heeft iemand ervaring met methamfetamine ?

Finesse*

Belezen gebruiker
Ik ben er op zich op redelijk nieuwsgierig naar, zijn er mensen op DF die dit al gebruikt hebben?
Ik heb zelf erg de neiging om het een keer te willen proberen, ook gezien dat ik niet heel verslavingsgevoelig ben, en van mening ben dat alle Amerikaanse propaganda (grotendeels) de prullenbak in kan.
Ben benieuwd of het al een beetje te krijgen in Nederland is.

Martijn.

Belezen gebruiker
Finesse* zei:
Ik heb zelf erg de neiging om het een keer te willen proberen, ook gezien dat ik niet heel verslavingsgevoelig ben, en van mening ben dat alle Amerikaanse propaganda (grotendeels) de prullenbak in kan.
De Amerikanen overdrijven inderdaad als het om meth gaat, maar het is hoe dan ook wél troep. Ik spreek niet uit ervaring, maar heb er eens wat wetenschappelijk onderbouwde docu's over gezien en over gelezen... en het doet toch wel 'vervelende dingen' met je lichaam. :P

Maar goed, ondanks dat alles raad ik het niemand af, maar je moet het niet behandelen als kinderspeelgoed. Onder hetzelfde motto van 'niet erg verslavingsgevoelig' zou ik het zelf wellicht ook aannemen als ik het toevallig aangeboden zou krijgen. Maar dan wel beginnen met een minuscuul beetje, en stoppen wanneer het op is. Maar ik zal er uit mezelf niet naar op zoek gaan.

Finesse*

Belezen gebruiker
Nee, maar ik stop helaas wel meer dingen in m'n lichaam die slecht zijn, waarbij sigaretten de kroon spant. Ik denk niet dat die ene keer (inderdaad wel één keer, oraal innemen of lijntje snuiven) veel uitmaakt.
Moet het dan dus wel bij een keer blijven, en daarom zou ik ook het liefst een kleine hoeveelheid verwerven inderdaad, liefst van een onbekende op een feest, zodat er zoiezo een stok achter de deur zit.

Martijn.

Belezen gebruiker
Finesse* zei:
Nee, maar ik stop helaas wel meer dingen in m'n lichaam die slecht zijn, waarbij sigaretten de kroon spant. Ik denk niet dat die ene keer (inderdaad wel één keer, oraal innemen of lijntje snuiven) veel uitmaakt.
Moet het dan dus wel bij een keer blijven, en daarom zou ik ook het liefst een kleine hoeveelheid verwerven inderdaad, liefst van een onbekende op een feest, zodat er zoiezo een stok achter de deur zit.
Ik heb 't tot op de dag van vandaag eigenlijk bij vrij onschuldige drugs moeten houden. Ik heb gewoon de connecties niet om aan bijvoorbeeld goeie pep te komen. Heb 6 examenvakken, dus 6 lijntjes in stock vóór mei zou toch wel handig zijn... jk. :wink:

Maar om even terug on topic te gaan. Bekijk ook dit topic 'ns: viewtopic.php?f=4&t=18711. :wave:

Finesse*

Belezen gebruiker
Ja, dat topic ken ik, maar dat is ook allemaal speculatie:
Angramar Temenos zei:
Schijnt hetzelfde als speed te zijn, maar enorm opgepompt op alle fronten. Lekkerder, verslavender, ongezonder, langere duur.
Ja, dat weet ik, maar ik wil persoonlijke ervaringen, een prijs en kwaliteit.
"Simpele" drugs kunnen ook heel schadelijk zijn hoor, alcohol anyone?
Heb zelf ook eindexamen, en heb wat speed liggen, en nu moet ook nog snel dat profielwerkstuk, dus het kost mij ook moeite om ervan af te blijven. Ritalin zo af en toe vind ik ook een zeer prima effect, maar ik dwaal af..

Martijn.

Belezen gebruiker
Finesse* zei:
Heb zelf ook eindexamen, en heb wat speed liggen, en nu moet ook nog snel dat profielwerkstuk, dus het kost mij ook moeite om ervan af te blijven. Ritalin zo af en toe vind ik ook een zeer prima effect, maar ik dwaal af..
Ritalin wil misschien nog wel lukken... maar waar ik in dit boerengat speed vandaan moet halen mag Joost weten... :(

Hier trouwens nog een topic: viewtopic.php?f=4&t=17303& (misschien handig voor de topicstarter). Die is wat langer.
Edit: bij nader inzien staat er weinig boeiends in dat laatste topic. Volgens mij zijn er maar weinig DF'ers met echte ervaring.

