huisje81 zei:Heeft iemand ervaring met XTC of GHB gebruik na een hartinfarct?
Uiteraard wordt het gebruik afgeraden, ik wil graag weten of dit terecht is
azgaza zei:XTC moet je met hartproblemen écht vanaf blijven, je wil je hart niet belasten. Dus níks oppeppends gebruiken. Er zijn vast wel middelen die nog kunnen, maar neem hetz ekere voor het onzekere en blijf van alle opwekkende dingen af.
Fishhead07 zei:azgaza zei:XTC moet je met hartproblemen écht vanaf blijven, je wil je hart niet belasten. Dus níks oppeppends gebruiken. Er zijn vast wel middelen die nog kunnen, maar neem hetz ekere voor het onzekere en blijf van alle opwekkende dingen af.
Ja precies bij XTC, Speed, cocaine enzo belasten je hart. Kan je beter hennep gaan gebruiken. Of even goed uitzoeken welke drugs je hart het minst belasten en die proberen![]()
azgaza zei:Fishhead07 zei:azgaza zei:XTC moet je met hartproblemen écht vanaf blijven, je wil je hart niet belasten. Dus níks oppeppends gebruiken. Er zijn vast wel middelen die nog kunnen, maar neem hetz ekere voor het onzekere en blijf van alle opwekkende dingen af.
Ja precies bij XTC, Speed, cocaine enzo belasten je hart. Kan je beter hennep gaan gebruiken. Of even goed uitzoeken welke drugs je hart het minst belasten en die proberen![]()
En bij twijfel: altijd aan de arts vragen.
challenge zei:hoe erg is het effect van "poppers"op het lichaam eigenlijk???
nooit gebruikt maar iemand zei dat het wel relax spul is.
challenge zei:hoe erg is het effect van "poppers"op het lichaam eigenlijk???
Psycho_Chrono zei:challenge zei:hoe erg is het effect van "poppers"op het lichaam eigenlijk???
Poppers zijn kut, ik krijg er intans hoofdpijn van.
Bij poppers gaan de anders vanaf je nek tot in je hoofd openzetten en voel je enorme 'bloodrush'. Je krijgt het warm en word wat wazig, het is trouwens beter bekend als een gay-drug voor een of andere reden.
Je krijgt het nog wel in sex-shops, maar dan zul je erna moeten vragen aangezien het sinds kort illegaal is, maar het word nog wel vanachter de toonbank verkocht.
Fishhead07 zei:Psycho_Chrono zei:challenge zei:hoe erg is het effect van "poppers"op het lichaam eigenlijk???
Bij poppers gaan de anders vanaf je nek tot in je hoofd openzetten en voel je enorme 'bloodrush'. Je krijgt het warm en word wat wazig, het is trouwens beter bekend als een gay-drug voor een of andere reden.
Je krijgt het nog wel in sex-shops, maar dan zul je erna moeten vragen aangezien het sinds kort illegaal is, maar het word nog wel vanachter de toonbank verkocht.
Het klopt inderdaad dat de drugs bekend staat als Gay drug. Ik las laatst omdat poppers lustopwekkend zijn en spier ontspannend zijn. Het erg populair is bij homo's omdat anale sex dan beter gaat omdat die spier slapper is ofoz![]()
Maar staat bij de effecten lustopwekkend dat klinkt goed. Maar die erge hoofdpijn. Heb ik zonder drugs al moet je na gaan als ik dit neem.
Dus niets voor mij![]()

Psycho_Chrono zei:Jij doet het overkomen alsof ik negatief doe over poppers omdat het door homosexuele mannen gebruikt word, misschien moet je mijn post nog eens doorlezen;
het is trouwens beter bekend als een gay-drug voor een of andere reden.
Dit zei ik erover...
Ik heb ook wel eens gepopperst, maar ben gewoon hetero hoor![]()
![]()

Psycho_Chrono zei:Je hebt helemaal gelijk, maar voor mijn gevoel valt het met de gay-drug naam van poppers wel mee, GHB is inderdaad een ander verhaal.
Laten we een revolutie ontketenen tegen de amerikaanse regering
Ik zit al in mijn bunker en mijn brommerhelm op![]()

Psycho_Chrono zei:ik las net in je wiki artikel dat het inderdaad je kringspier nogal losmaakt...en lust opwekt.
voor mij zijn poppers in ieder geval niet intressant genoeg:P
JewCookie zei:Fishhead07 zei:Psycho_Chrono zei:challenge zei:hoe erg is het effect van "poppers"op het lichaam eigenlijk???
Het klopt inderdaad dat de drugs bekend staat als Gay drug. Ik las laatst omdat poppers lustopwekkend zijn en spier ontspannend zijn. Het erg populair is bij homo's omdat anale sex dan beter gaat omdat die spier slapper is ofoz![]()
Maar staat bij de effecten lustopwekkend dat klinkt goed. Maar die erge hoofdpijn. Heb ik zonder drugs al moet je na gaan als ik dit neem.
Dus niets voor mij![]()
Dat is inderdaad de reden dat poppers soms als gay-drug bestempeld worden, maar dat wil nog niet zeggen dat alleen homo's poppers gebruiken.. GHB staat bij sommige mensen ook bekend als rape-drug, hoeveel % van de GHB gebruikers gebruiken het middel nou uitsluitend om iemand het in te laten nemen om daarna te verkrachten...?
Zoals je zelf al zegt ontspannen poppers je spieren, zoals de naam al een beetje verklapt is de kringspier ook een spier! Dus net als de andere spieren ontspant ook de kringspier zich. Het feit dat homo's deze spier in tegenstelling tot de meeste hetro's wel uitvoerig gebruiken tijdens de 'sex' en dat poppers deze spier doet ontspannen lijkt het me niet meer dan logisch dat ze gebruik maken van het moment dat ze onder invloed zijn om rectaal hun liefde te bedrijven. Waarom zou je immers moeilijk doen, als het ook makkelijk kan?
Naast het bij-effect van het ontspannen van de kringspier zijn er ook nog de overige effecten van poppers. Poppers worden ook veel door hetro's gebruikt maar staan door posts als hierboven bekend als gay-drug. Het feit dat je 'zin' krijgt betekend niet dat je opeens een ingeving hebt van 'Godverdomme wat heb ik zin om een keer in me kont geneukt te worden', je vergeet niet opeens wie je bent en je geaardheid verranderd ook niet onder invloed.
Ik heb zelf geen poppers gehad, ken wel HETRO'S die het gedaan hebben. Poppers staan bekend om de hoofdpijn achteraf, deze kan behoorlijk heftig zijn.
En nog even voor de goede orde, ik ben godzijdank hetro.
Psycho_Chrono zei:Jij doet het overkomen alsof ik negatief doe over poppers omdat het door homosexuele mannen gebruikt word, misschien moet je mijn post nog eens doorlezen;
het is trouwens beter bekend als een gay-drug voor een of andere reden.
Dit zei ik erover...
Ik heb ook wel eens gepopperst, maar ben gewoon hetero hoor![]()
![]()
Psycho_Chrono zei:Je hebt helemaal gelijk, maar voor mijn gevoel valt het met de gay-drug naam van poppers wel mee, GHB is inderdaad een ander verhaal.
Laten we een revolutie ontketenen tegen de amerikaanse regering
Ik zit al in mijn bunker en mijn brommerhelm op![]()