• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Hasj - ~0.25g in de melk *gaap*

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Gisteren heb ik voor het eerst hasjmelk geprobeerd. Rond half een at ik een lichte lunch en ongeveer twee uur later begon ik de hasj te verkruimelen. Ik volgde de instructies die in Uit je bol staan, maar helaas wilde mijn hasj niet helemaal oplossen. Resultaat: klontjes in de melk. De smaak was ook niet je-van-het, maar ik dronk het toch maar op zonder suiker toe te voegen (ik heb verschillende dingen gelezen het toevoegen van suiker; de een zegt "Niet doen", de ander zegt "Het kan geen kwaad").

Om vijf voor drie had ik mijn glas leeggedronken en begon ik te wachten op de effecten... je kent het wel :) . Ik dacht dat het zeker een uur zou duren voor ik iets zou voelen. Het is moeilijk om te zeggen wanneer ik daadwerkelijk iets begon te voelen.

Na 10 minuten liep ik naar mijn kamer en zette een cd van Godspeed You Black Emperor op: Lift your skinny fists like antennas to heaven. Ik ging op mijn bed liggen en luisterde het grootste deel van de tijd met mijn ogen dicht naar de muziek, die intenser en mooier op mij overkwam dan normaal (zoals ik vrijwel altijd ervaar met hasj). Ik dacht dat Godspeed niet te overtreffen was en vond het daarom te moeilijk om andere muziek uit te kiezen. Even later zette ik een tweede cd van Godspeed op: Yanqui U.X.O.

Op een gegeven moment zag ik in verbeelding mezelf liggen. De achterzijde van mijn lichaam was van top tot teen open en er kwamen regenboogkleurige stralende golven uit.

Ook zag ik in verbeelding dat mijn hoofd open was en dat er een stroming uit mijn hoofd ging. Ik beeldde me in dat ook andere mensen dit hadden en dat de stromingen naar een grote, gezamenlijke stroom liepen.

Rond half zes voelde ik me vreselijk loom, sloom en moe. Ik wilde helemaal niks doen; geen tv kijken, geen muziek luisteren, ik had ook geen honger. Ik ben vast en zeker in slaap gevallen. Rond half negen voelde ik me nog steeds erg loom. Ik keek drie uur lang naar allerlei onzin op tv. Om twaalf uur at ik twee broodjes en om half 2 ging ik slapen nadat ik een muis uit de klauwen van mijn kat had gered.

Kortom, de eerste twee a drie uur ervoer ik een prettige high, maar die loomheid later kon ik niet waarderen :openmouth: .

fun

Bewuste gebruiker
wel vette inbeeldingen!

Jammer dat de laatste uren niet helemaal 100% ok waren maar lijkt me toch een leuke ervaring :)

BacingsPen

Badass junkie
hehe, mmm... Lijkt mij opzich een leuke ervaring... En tja, als je zeker wil weten dat je niet de hele dag gaar bent moet je het alleen nog maar na het avond eten doen :wink:

Had je die nacht wel genoeg geslapen enzo?

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Goed idee Ben :)
Ja ik had wel goed geslapen.

weet niet of ik het nog eens ga proberen... waarschijnlijk toch wel :P

Jeller

Badass junkie
kheb ook al een paar ker een klein stukje hasj opgegeten, op zich merk je niet zoveel verschil vind ik.. twas wel altijd in combo met smoren dus kweet nie goed

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
De tweede ronde :) (paar dagen geleden)

Dit keer heb ik weer 0.25g gebruikt, maar i.p.v. gewone melk heb ik chocolademelk genomen. Om 23:10 had ik het goedje opgedronken. Hier wat dingen die ik getypt had die avond:

---
23:45 - effect zeker merkbaar, iets eerder eigenlijk al maar ik heb niet op de tijd gelet

23:47 - vertraging van de tijd
betere waarneming van muziek

23:56 - heel erge dorst, wazig gevoel bij oogleden
typen is moeilijker

draaierig gevoel, naar beneden van rechts naar links draaiend

23:58 - moet wat drinken gaan pakken

0:00 - lekker Sultana

0:05 - plotselinge herinnering aan een droommoment

0:06 - wow ik vergat welke muziek het was, het leek ineens zo accuraat?

0:07 - water smaakt naar peper... pepermunt

0:39 - moeilijk om ogen open te houden
lijkt of mond openhangt

0:41 - droge ogen

0:50 - heb het koud, wil wel onder de warme deken liggen
dus ik ga nu
zal nog wel even doorgaan
---

Het was een erg vreemde ervaring. Toen ik op mijn kamer was, werd het nog vreemder. Het was heel trippy. Jammer genoeg werd ik extreem misselijk dus ging ik maar stil in bed liggen. Paar opvallende dingetjes:
- het was letterlijk oorverdovend stil op mijn kamer, er leek een enorme druk op mijn oren te staan en ik hoorde een soort gezoem
- het voelde af en toe of mijn oren of schouders verdwenen waren
- ik voelde een vreemde druk op mijn borst, alsof er iemand bovenop zat
- ik herinner me een beeld van 2 spiraalachtige vormen, links zwart en rechts geel van kleur

Rond 3 uur ben ik gaan slapen.

