Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Solidius zei:Als je een pilletje slikt of coke snuift wordt het op een "normale" manier verwerkt. Als je >naast je aderen< een volle spuit pep leegt dan kan dat op lange termijn destructief zijn.
BobG zei:Als je een pilletje slikt heb je kans op darmperforatie.
Bij snuiven beschadig je je neus.
Bij JUIST spuiten gebeurt er niets. Behalve de effecten van spiejt

[/quote]needlefreak zei:deed ik vroeger ook. komt hard aan.hij vertelde zelfs verhalen van geplette xtc pillen in water en optrekken in de spuit en van die shit...![]()
![]()
![]()
![]()
Das waar ja...Anoniem zei:Ontdanks dat, spuiten(op de goede manier) is wel de meest effectieve en schoonste manier van gebruik. Maar wel de verslavendste.
minn zei:JewCookie zei:minn zei:ik vind snuiven al heel erg overdreven..flash kieke zei:Spuiten is te overdreven,dan ben je echt een junky.
vind ik niet, het staat alleen bij iedereen voor hd gebruiker, niet dat je gelijk junk bent. dat is met spuiten wel zo..
das waar
maar ik vind t gewoon zowieso eng om te snuiven. Als k ooit nog echt hd ga gebruiken doe mij dan maar gewoon een simpel pilletje of iets wat je moet drinken of roken.
behalve crack of die shit roken
Frisko zei:nou zeg jij het mij maar,volgens mij wil JUNK nog altijd zeggen HEROINEGEBRUIKER!!!Lana zei:Wie is er hier de betweter?![]()
dus tief jij nou maar op met je rotdag![]()
![]()
blijkbaar niet hé blijkt een half jaar laterminn zei:JewCookie zei:minn zei:ik vind snuiven al heel erg overdreven..flash kieke zei:Spuiten is te overdreven,dan ben je echt een junky.
vind ik niet, het staat alleen bij iedereen voor hd gebruiker, niet dat je gelijk junk bent. dat is met spuiten wel zo..
das waar
maar ik vind t gewoon zowieso eng om te snuiven. Als k ooit nog echt hd ga gebruiken doe mij dan maar gewoon een simpel pilletje of iets wat je moet drinken of roken.
behalve crack of die shit roken
Ik ga het nu ook doen proberen voor het eerst. Normaal doe ik het met 3mmc, Tina en of ketaHet is het meest verslavend, ik vind hd roken en spuiten junkie gedrag.
Je reageert op een post uit 2006…Ik ga het nu ook doen proberen voor het eerst. Normaal doe ik het met 3mmc, Tina en of keta
Nou en? Ik vind het wel interessant wat zijn bevindingen zullen zijnJe reageert op een post uit 2006…
Langs de ene kant ben ik ook geen voorstander van (hele) oude topic's bumpen.Je reageert op een post uit 2006…