Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Areyouexperienced? zei:Kan iemand mij eens vertellen hoe het zit met benzo's snuiven. Of is dat echt volkomen nutteloos?
Areyouexperienced? zei:Kan iemand mij eens vertellen hoe het zit met benzo's snuiven. Of is dat echt volkomen nutteloos?

Waarom persé valium en geen betablokker? Ik heb goede dingen gehoort over de betablokker propranolol, hier stond een stuk over in de krant en dat het zeer goed helpt tegen plankenkoorts, presentaties, sociale fobie etc. Dit heeft als ik het goed heb minder vervelende bijwerkingen dan valium, bij valium ben je een stuk minder helder en dat heb je toch juist nodig om een beetje levendig te kunnen presenteren.dikkekkees zei:Hoi,
Wegens een zware studie en de bijkomende stress, voel ik me de laatste tijd steeds angstiger en kan dan ook moeilijk in slaap komen. Vooral presentaties geven vind ik erg moeilijk, en ik had laatst van een kameraad een valium pil gekregen (die hij van zijn oma had gejat) en de zenuwen voor de presentatie waren zo goed als verdwenen. Nu hoef ik gelukkig niet veel presentaties te geven, maar als ik er weer een paar moet geven doe ik het dan toch echt liever met Valium, want anders is de kans groot dat ik ga stotteren en dicht klap (wat dan ook een paar keer is gebeurt..)
Om even concreet te zijn: wat moet ik tegen een dokter zeggen om ervoor te zorgen dat ik daar weg kom met een recept voor Diazepam, en niet voor andere rotzooi (bijv. een betablokker)
Heel erg bedankt voor het evt. advies, want dit heb ik echt nodig!
HareMajesteit zei:Hoi, ik heb een site gevonden waarop flunitrazepam te koop is,
maar weet niet of deze wel betrouwbaar is...
Ik durf de link hier niet goed te zetten, geen zin in een ban, maar is er iemand die hier ervaring mee heeft en mij dat kan zeggen als ik het eventjes doorstuur?
BakjeSenseo zei:maar hier zie ik staan dat het meer is om stress te voorkomen, hoe komt het dan dat ik toch erg slaperig was
schizo_user zei:Iemand enig idee wat je bij de apotheek voor de 1 en 2,5mg lorazepammetjes betaald al zou je een recept. deze webwinkel biedt ze wel heel duur aan. http://cheappharma.org/lorazepam.html
Ik heb namelijk nog verscheidene strippies liggen en in de toekomst meer. Ik gebruik ze al een aantal jaren niet meer, behalve na wat overmatig speedgebruik om in slaap te komen, en wil er misschien wel vanaf. 'T zijn trouwens die PCH NL versie.
Nou ja ik hoor t wel,
Nsa
Angramar Temenos zei:Ik heb binnenkort midazolam binnen, ook de enige snuifbare (wateroplosbare) benzo. Schijnt enorm hard in te slaan.
Zal mij benieuwen.
Carlitos zei:Woeei die flunitrazepams 2mg zijn wel errug lekker.
Wat mij betreft de 'fijnste' benzo tot nu toe.
Heeft wel kruistolerantie icm met mijn dagelijks valium gebruik maar alsnog +1
![]()