Het leven na een relatie van 4jaar :)

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Lieve lieve DF'ers ,

Graag wil ik jullie mijn verhaal kwijt!
jaar lang was ik bij het zelfde meisje , ik begon met haar een relatie op m'n 16jaar. Het was allemaal erg fijn en mooi tot ik een misstap maakte na een jaartje en vreemd ging. Eerlijk als ik ben vertelde ik het haar meteen maar zij wilde nog steeds bij me blijven...
Vanaf dat moment werd ze (begrijpelijk) achterdochtig en vertrouwde ze me niet meer 100%
Vaak hadden we dan ook ruzie die volgende jaren...
Bij het uitgaan kon ik niet eens een goede dag zeggen tegen een ander meisje of het was ruzie..
maar het afgelopen half jaar werd het me echt te veel ... Toen zij naar haar thuisland vertrok voor 3weken besefte ik dat het leven veel leuker was zonder haar , ik heb me toen nog nooit zo geamuzeerd!
Ik besloot dan ok om haar te vertellen dat ik liever geen relatie meer had en dat ik vond dat ik al een erg groot stuk van mijn jeugd veel aangenamer zou gehad kunnen hebben...
Het geraakte uit , want stiekem had ik een oog op een ander meisje...
Na een weekje nog maar wist ik dta dat andere meisje niet voor me zou gaan... ik was pissig en juist in de buurt van 'm'n ex'
Poeslief was ze , en ze stelde dingen voor die ze nooit eerder wouw doen, omdat ik zo onder de indruk was leek het me toch een goed idee om onze relatie te hervatten...
De volgende ochtend werd ik naast haar wakker met het gedacht "damn waarom licht ze hier nu toch nog..."
Eigenlijk had ik stiekem al spijt dat ik terug met haar begon...

Nu zijn we weer enkele maanden later en ik heb voor mezelf het besluit genomen...
Het is nu gedaan maar voor goed . Ik weet nu dat er mensen achter m'n keuze staan want vier jaar is toch niet niks.
We proberen als vrienden om te gaan maar daar kan zij erg moeilijk mee om.
Zaterdag ging ik uit en zij was er bij... ik ken veel mensen dus stond constant te praten en me te amuzeren.. ik voelde haar jaloerse blik maar wist dat ik me er niets meer van moest aantrekken...

Tot ik plots een biertje naar me toe gesmeten kreeg ... ze was boos.
Ik probeer haar vreemd gedrag te negeren maar kijk haar wel lachend aan..
Ze riep 'haal die verdomde grijns van je gezicht klootzak' en smeet met haar brandende sigaret naar m'n gezicht...
Ik barste in lachen uit en zei 'meisje je gaat meer moeten doen om me te willen raken'

Na dit lange verhaaltje ga ik uiteindelijk 'to the point' komen ,

wat ik eigelijk wilde brengen met dit topic is dat ik jullie wil laten weten dat ik me super voel de laatste 2weken... ik amuzeer me rot , heb geen last meer van een vriendin die zaagt , ik kom om plekken waar ik nooit was en geniet van al het vrouwelijk schoon om me heen !

liefste DF'ers , het is misschien allemaal wat moeilijk en wazig getypt , mijn excuses hier voor .

groetjes steven

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
stevenkeuh zei:
Het was allemaal erg fijn en mooi tot ik een misstap maakte na een jaartje en vreemd ging.
Lul.

stevenkeuh zei:
Ik barste in lachen uit en zei 'meisje je gaat meer moeten doen om me te willen raken'
Lul.

stevenkeuh zei:
wat ik eigelijk wilde brengen met dit topic is dat ik jullie wil laten weten dat ik me super voel de laatste 2weken... ik amuzeer me rot , heb geen last meer van een vriendin die zaagt , ik kom om plekken waar ik nooit was en geniet van al het vrouwelijk schoon om me heen !
Meer kan ik er niet van maken. Lul.

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
ExceptionalInsight zei:
stevenkeuh zei:
Het was allemaal erg fijn en mooi tot ik een misstap maakte na een jaartje en vreemd ging.
Lul.

stevenkeuh zei:
Lul.

stevenkeuh zei:

en ik zeg 3x +1!!!

