Herbal cocaine: ervaringen?

Avoicc

Belezen gebruiker
Ik zag zojuist dat smartshops een lroduct verkopen genaamd: herbal cocaine.

Helaas kan ik niet veel over de effecten vinden en op welke manier je het moet innemen etc.

Iemand ervaring hiermee? Wat zijn de effecfen, hoe intents zijn de effecten, hoelang houdt het aan en hoe gebruik je het?

Dirkdirk

DF-koning
Eigenlijk is al die herbal cocaine mdma speed bullshit altijd een fiasco. Verkooppraatjes zijn het.

Mensen denken bij herbal “oh, herbal, dan is het vast gezonder!”. Maar het is kul.

Avoicc

Belezen gebruiker
Eigenlijk is al die herbal cocaine mdma speed bullshit altijd een fiasco. Verkooppraatjes zijn het.

Mensen denken bij herbal “oh, herbal, dan is het vast gezonder!”. Maar het is kul.
Ik heb het nog nooit gebruikt, heb jij er toevallig ervaringen mee?

fffffffffffffff

Belezen gebruiker
ingrediënten; Guarana (Paulinnia cupana), cafeïne (24,2%), guaranine, theobromine en theofilline

zou misschien wel wat effect kunnen hebben, maar denk dat je het meer met een paar blikjes energy kan vergelijken dan met cocaine.
je kan ook een zak Guarana kopen, ik kocht die vroeger wel eens. Daar zit veel cafeïne in, en volgenmij nog wat anders. Ik vond het iniedergeval iets chiller dan gewoon caffine

Laatst bewerkt:

fffffffffffffff

Belezen gebruiker
heb nog een andere gevonden;
ingredients; Phenylatanine Aroma, Guaraná, Zure sinaasappel, Kalium, Zoethout, Dextro, Nicotinezuur
weet iemand wat Phenylatanine Aroma is?

fffffffffffffff

Belezen gebruiker
er zijn ook opties die op cocaine lijken, maar niet herbal zijn.
N-Ethylhexedrone / hexen, N-Ethyl-nor-pentedrone / NEP
En vast nog wat andere. dit zijn wel een stuk heftigere middelen. dus zorg ervoor dat je weet waar je aan begint als je ziets gaat nemen :grin:

Bovenaan