ImmortalTech zei:Als je een shaggie kan draaien, dan moet een joint ook wel lukken. Dat is gewoon een lang shaggie met een tippie erin.
En het lijkt me logisch dat je dan hetzelfde effect krijgt. Als je wiet/hasj rookt, word je stoned/high. Waar je het ook daarheen rookt.
hislordship zei:Van een pret shaggie word je niet zo stoned maar het kan wel.
Je kan zelfs een lege peuk vullen hoewel dat niet zo goed werkt.
hislordship zei:Van een pret shaggie word je niet zo stoned maar het kan wel.
PepTalk zei:hislordship zei:Van een pret shaggie word je niet zo stoned maar het kan wel.
Waarom zou je er minder stoned van worden? Zolang je er evenveel hasj/wiet in doet blijft het effect hetzelfde.
Natuurlijk kan er totaal minder in, maar als je een shaggie (bijna) puur draait word je echt wel goed stoned.
@ TS:
Probeer eens een shaggie met tip erin te draaien, dan word de overstap op een 'echte' joint wat kleiner.
hislordship zei:PepTalk zei:hislordship zei:Van een pret shaggie word je niet zo stoned maar het kan wel.
Waarom zou je er minder stoned van worden? Zolang je er evenveel hasj/wiet in doet blijft het effect hetzelfde.
Natuurlijk kan er totaal minder in, maar als je een shaggie (bijna) puur draait word je echt wel goed stoned.
@ TS:
Probeer eens een shaggie met tip erin te draaien, dan word de overstap op een 'echte' joint wat kleiner.
Welicht ervaar ik dat zo omdat ik een dagelijks gebruiker ben.
Ik word ook neit meer zo stoned van 1 normale joint.
@Godsmoke.
Het werkt wel een lege peuk vullen maar je moet het wel erg goed gekruimelt hebben anders krijg je snel inbranders. Maar als je het te fijn kruimelt dan krijg je er geen rook doorheen.