Kigh

Bewuste gebruiker
Martijn. zei:
Ik heb 't tot op de dag van vandaag eigenlijk bij vrij onschuldige drugs moeten houden. Ik heb gewoon de connecties niet om aan bijvoorbeeld goeie pep te komen. Heb 6 examenvakken, dus 6 lijntjes in stock vóór mei zou toch wel handig zijn... jk. :wink:

Ach jong, in de ene topic zeg je dat verantwoord gebruiken niet echt schadelijk is, maar je wilt voor je examen speed nemen? Er zijn zeker een paar mensen waarbij dit lukt, maar er zijn ook mensen waarbij het niet lukt. Het is geen wondermiddel.. En dat noem ik niet echt verantwoord gebruiken. Die 6 lijnen zijn misschien niet schadelijk voor je lichaam, geen id, iig als je 6 dagen namekaar speed snuift zal je het wel merken aan je lichaam denk ik. Aan de andere kant is schadelijk niet per se lichamelijk. Stel je fucked het op, examen naar de klote, lekker nog een jaartje vervelen. Leer gewoon, dan onthou je ´t tenminste ook :wink:.

Adieje wa. :stoned:

Martijn.

Belezen gebruiker
Kigh zei:
Martijn. zei:

Ach jong, in de ene topic zeg je dat verantwoord gebruiken niet echt schadelijk is, maar je wilt voor je examen speed nemen? Er zijn zeker een paar mensen waarbij dit lukt, maar er zijn ook mensen waarbij het niet lukt. Het is geen wondermiddel.. En dat noem ik niet echt verantwoord gebruiken. Die 6 lijnen zijn misschien niet schadelijk voor je lichaam, geen id, iig als je 6 dagen namekaar speed snuift zal je het wel merken aan je lichaam denk ik. Aan de andere kant is schadelijk niet per se lichamelijk. Stel je fucked het op, examen naar de klote, lekker nog een jaartje vervelen. Leer gewoon, dan onthou je ´t tenminste ook :wink:.

Ik zei 'jk', dat staat voor just kidding. Was dus maar een geintje :P Ik snap ook wel dat pep geen wondermiddel is waarmee je alles voor elkaar krijgt. :wink:

Finesse*

Belezen gebruiker
I agree & disagree, ik vind dat zodra je elke dag een lijntje neemt het inderdaad te ver gaat. Doch is er ook verantwoordelijk gebruik, zoals een heel klein lijntje nemen voor het leren. Verantwoordelijk gebruik is een rekbare term, jij kan het onverantwoordelijk noemen, ik ondervind er geen schade van en het kan ondersteunend werken op mijn leerprestaties.
Maar nogmaals, dit is individueel bepaald, en bij sommige mensen werkt het inderdaad niet.

cropp

Badass junkie
Kigh zei:
Martijn. zei:

ik had in de examenzaal bij geschiedenis de hik van de drank en ik heb een 7,8 gehaald, het is te doen, maar verantwoord is het inderdaad niet en er hoeft maar iemand achter te komen en je hebt misschien een probleem voor de rest van je leven

x_VorteX_x

Experimenterende gebruiker
Ik denk niet dat veel mensen ervaring hebben met Meth op DF,
ook vooral omdat het heel moeilijk is om eraan te komen de grondstoffen om meth te maken. In Amerika zijn alle grondstoffen legaal en kun je Meth gewoon thuis maken. ephedrine ofzoiets is bijvoorbeeld nergens in europa legaal, ze hebben hier in Europa al voorzorgsmaatregelen getroffen (daarmee bedoel ik de grondstoffen verbieden) want ze willen niet dat meth zo uitgroeit als in Amerika op dit moment het geval is.

Dus ik denk niet dat je zo snel Meth zal vinden hier in europa en aangezien er ook weinig vraag naar is is het ook niet de moeite waard om te smokkelen uit bepaalde landen net als bij Coke.

Martijn.

Belezen gebruiker
x_VorteX_x zei:
Ik denk niet dat veel mensen ervaring hebben met Meth op DF,
ook vooral omdat het heel moeilijk is om eraan te komen de grondstoffen om meth te maken. In Amerika zijn alle grondstoffen legaal en kun je Meth gewoon thuis maken. ephedrine ofzoiets is bijvoorbeeld nergens in europa legaal, ze hebben hier in Europa al voorzorgsmaatregelen getroffen (daarmee bedoel ik de grondstoffen verbieden) want ze willen niet dat meth zo uitgroeit als in Amerika op dit moment het geval is.

Dus ik denk niet dat je zo snel Meth zal vinden hier in europa en aangezien er ook weinig vraag naar is is het ook niet de moeite waard om te smokkelen uit bepaalde landen net als bij Coke.
Efedrine (Ephedra) is toch nog gewoon verkrijgbaar in smartshops, of niet meer vanwege 't 'meth-gevaar'?

Bovenaan