Heerlijke eerste ervaring met 5mapb

Biancie

Newbie
Vanmiddag rond 16:00 uur heb ik voor het eerst een pellet van 50mg 5-mapb genomen. 50 mg, maar wat een heerlijk spul is dit!!! Ben verbaasd over de enorme sterke werking.

Na ongeveer 40 minuten begon er wat te komen, maar ik was een beetje onrustig. Niet erg, gewoon te doen en even ondergaan. Daarna merk ik dat enorme lekkere love gevoel, dat heb ik bij xtc al heel lang niet meer gevoeld. Dus dat is heerlijk!

Ik voel me blij, ben zelfs een beetje geil geworden. Het voelt alsof er een warme deken over mij heen ligt, lekker!! Voor nu ga ik even verder genieten van dit heerlijke goedje… Ik ga lekker!
 

Zeehond

Badass junkie
Vanmiddag rond 16:00 uur heb ik voor het eerst een pellet van 50mg 5-mapb genomen. 50 mg, maar wat een heerlijk spul is dit!!! Ben verbaasd over de enorme sterke werking.

Na ongeveer 40 minuten begon er wat te komen, maar ik was een beetje onrustig. Niet erg, gewoon te doen en even ondergaan. Daarna merk ik dat enorme lekkere love gevoel, dat heb ik bij xtc al heel lang niet meer gevoeld. Dus dat is heerlijk!

Ik voel me blij, ben zelfs een beetje geil geworden. Het voelt alsof er een warme deken over mij heen ligt, lekker!! Voor nu ga ik even verder genieten van dit heerlijke goedje… Ik ga lekker!
Lekker genieten en goed om te lezen!
Wel bijzonder bij zo’n vrij lage dosering.
Have fun 🤩
 

Biancie

Newbie
Ja ben echt verbaasd! Ik zit nu nog lekker na te genieten. Echt lekker spul zeg!! Daar ga ik maar eens een voorraadje van aanleggen. Maar 50mg was echt nice. Ik ben qua inslag van xtc wel wat gewend, maar dit leek wel heftig met zo’n kleine dosis.
 

Neo-Shulginist

Badass junkie
Vanmiddag rond 16:00 uur heb ik voor het eerst een pellet van 50mg 5-mapb genomen. 50 mg, maar wat een heerlijk spul is dit!!! Ben verbaasd over de enorme sterke werking.

Na ongeveer 40 minuten begon er wat te komen, maar ik was een beetje onrustig. Niet erg, gewoon te doen en even ondergaan. Daarna merk ik dat enorme lekkere love gevoel, dat heb ik bij xtc al heel lang niet meer gevoeld. Dus dat is heerlijk!

Ik voel me blij, ben zelfs een beetje geil geworden. Het voelt alsof er een warme deken over mij heen ligt, lekker!! Voor nu ga ik even verder genieten van dit heerlijke goedje… Ik ga lekker!
Ja ik vind 5-MAPB en MDA best op elkaar lijken. Het is wat meer mellow en in jezelf gekeerd, maar heel geschikt om heerlijk weg te chillen op de bank en een empathische band met jezelf en/of muziek aan te gaan.
 

StraffeNeel

Badass junkie
Vanmiddag rond 16:00 uur heb ik voor het eerst een pellet van 50mg 5-mapb genomen. 50 mg, maar wat een heerlijk spul is dit!!! Ben verbaasd over de enorme sterke werking.

Na ongeveer 40 minuten begon er wat te komen, maar ik was een beetje onrustig. Niet erg, gewoon te doen en even ondergaan. Daarna merk ik dat enorme lekkere love gevoel, dat heb ik bij xtc al heel lang niet meer gevoeld. Dus dat is heerlijk!

Ik voel me blij, ben zelfs een beetje geil geworden. Het voelt alsof er een warme deken over mij heen ligt, lekker!! Voor nu ga ik even verder genieten van dit heerlijke goedje… Ik ga lekker!
Zo leuk te horen Biancie dat we zelf ook gelijk 5-MAPB hebben besteld. Bedankt voor de tip!
 

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Hoe zit het met de kater van dit middel aangezien het waarschijnlijk ook wel wat sero slurpt? Zou het graag ook eens bestellen maar ben wat terughoudend met serotonineslurpers door de kater en dip vooral.
 

