herbal speed (smartshop)

Jowdy37

Belezen gebruiker
hallo jongens,

heeft iemand ervaring met dit product: *linkje*

Het is herbal speed. Ik ben nog maar 1x in een smartshop geweest en toen stond dat op de toonbank, uitgestald op een spiegeltje met wat rietjes erbij. Heb het toen niet getest en achteraf gezien heb ik daar wel spijt van.

Met wat valt dit te vergelijken? Wat zijn jullie positieve ervaringen? Wat zijn jullie negatieve ervaringen?

KoxBox

Badass junkie
Hmmm, ik heb er geen ervaring mee maar ik ga dit topic wel even vormen. Met guarna en colanoot... Kan misschien wel nog iets worden.

Maar die nootmuskaat staat mij niet echt aan.

Escoban

Bewuste gebruiker
De kolanoot en guarana snap ik nog wel voor een herbal "speed", de nootmuskaat en kattekruid daarentegen. Lijkt me overigens sterk als dit echt stimulerende werking heeft

supermagneet

Experimenterende gebruiker
Nootmuskaat (nutmeg) heeft wel degelijk een werking alleen in een hogere dosis is het best slecht voor je en kun je erdoor gaan hallucineren, in veel tripreports lees ik juist het tegenovergestelde van een stimulerende werking en werkt het eerder verdovend en als delirium.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Het zal een lichte werking hebben, als je gevoelig bent voor dit soort dingen.

Maar ik vind het absoluut geen aanrader.

wakawaka

Experimenterende gebruiker
Herbal speed werkt meestal nooit goed.
Er zijn altijd enkele mensen die er erg lovend over zijn en zeggen dat het erg goed werkt.
Maar de meeste mensen zeggen dat deze middelen veel meer nadelen hebben dan voordelen.

KoxBox

Badass junkie
We got a winner! U kan kiezen tussen een splinter nieuwe nagel, wc papier dat nog maar 1x gebruikt is en een reis naar Hawai!

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
We got a winner! U kan kiezen tussen een splinter nieuwe nagel, wc papier dat nog maar 1x gebruikt is en een reis naar Hawai!

Hebben ze daar in Hawai ook Hawaiaanse paddo's ? :openmouth: Want is dat zo, dan heb ik mijn keuze snel gemaakt.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
KoxBox zei:
Nee, die komen van China. Ik weet het, nogal een misleidende naam.

Als we toch grammaticaal gaan muggenziften, die paddenstoelen komen niet VAN China maar UIT China. :openmouth:

Sublimo zei:
KoxBox zei:
Je zou ervan verschieten hoeveel mensen dat zeggen: "meestal nooit" of "meestal altijd".

Dat is omdat ze twee dingen in een zin willen proppen.

Die mensen houden ook van van DP'en :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Oom Klaas zei:
PepTalk zei:
KoxBox zei:
Nee, die komen van China. Ik weet het, nogal een misleidende naam.

Als we toch grammaticaal gaan muggenziften, die paddenstoelen komen niet VAN China maar UIT China. :openmouth:

Niet voor een Belg, dan komt het van China.

Nederlandse taal blijft Nederlandse taal, of je nu UIT België komt of niet:wink:
Het was ook niet erg serieus bedoelt hoor :openmouth:

Bovenaan