Heel apart, maar het was niet echt fijn.

Mac...

Badass junkie
Ja denk ook dat dat wat chiller is als je gewoon rookt. Een vriend van me deed ook wel eens gewoon een brokje hash afslikken, maar die is een tijdje geleden ook erg slecht gegaan erop. Mja vond ik niet zo erg, want ik kreeg de rest van het blok van m :)

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
^ ja ik ben benieuwd.. Ik vind het eigenlijk wel jammer dat het al twee keer slecht gevallen is, twee keer op een andere manier ook. Denk toch dat ik het wel een derde keer ga proberen, ooit. Het is interessant dat het zo trippend was, vooral de muren van mijn kamer zagen er eventjes heftig uit.

Dr. Tommy

Badass junkie
het valt bij mij iedere keer weer anders

vooral toen ik er pas mee begon viel het nog wel eens fout

afgelopen vrijdag had ik hasj thee gemaakt.
zag mijzelf als in de 3e persoon :openmouth: hele vreemde ervaring..

alsof ik uit 2 personen bestond

melissa

Wijs gebruiker
hasj melk :confused: :confused:
ik loop echt achter :grin: :grin: :grin:
mij lijkt t juist heerlijk om lekker loom te zijn......
zit me net te bedenken....
kun je voor t slapengaan een beker hasj melk drinken en een plakje space cake eten.......
mischien moest ik toch maar weer eens een jointje roken......

BacingsPen

Badass junkie
melissa zei:
kun je voor t slapengaan een beker hasj melk drinken en een plakje space cake eten.......

mmm, vraag me ff niet waarom, maar ik vraag me af of het wel t goede moment is?

Anyway, een plakje cake voor het slapen gaan kun je best eens proberen!:grin: Maar zorg dan wel dat je de eerste keer dat je dit doet vroeg naar bed gaat om te controleren of het bevalt?

melissa

Wijs gebruiker
SpacingBen zei:
melissa zei:

Anyway, een plakje cake voor het slapen gaan kun je best eens proberen!:grin: Maar zorg dan wel dat je de eerste keer dat je dit doet vroeg naar bed gaat om te controleren of het bevalt?

kan nog al verkeerd vallen he........
dan rook ik t toch liever hoor....
maar de wiet van tegenwoordig is zoveel sterker dan 15 jaar geleden...
gewoon niet te filmen :openmouth: :openmouth: :openmouth:

matthijs

Badass junkie
melissa zei:
SpacingBen zei:
melissa zei:

Dat hoor je steeds. Ik vind het nu niet eens zo geweldig sterk. Als je een beetje normale hoeveelheden rookt :rolleyes:

kan nog al verkeerd vallen he........
dan rook ik t toch liever hoor....
maar de wiet van tegenwoordig is zoveel sterker dan 15 jaar geleden...
gewoon niet te filmen :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Dat hoor je van iedereen ja. Ik vind het zelf nog wel meevallen (heb ook geen vergelijkingsmateriaal) zolang je een beetje normale hoeveelheden rookt :rolleyes:

melissa

Wijs gebruiker
een tijd terug heb ik t weer eens geprobeerd,viel helemaal fout....
white widow ofzoiets......
nou durf ik niet meer......wat had ik t slecht :( :(
laatst las ik iets over wiet in de panorama ofzo,en daar werd wel degelijk vermeld dat de weed veel sterker is dan vroeger heeft iets met de kweek te maken ofzo :confused: :confused:

BacingsPen

Badass junkie
ja 10 tot 15% THC is doodgewoon tegenwoordig...

En melissa, wat ging er precies mis?

Ik heb altijd het idee dat het iets te betekenen heeft als je fout gaat na het roken van wiet... (waarschuwing ergens voor ofzo iets)

melissa

Wijs gebruiker
geen controlle meer over mijn doen en laten.....
zat bij mijn vriendin in haar armen te brullen laat t op houden wil niet meer.....
echt niet tof.....

BacingsPen

Badass junkie
mmm, geen controle meer?

Ja, dat hoor ik wel vaker. Komt dit gewoon omdat je zolang niet geblowd hebt denk je?

matthijs

Badass junkie
Je moet ook geen white widdow roken als je het niet gewend bent. Dat is ook wel zo'n beetje de sterkste wiet die er is.
Doort nieuwe kweekmethoden (hydro) kan je soms wel 30 of 300 gram (ja ik weet het , maakt verschil :P ik dacht 300) van een plant halen. En goed sterke ook.

melissa

Wijs gebruiker
SpacingBen zei:
mmm, geen controle meer?