Paradox

Experimenterende gebruiker
Nou eh.. fijn dat je een fijn leven hebt nu.. laat je 'ex' dit maar niet lezen dan.

verder lijk je me niet echt een verantwoordelijk persoon, maar goed. :)

Ellesdee

Badass junkie
Marla Singer zei:
ExceptionalInsight zei:
stevenkeuh zei:
Lul.

stevenkeuh zei:
Lul.

stevenkeuh zei:

en ik zeg 3x +1!!!
me 2

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
vanwaar deze hatende reacties ?
Miscchien omdat jullie niet beseffen hoe hard ze me ooit gefucked heeft? Ik denk dat ik nu wel een terug mag reageren ipv nog jaren te blijven luisteren als een kindje , vals beschuldigd te worden?
sorry ik schrik hier van .

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
stevenkeuh zei:
Miscchien omdat jullie niet beseffen hoe hard ze me ooit gefucked heeft? Ik denk dat ik nu wel een terug mag reageren ipv nog jaren te blijven luisteren als een kindje , vals beschuldigd te worden?
Zet dat er dan bij! Je schetst hier alleen een beeld van wat een klootzak jij bent geweest.

Angramar Temenos

Badass junkie
Daarom had je haar ook 4 jaar, duh. Meiden vallen op klojos die niks om ze geven. Vooral zo door blijven gaan, dan krijg je een hele harem :mrgreen:

verneukeratief

Badass junkie
stevenkeuh zei:

Als je positievere reacties had gewild, had je het misschien beter vanuit het perspectief van 'de gefuckte' kunnen schrijven.

Immo

Badass junkie
stevenkeuh zei:
Ze riep 'haal die verdomde grijns van je gezicht klootzak' en smeet met haar brandende sigaret naar m'n gezicht...

Leuke vriendin...

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Immo zei:
stevenkeuh zei:

Leuke vriendin...

ik denk dat immo volgens het zelfde perspectief kijkt als mij , en ok ik kan jullie gelijk geven dat ik mezelf idd wel wat slecht schreef , nu ik het verhaal terug lees klink ik idd wel als een dikke lul.

Maar ik vertel even in puntjes hoe ze me kapot kon maken...

- Als ze een probleem had zweeg ze plots en wilde ze er nooit over praten , eerst vroeg ik dan 'wat is er aan de hand?' en bleef ze mij negeren. Achter af vertelde ze me dat ik haar moet laten doen als er iets scheeld. Ik laat haar dus als ik merk dat er iets mis is , word ze daar boos om ... 'jij kijkt niet om naar me!!' 'zie je me nog wel graag?'

- Ik rijd met haar naar vrienden , ze is erg goed gezind en ik ook ... We passeren ene straatje waar ik iemand bekend zie ' ik kijk achterna en geef ene glimlach aan die persoon'
bij onze bestemming aangekomen , begint zij me te negeren , ik vraag 'wat is er aan de hand ?'
Dan roept zei , 'NIKS!!' , hier kan ik moeilijk mee om ...

- Ik kreeg geen begrip als ik voor men studies koos ipv voor haar , dan werd ik ronduit belachelijk gemaalt en uitgescholden want 'ik zou haar niet meer graag zien'

- mijn zin in seks daalde door al deze dingen , en ok ik geloof dat je na enkele jareen zowiso wat minder sekls hebt ? Ook dit vormde voor haar een probleem ... Ze zij altijd op de meest onmogelijke plaatsen 'ik wil seks' , ok ik sta altijd open voor seks maar bv niet als we ergens dringend moeten zijn en we tegen 120km/u over de snelweg rijden...
Op een gegeven moment gingen we zwemmen in een meer waar veel mensen waren , daar was de zin weer 'schatje gaan we neuken' , ik antwoord , nou leuk maar kijk eens rond je allemaal kindjes... doen we beter niet. zei antwoord: 'wa hebben nooit meer seks"' en ik krijg een hele preek met allemaal onzin. Mijn antwoord was , 'schatje als jij mij blijft pushen, daalt m'n zin in seks serieus sorry'

Ik hoop hierdoor wat meer begrip te kunnen bereiken :)

groetjes

Berbatov

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Daarom had je haar ook 4 jaar, duh. Meiden vallen op klojos die niks om ze geven. Vooral zo door blijven gaan, dan krijg je een hele harem :mrgreen:

In jouw berichten zie ik zeer vaak die seksuele frustratie naar boven komen. Wat een nonsens om alle meiden onder één kam te scheren.

Berbatov

Bewuste gebruiker
stevenkeuh zei:
Immo zei:
stevenkeuh zei:

Leuke vriendin...

ik denk dat immo volgens het zelfde perspectief kijkt als mij , en ok ik kan jullie gelijk geven dat ik mezelf idd wel wat slecht schreef , nu ik het verhaal terug lees klink ik idd wel als een dikke lul.

Maar ik vertel even in puntjes hoe ze me kapot kon maken...

