Ja dat kan zeker maar dat ontwikkeld zich, het is niet dat je in 1 keer pats boem een hartritme stoornis zal krijgen. Ja misschien als je hele hoge dosissen amfetamine neemt of er aanleg/gevoelig voor bent dat het al na 1 keer kan(weet dit niet zeker maar denk wel dat het kan). Maar meestal stapelt iets aan het hart zich op het gaat een hele tijd goed tot er iets is en dan merk je het ook. Ikzelf heb heel veel hartklachten van de speed gehad, geen hartritme stoornissen althans op de momenten dat er hartfilmpjes zijn gemaakt en deze zijn bij mij vaak gemaakt. De hele nacht door op de hartbewaking nadat ik ongeveer 3 tot 4 gram amfetamine heb gehad veel verschillende soorten door elkaar. Eerst bij de huisarts schoot mijn hartslag van 120 naar 180 en bleef onregelmatig dit waren volgens de huisarts geen hartritme stoornissen. Moest wel met spoed naar de hartbewaking. Daar hebben ze mij gestabiliseerd met valium en nozinan omdat het om speed ging en niet om een echte hartziekte. Was gewoon eerlijk over mijn gebruik daarom al deze ophef. Dus je kan wel degelijk hartklachten en nog zoveel andere dingen van speed krijgen. Meestal door overmatig gebruik ontstaan klachten sneller, dit was bij mij de oorzaak voor 4 jaar lang een zeer onaangenaam gevoel wat voelde als doodgaan. Door de speed maar valium stabiliseerde dit waardoor ik niet ben gestopt toen. Nu kan ik dus bij amfetamine gebruik een infarct krijgen en krijg altijd extreme irritaties en pijn op de borst. Maar er is nooit iets vastgesteld verder dat hoge bloeddruk en hartslag. Weet niet of je hier wat aan heb maar dit is wat speed met mijn lijf heeft gedaan het zijn niet directe hartritme stoornissen. Maar dit is meer een voorbeeld dat je wel degelijks hartritme stoornissen of iets dergelijks kan krijgen van amfetamine.