Het - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

Ben je nu geil ?

• Ja

Stemmen: 529 65,6%
  • Nee

Stemmen: 278 34,4%

• Totaal aantal stemmers
    807

cronos

Wijs gebruiker
neen ben nu niet geil,soms gebeurt dat natuurlijk wel eens...maar ik heb nu enkele bierkes binnen en neen geil kom ik daar niet echt van...later tegen de avond zal het niet op verbeteren,van vele bierkes laat mijn piemeltje het afweten :( ,sommige mensen komen geil als wat als ze bezopen zijn,ze zouden ieder vrouw nemen,maar ik heb dan daar volledig geen goesting voor,strange hé...ben ook maar een wacko hé :beer:

Oom Klaas

Badass junkie
Ik heb het eigenlijk nodig om iemand hard door te palen, alleen gaat dat vandaag niet lukken denk ik...Dan moet 't morgen maar weer :)

Deranged

Badass junkie

Oom Klaas

Badass junkie
Deranged zei:

+10 :grin:

Maar hoe krijgen mensen het voor elkaar om altijd geil te zijn :confused:
'k Bedoel seks is leuk en lekker maar als ik 2 keer in de week seks heb dan vind ik dat meer dan genoeg, heb ik ook eigenlijk helemaal geen zin voor de rest...

TrippyShit

Badass junkie
Geil - vaak, vrij vaak.
Zin in sex - Altijd!

Zit wel klein verschil in vind ik zelf.

Nu geil? Nee. Zin in sex Ja :)

buzzrider

Wijs gebruiker
Ik heb net het topic "favoriete standje" bekeken dus ja, je kan wel stellen dat ik geil ben nu ja :grin:

Overigens heb ik keihard zitten flirten daarstraks dus vandaag is het extra hard geilen :rock: :rock:

Drientje

DF-koning
Ik ben heel vaak op mijn werk enorm geil. Daar heb ik natuurlijk geen ene donder aan aangezien ik met hele saaie mensen werk. Misschien heeft het ook te maken dat ik al meer dan 80+ dagen geen seks heb gehad... :rolleyes:

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
Godverdomme wat een zin heb ik.
Komt denk ik ook door hetzelfde feit als Drientje :tongueout:.
Ofja eigenlijk heb ik altijd wel zin. Maar dat feit helpt nog eens extra eraan mee !!!

Flameon

Badass junkie
Drientje zei:
Ik ben heel vaak op mijn werk enorm geil. Daar heb ik natuurlijk geen ene donder aan aangezien ik met hele saaie mensen werk. Misschien heeft het ook te maken dat ik al meer dan 80+ dagen geen seks heb gehad... :rolleyes:

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Drientje

DF-koning
buzzrider zei:
Ik ben Buzzrider en ik geef toe: ik heb een probleem .

pffff... hier komt het... in de spirit van de groep...

Ik ben weer geil vandaag :P
:tearsofjoy:

Arme jij, dromen die zo getint zijn doen geen goed aan je behoeften die je het liefst instant vervuld wil hebben!

Volgende week denk ik dat ik samen met een hele leuke jongen plezier ga maken. Hij is woensdag terug uit Noorwegen en vroeg of ik bij hem langs wou komen... Daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk....

buzzrider

Wijs gebruiker
Drientje zei:
buzzrider zei:
Ik ben Buzzrider en ik geef toe: ik heb een probleem .

pffff... hier komt het... in de spirit van de groep...

Ik ben weer geil vandaag :P
:tearsofjoy:

Arme jij, dromen die zo getint zijn doen geen goed aan je behoeften die je het liefst instant vervuld wil hebben!

Volgende week denk ik dat ik samen met een hele leuke jongen plezier ga maken. Hij is woensdag terug uit Noorwegen en vroeg of ik bij hem langs wou komen... Daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk....
goed zo :grin:
maar ga je plezier maken , of ga je :hearteyes: plezier :hearteyes: maken ? :grin:

Bovenaan