- Als ze een probleem had zweeg ze plots en wilde ze er nooit over praten , eerst vroeg ik dan 'wat is er aan de hand?' en bleef ze mij negeren. Achter af vertelde ze me dat ik haar moet laten doen als er iets scheeld. Ik laat haar dus als ik merk dat er iets mis is , word ze daar boos om ... 'jij kijkt niet om naar me!!' 'zie je me nog wel graag?'

- Ik rijd met haar naar vrienden , ze is erg goed gezind en ik ook ... We passeren ene straatje waar ik iemand bekend zie ' ik kijk achterna en geef ene glimlach aan die persoon'
bij onze bestemming aangekomen , begint zij me te negeren , ik vraag 'wat is er aan de hand ?'
Dan roept zei , 'NIKS!!' , hier kan ik moeilijk mee om ...

- Ik kreeg geen begrip als ik voor men studies koos ipv voor haar , dan werd ik ronduit belachelijk gemaalt en uitgescholden want 'ik zou haar niet meer graag zien'

- mijn zin in seks daalde door al deze dingen , en ok ik geloof dat je na enkele jareen zowiso wat minder sekls hebt ? Ook dit vormde voor haar een probleem ... Ze zij altijd op de meest onmogelijke plaatsen 'ik wil seks' , ok ik sta altijd open voor seks maar bv niet als we ergens dringend moeten zijn en we tegen 120km/u over de snelweg rijden...
Op een gegeven moment gingen we zwemmen in een meer waar veel mensen waren , daar was de zin weer 'schatje gaan we neuken' , ik antwoord , nou leuk maar kijk eens rond je allemaal kindjes... doen we beter niet. zei antwoord: 'wa hebben nooit meer seks"' en ik krijg een hele preek met allemaal onzin. Mijn antwoord was , 'schatje als jij mij blijft pushen, daalt m'n zin in seks serieus sorry'

Ik hoop hierdoor wat meer begrip te kunnen bereiken :)

groetjes

Jij moet eens wat meer leren luisteren naar je vriendin en met praten tot een oplossing zien te komen. Dit gedoe typeert jou wel op een zeer slechte manier. Ik krijg echt de indruk dat er een soort van afstand was tussen jullie.
Ik krijg ook een indruk van stoerdoenerij.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Berbatov zei:
Angramar Temenos zei:

In jouw berichten zie ik zeer vaak die seksuele frustratie naar boven komen. Wat een nonsens om alle meiden onder één kam te scheren.

Nou.. hij heeft hier zeker een punt al brengt hij het wat ongenuanceerd. Vrouwen vallen vaak op klootzakken en niet op lieve jongens die alles voor ze doen.

Verder geloof ik best wel dat de relatie door beiden kapot is gegaan, maar je schreef het ook wel op alsof het vooral door jou kwam.

Elfquest

Bewuste gebruiker
Als je bent vreemdgegaan, moet je daarna het vertrouwen van je vriendin terug zien te winnen en niet zeuren als ze achterdochtig gaat doen, want dat is normaal áls iemand je belazerd heeft. Ik ken haar verder niet, maar haar gedrag duidt wel op onzekerheid. Misschien dat dat kwam omdat je vreemd bent gegaan? Bij mij was je er iig niet zo makkelijk vanaf gekomen. :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
vreemdgaan is het ergste wat je een vrouw kan aandoen, en dan heb je neuken en verliefd worden.

nu pijpt ze al je maten als een beroepshoertje,gelijk heeft ze.

was ik maar een van je maten !!

:tearsofjoy:

acidboy

Badass junkie
Ik vind vreemd gaan gewoon één van de meest smerige acties die je kan doen. Dus na die zin had ik mijn mening al gevormd, en die ga ik ook niet meer veranderen.

Achterbaks smerig gedrag, mede waardoor ik soms zo'n bloedhekel heb aan mensen. Sufferd.

Nielz

Waarom moeten sommigen van jullie zo aanvallend/eentonig/sullig reageren op zijn post?
je kan wel je mening vormen aan de hand van zijn verhaal maar denk ook wat verder voor hem uit te schelden. En ook als je hem een zogenaamde "lul" vindt wees dan toch zo creatief om dit niet als antwoord te posten, want dan kun je naar mijn ( en die van anderen?) mening beter niets posten

Berbatov

Bewuste gebruiker
Nielz zei:
Waarom moeten sommigen van jullie zo aanvallend/eentonig/sullig reageren op zijn post?
je kan wel je mening vormen aan de hand van zijn verhaal maar denk ook wat verder voor hem uit te schelden. En ook als je hem een zogenaamde "lul" vindt wees dan toch zo creatief om dit niet als antwoord te posten, want dan kun je naar mijn ( en die van anderen?) mening beter niets posten

Mededelen dat je van mening bent dat dit soort manieren van je vriendin behandelen niet door de beugel kunnen vind in niet eentonig.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Nielz zei:
Meer woorden wilde ik er niet aan vuil maken omdat het dat niet waard is. Maar jij dan? Wees dan eens zo creatief om er zelf een mening over te vormen.