Ja, dat hoor ik wel vaker. Komt dit gewoon omdat je zolang niet geblowd hebt denk je?

ik weet niet of dat wat uit zou moeten maken.......
mja t was wel zeker 10 jaar geleden.....
achteraf hoorde ik idd van iemand dat white widow geen goeie keuze was...
vroeger rookte ik ook voornmlk. hasj...........
wat was t .........polm en zero zero :confused: :confused: :confused:
heb ik dat correct?

matthijs

Badass junkie
Ja, je hebt het goed. Dat zijn nog steeds mijn favorieten. Alleen hebben we hier in grunn gewoon zero (niet 2 keer dus :P) mijn lievelingshasj

melissa

Wijs gebruiker
mathijs zei:
Ja, je hebt het goed. Dat zijn nog steeds mijn favorieten. Alleen hebben we hier in grunn gewoon zero (niet 2 keer dus :P) mijn lievelingshasj

whahaha........goed he.....
en dat na dik 16 jaar :grin: :grin: :grin:
volgens mij was zero ook t enigste wat ik me kon veroorloven :mrgreen: :mrgreen:

BacingsPen

Badass junkie
melissa zei:
SpacingBen zei:
mmm, geen controle meer?

ik weet niet of dat wat uit zou moeten maken.......
mja t was wel zeker 10 jaar geleden.....
achteraf hoorde ik idd van iemand dat white widow geen goeie keuze was...
vroeger rookte ik ook voornmlk. hasj...........
wat was t .........polm en zero zero :confused: :confused: :confused:
heb ik dat correct?

Hasj heeft overhet algemeen ook wel wat minder invloed :)

En polm vind ik erg lekkere hasj!

Zero haal ik iedere week... Maar dat is hier zeker niet duur! Voor 10 euro kan ik zeker 10 pure hasj/wiet joints draaien :)

melissa

Wijs gebruiker
hier was t altijd al t kleingeld van iedereen bij elkaar,en dan 1 persoon naar de shop......
om vervolgens ruzie te maken over de joint,omdat iemand hem te lang vasthad.......
heb je lijm aan je vingers ofzo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
whahaha top tijd......

Wortel

Bewuste gebruiker
melissa zei:
hier was t altijd al t kleingeld van iedereen bij elkaar,en dan 1 persoon naar de shop......
om vervolgens ruzie te maken over de joint,omdat iemand hem te lang vasthad.......
whahaha top tijd......
OMFG, zo erg heb ik het nog nooit gehoord/gezien. Hier gaan meestaal paar jointjes tegelijk rond.

BacingsPen

Badass junkie
melissa zei:
whahaha top tijd......

hehehe mmmmmmmm, zo erg was het bij ons in het begin gelukkig niet :) Toen er nog kleine groepjes waren en we ons niet toegaven aan het 'je moet een groep vormen' motto van de overheid deden we lang genoeg met onze joint. Sterker nog, soms werd besloten de joint tijdelijk in te vriezen om hem later verder te kunnen roken. Zo deden we uren met 1 voorgedraaid jointje :grin:

Freaky high

Bewuste gebruiker
slipperman zei:
melissa zei:
whahaha top tijd......
OMFG, zo erg heb ik het nog nooit gehoord/gezien. Hier gaan meestaal paar jointjes tegelijk rond.

ZOT!! zo raar ! hadden jullie geen geld genoeg om voor jullie zelf te kopen? 1 joint met een bende zie ik echt niet zitten, heeft zelfs geen zin :openmouth:

melissa

Wijs gebruiker
Freaky high zei:
slipperman zei:
melissa zei:
whahaha top tijd......

ZOT!! zo raar ! hadden jullie geen geld genoeg om voor jullie zelf te kopen? 1 joint met een bende zie ik echt niet zitten, heeft zelfs geen zin :openmouth:

whahaha.......onbegrip......
niet toen we nog 14 waren ofzo.......

Deranged

Badass junkie
melissa zei:
Freaky high zei:
slipperman zei:
melissa zei:
whahaha top tijd......

whahaha.......onbegrip......
niet toen we nog 14 waren ofzo.......
Heb zelf precies ook zo'n tijd gehad, toen we net begonnen met blowen. Prachtige warme herinneringen. :hearteyes:

Wortel

Bewuste gebruiker
melissa zei:
de jeugd van tegenwoordig,geld als water :grin: :grin: :grin:
Dat kan wel kloppen ja... verdien(de) veel geld met sites maken (rond de €400 per maand). Nu ben ik er mee gestopt en werk af en toe bij dhl voor €22 voor 4 uur.

Mac...

Badass junkie
Sweet_Shadow zei:
Mac... zei:
Hmm waar ging dit topic ook alweer over :confused:

Tsss :openmouth:

Hasjmelk!!!!!!
En blijven zoeken Mac... :tongueout:

Aah zo, kon het niet meer relativeren uit de bovenstaande berichten. Ging nogal erg off-topic.

Leuk 't is je opgevallen :grin:
Zal zeker blijven zoeken. Als je zegt dat het er is, zal ik het ook zeker vinden.

Bovenaan