HELP HELP Onderzoek CBR (eventueel een urinetest)

psych-out

Bewuste gebruiker
euh bij grote hoeveelheden kan wiet tot max 30dagen in het bloed blijven.
je kan dit er sneller uitkrijgen door een bepaalde pillekes te nemen (de naam weet ik niet maar is op het net te vinden) en je kan veel water/melk drinken maar drink ook niet teveel want dat kunnen ze ook zien en dan weten ze ook genoeg.
hij gaat tijdens het gesprek gewoon vragen stellen in verband met hetgeen waarom je moet gaan misschien begint hij ook over drugsgebruik ik zou dan gewoon antwoorden op de vragen en niets meer er bij zegge hiermee bedoel ik bv heb je wel eens wiet gerookt? mogelijk antwoord is ja of nee! maar niet ja ik rookte er bv 5a 6 per dag zo heb ik dat ook gedaan toen ik naar de politie moest ter ondervraging.
hij kan vragen om een urinetest maar je bent meerderjarig dus is niet verplicht het kan wel verplicht worden als de politie een ''papier'' van de onderzoeksrechter heeft.

veel succes

anoniempje

Bewuste gebruiker
Thc is tot 6 weken traceerbaar in je urine, je hebt wel een kans dat er een urinetest word gedaan, dus wees voorbereid, en laat iemand iemand pissen voor jou (die niet blowt dus)neem het mee in bv een spuit ofzo.(wel warm houden)

Beter zekere voor het onzeker nemen!

Wat de psychiater allemaal kan vragen:

Ik kan mee voorstellen dat hij gaat praten over je jeugd enz om er achter te komen waar die boosheid/opwinding vandaan komt.

Ik zou gewoon zeggen dat je goede jeugd heb gehad, geen problemen gehad enz,
Maar dat je zo boos werd op de persoon, omdat hij levensgevaarlijk reed, en dat je zoveel dodelijke ongelukken ziet en hoort dat je echt geschrokken bent bla bla bla', dat jij altijd netjes aan de regels houdt hierom.
gewoon even in de slachtoffer rol gaan zitten :grin:

Zo gauw je over je rotjeugd heb(als je die al gehad hebt dan)dan hebben ze allerlei verklaringen voor je gedrag, en krijg je gelijk allerlei diagnosisen en/of medicijnen voorgeschreven.
En heb je gauwer kans op een urinetest te moeten doen.

Niet doen dus!

Flameon

Badass junkie
Hier boven staan heel goeie tips, die je zeker kan meenemen denk ik.
Beetje mee praten met de rechter, en dan komt het denk ik wel goed. Je bent zelf niet de veroorzaker van het ongeval geweest, dat zal ook zeker schelen.

Ben je verbaal of nonverbaal agressie geweest tegen de veroorzaker?
Als het bij schelden is gebleven zal het allemaal mee vallen.

Bovenaan