hardste hallucinogene middel volgens jullie?

Ik heb zelf het hardst op Keta getript denk ik.

Chris Pontius zei:
Ik heb gister echt ontzettende vette visuals gehad van keta. Het zal wel schelen dat ik een nachtje door was (MDMA&Pep), maar het is toch wel mijn vetste trip ooit.
Het was zo goed als donker in mijn kamer waardoor mijn fantasie aardig op hol sloeg en ik mezelf van alles kon verbeelden.
Het waren voornamelijk gestoorde visuals; zo leken me handen 180 jaar oud, vielen stukken vlees af en als ik deed alsof ik maar 4 vingers had ipv 5, leek het net alsof hij vers geamputeerd was en het bloed in het rond spoot.
Met mijn TV was het helemaal feest, ook al stond hij uit. Er kwamen Tentakel/sliert-achtige dingen uit die zich door heel mijn kamer verspreidde. Via mijn raam schenen er 2 lichtpuntjes op mijn TV, na een tijdje staren werden het 2 ogen, een hoofd en uiteindelijk een compleet draakachtig wezen dat langzaam uit me TV vloog.

Het klinkt allemaal vrij psycho... en dat was het ook!
Gelukkig was het niet echt eng en heb ik echt kunnen genieten van de visuals. Bij andere tripmiddelen bestaat mijn trip voor 95% uit een dikke, ongemakkelijke mindfuck en zo'n 5% uit visuals, dit is volgens mij de eerste keer dat het anders was :)

LSD @ 300mics ging ook wel aardig hard: Vriend die een demon werd met huid dat afbladerde.
Een kaarsrechte splitsing van mijn gezichtsveld, waarbij alles aan de linkerkant levend was en alles rechts morsdood.

Ter illustratie, zijn complete huid ging van spierwit naar de patronen & kleuren van de horens van dit plaatje:
evil_5.jpg

Ja, ga ik elke keer zo'n beetje, alleen toen wel heel erg. Daarom doe ik ook geen LSD meer :)
Is ondertussen ook wel bijna 2 jaar geleden.

Chris Pontius zei:
Scopolamine zei:
Salvia is voor mij dikke bagger als tripmiddel..

Doe je het dan niet gewoon verkeerd?

ik heb er al heftig op getript hoor, daar niet van, maar er zijn beter dingen voor 'mij' dan salvia...

En wat je krijgt van 300µg LSD, heb ik nog nooit gehad.. zelfs niet met hogere dosissen.. :s ..
Lijkt me supervet trouwens !!! :D :love:

Scopolamine zei:
Chris Pontius zei:
Scopolamine zei:
Salvia is voor mij dikke bagger als tripmiddel..

Doe je het dan niet gewoon verkeerd?

ik heb er al heftig op getript hoor, daar niet van, maar er zijn beter dingen voor 'mij' dan salvia...

En wat je krijgt van 300µg LSD, heb ik nog nooit gehad.. zelfs niet met hogere dosissen.. :s ..
Lijkt me supervet trouwens !!! :D :love:

Zo vet is het niet om bad te gaan hoor. :P

Chris Pontius zei:

Bad gaan 'bestaat niet' voor me... het is gewoon een ervaring meer...
Wat jij kan 'bereiken', kan ik nog niet eens bereiken met een hogere dosis rectaal.. :(

Ben je dan wel écht bad gegaan?
Want dan vliegt je kop gewoon op hol en zul je de meest zieke visuals ervaren.

@ tomz0r

Doe dat lekker in onzin, niet hier.

Scopolamine zei:
Chris Pontius zei:

Wat jij kan 'bereiken', kan ik nog niet eens bereiken met een hogere dosis rectaal.. :(

Dank je wel :)

Ik wil ook wel LSD die me zo knetterhard laat trippen

Scopolamine zei:
Chris Pontius zei:

Over welke dosis praat je dan? Als je maar genoeg op hebt dan ga je op een gegeven moment de realiteit verliezen hoor.

[mierenneuken]Dat is een deliriant, geen hallucinogeen.[/mierenneuken]

Anders mag smack hier ook gerust bij haha :P

Delirianten vallen ook onder hallucinogenen hoor :P Strikt genomen (voor de echte diehard mierenneukers) zijn het zelfs de enige echt hallucinogene drugs die er zijn.

Einstein zei:
Bananadine :love: Dat ga ik ook nog een keer proberen ja :rock:

Ik zou het niet doen, een maat van mij had een iets te sterke bananadine extract gerookt en moest opgenomen worden in een psychiatrische inrichting. Hij is er nooit meer bovenop gekomen.

Damien0124 zei:
Einstein zei:
Bananadine :love: Dat ga ik ook nog een keer proberen ja :rock:

Ik zou het niet doen, een maat van mij had een iets te sterke bananadine extract gerookt en moest opgenomen worden in een psychiatrische inrichting. Hij is er nooit meer bovenop gekomen.
Ja een vriend van een vriend van me kent iemand uit zijn dorp die nu met de stofzuigerslang achter de brievenbus zit, met schoensmeer op zijn wangen omdat hij denkt dat de oorlog uitgebroken is.

De trip zelf kan je uiteindelijk met allerlei combi's zo sterk maken als je zelf wil. Maar hardste hallucinogeen op zich? Hang volledig van dosering af lijkt me. 300µg LSD vind ik zwaarder dan 30mg DMT. Breakthrough op DMT lijkt me wel min of mee de ultieme psychedelische ervaring.

Nog geen ervaring mee
maar van MDA schijn je ook zware hallucinaties te krijgen
heb wel een keer op een avond 2 capsules met per stuk 250mg mdma genomen in combinatie met extreem veel joints (stuk of 10 in me eentje)
en daarvan stond ik redelijk te hallucineren
was op een soort Psytrance/psyhouse feestje
Ik zag allemaal van die wachtrij poortjes tussen het publiek door, zoals je die ook bij de efteling voor een attractie ziet
op een gegeven moment dacht ik zelfs een soort oranje lichtbal over het publiek te zien vliegen in me ooghoek :D
Toen ik me er op focuste was hij meteen weer weg helaas
Ben benieuwd wat pure MDA met me zal doen (mocht ik het ooit tegenkomen)

Laatst een heel tof gesprek gehad met mijn vader over drugsgebruik. Het onderwerp kwam op doornappel en hij vertelde dat hij het een keer geprobeerd had. Het hele verhaal ga ik nog in tripreports zetten maar wat een ervaring! Ik denk dat doornappel wel een van de hardste hallucinogene middelen is 8)

Lijkt mij toch wel Datura... zieke trip lijkt me! Voor mij niet weg gelegd ;).

DMT lijkt me voor ooit in de verre toekomst wel de moeite waard, als ik zo verhalen lees.

@Bad gaan: tenzij je m'n psychopathische ex bent, die vindt doorfreaken leuk.. Ze heeft een obsessie met angst, dood, en naar, ze houdt ook van datura en pcp... Ben benieuwd of er uberhaubt iets is waar je fysiek niet dood aan gaat wat je der kan voeren en ze het "te hard" vindt :S.

Terug
Bovenaan