Biancie

Newbie
Hoe zit het met de kater van dit middel aangezien het waarschijnlijk ook wel wat sero slurpt? Zou het graag ook eens bestellen maar ben wat terughoudend met serotonineslurpers door de kater en dip vooral.
Ik heb zelf geen katers gehad na het gebruik van 5-mapb. Ik heb het ondertussen een stuk of drie keer gebruikt. Alleen de laatste keer werd ik enorm misselijk.. Maar ik had best wat alcohol gedronkem vooraf, en ik denk dat dat geen goede combi was. Maar ik heb geen katers gehad. Moet wel zeggen dat ik voldoende heb aan 50 mg, en eigenlijk niet bijpak
 

Biancie

Newbie
Zo leuk te horen Biancie dat we zelf ook gelijk 5-MAPB hebben besteld. Bedankt voor de tip!
Heb je het al geprobeerd?? Ik ga vrijdag weer feesten :) Maar van te voren ga ik geen alcohol meer drinken, ik denk dat ik daar enorm misselijk van ben geworden de laatste keer 😂😂
 

SneeuwStorm

Wijs gebruiker
Heb je het al geprobeerd?? Ik ga vrijdag weer feesten :) Maar van te voren ga ik geen alcohol meer drinken, ik denk dat ik daar enorm misselijk van ben geworden de laatste keer 😂😂
Denk je wel een beetje aan je "serotonine pauze"? 5-MAPB zorgt voor een sterke afgifte van o.a. serotonine en remt de heropname. Anders ook even de DF zoekfunctie gebruiken. Ik zou 8 tot 10 weken pauze houden.
 

Zeehond

Badass junkie
Heb je het al geprobeerd?? Ik ga vrijdag weer feesten :) Maar van te voren ga ik geen alcohol meer drinken, ik denk dat ik daar enorm misselijk van ben geworden de laatste keer 😂😂
Hoe vaak gebruik je dit achter elkaar?
Het is net als met Mdma en andere serotonine slurpers belangrijk om pauzes in acht te nemen.
Zoals @SneeuwStorm al schrijft is 8-10 weken een goed advies om in acht te nemen. Langer mag altijd natuurlijk.
Doe voorzichtig. Als je te vaak gebruikt sluipen er langzaam vervelende en langdurige bijwerkingen in en ontstaan klachten die je echt niet wilt.
De magie is dan ook snel verdwenen.
Ik begrijp je enthousiasme en heb dat zelf ook gehad en nog wel eens. Maar ben blij met de adviezen hier, want die kloppen echt.
 

FerdFatoehaus

Badass junkie
Heb je het al geprobeerd?? Ik ga vrijdag weer feesten :) Maar van te voren ga ik geen alcohol meer drinken, ik denk dat ik daar enorm misselijk van ben geworden de laatste keer 😂😂
Als je zo vaak achter elkaar blijft gebruiken dan gaat het niet lang duren eer je een kater gaat krijgen. Aangeraden met dit soort middelen is 3 maanden pauze.
 

StraffeNeel

Badass junkie

Biancie

Newbie
Als je zo vaak achter elkaar blijft gebruiken dan gaat het niet lang duren eer je een kater gaat krijgen. Aangeraden met dit soort middelen is 3 maanden pauze.

Ja we gaan er inderdaad ook wat meer tijd tussen laten zitten. Maar ik heb eigenlijk nooit geen kater. Er waren tijden dat we elk weekend xtc pakten, maar nooit geen kater. Maar goed, het is niet gezond en niet slim. Vannacht weer ff flink gefeest met 5mapb, maar vanaf nu laten we er drie maanden tussen zitten. 😃
 

Biancie

Newbie
Hoe vaak gebruik je dit achter elkaar?
Het is net als met Mdma en andere serotonine slurpers belangrijk om pauzes in acht te nemen.
Zoals @SneeuwStorm al schrijft is 8-10 weken een goed advies om in acht te nemen. Langer mag altijd natuurlijk.
Doe voorzichtig. Als je te vaak gebruikt sluipen er langzaam vervelende en langdurige bijwerkingen in en ontstaan klachten die je echt niet wilt.
De magie is dan ook snel verdwenen.
Ik begrijp je enthousiasme en heb dat zelf ook gehad en nog wel eens. Maar ben blij met de adviezen hier, want die kloppen echt.

Ja jullie hebben ook helemaal gelijk. Ik vind het allemaal veel te leuk 😂😂😂 Dit was even de nieuwigheid van de 5mapb, nu gaan we ons netjes aan de drie maanden regel houden. Want het is gewoon niet goed natuurlijk
 

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ja we gaan er inderdaad ook wat meer tijd tussen laten zitten. Maar ik heb eigenlijk nooit geen kater. Er waren tijden dat we elk weekend xtc pakten, maar nooit geen kater. Maar goed, het is niet gezond en niet slim. Vannacht weer ff flink gefeest met 5mapb, maar vanaf nu laten we er drie maanden tussen zitten. 😃
Geen kater merken betekent niet dat er geen kater en schade is. Maar goed dat je je aan de pauzes gaat houden. De gevolgen van misbruik van deze middelen zijn niet mis.
 
Bovenaan