Nielz

ExceptionalInsight zei:
Nielz zei:
Meer woorden wilde ik er niet aan vuil maken omdat het dat niet waard is. Maar jij dan? Wees dan eens zo creatief om er zelf een mening over te vormen.

Woorden aan vuil maken.. komaan..
Oke, hij weet zelf ook dat hij zaken heeft gedaan die niet kunnen in een relatie, maar zijn we allemaal perfecte partners in een relatie? Heb jij nog nooit iets gedaan waarvan je achteraf spijt hebt. Hij kwam hier zijn verhaal neerschrijven en het enigste dat de meeste hier doen is hem persoonlijk uitschelden voor zijn misstappen ( ik vermoed dat hij al genoeg " gestraft" is toen en daar ook uit geleerd heeft)

Ik dacht dat dit een forum was waar raad werd gegeven, waar mensen elkaar helpen, waar ze gelijke interesses delen maar het komt er op neer dat er bijna in elk topic op elkaar gescholden wordt, elkaar minderwaardig behandelen, frustraties uiten online...

Ik ben misschien bij de jongere hier
maar aub
Grow up

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Nielz zei:
Oke, hij weet zelf ook dat hij zaken heeft gedaan die niet kunnen in een relatie, maar zijn we allemaal perfecte partners in een relatie?
Ik doe mn best, zoals het hoort.

Nielz zei:
Heb jij nog nooit iets gedaan waarvan je achteraf spijt hebt.
Nee. En zeker niet wat dit betreft.

Nielz zei:
Hij kwam hier zijn verhaal neerschrijven en het enigste dat de meeste hier doen is hem persoonlijk uitschelden voor zijn misstappen ( ik vermoed dat hij al genoeg " gestraft" is toen en daar ook uit geleerd heeft)
Genoeg gestraft? Hoe dan? En wat moeten we dan doen? Medeleven tonen? Hij is fout geweest en dat weet hij. Als hij geen kritiek wil moet hij zoiets niet vertellen, zeker niet hier.

Nielz zei:
Ik dacht dat dit een forum was waar raad werd gegeven, waar mensen elkaar helpen, waar ze gelijke interesses delen maar het komt er op neer dat er bijna in elk topic op elkaar gescholden wordt, elkaar minderwaardig behandelen, frustraties uiten online...
Als je vreemdgaat ben je minderwaardig. Punt.

Nielz zei:
I'd rather not.

Nielz

Met jou valt echt niet te praten

( Let op: ik praat hem niet goed, maar jullie reacties uiten van weinig respect ten opzichte van een medemens)

Als een mod zin zou hebben om deze discussie te wissen, go ahead

Andrew

Badass junkie
Nielz zei:

( Let op: ik praat hem niet goed, maar jullie reacties uiten van weinig respect ten opzichte van een medemens)

Je weet dat hij gelijk heeft hè..

Nielz

Ik stoor me gewoon aan de manier waarop mensen online zo hard en onverschillig kunnen antwoorden. Ik hoop echt dat je( EI) en nog anderen in de echte omgang met mensen( en niet online waar iedereen een grote mond kan opzetten) niet zo reageren
Ik stoor me niet aan het feit of het nu goed of slecht is.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Nielz zei:
Haha en dan trek ik te snel mn conclusies? Goeie.

Nielz zei:
Het getuigt van weinig respect omdat alle respect ontbreekt. Van mijn kant althans. Dus dat klopt (:

Nielz zei:
Waarom? Blijkbaar is niet iedereen het met elkaar eens, mooie kans voor discussies lijkt me.

Lauu

Badass junkie
stevenkeuh zei:

om naar haar niveau te dalen is gewoon triest imo...hoeveel ze jou ook aangedaan heeft...misschien moest je je is laten horen in die tijd dat je zo luisterde als een klein kind...

Phyx

Newbie
Je schetst het inderdaad een beetje vreemd maar ik kan me hier prima inleven. Jij bent trouwens wel de gene die de eerste fout heeft gemaakt en logisch dat je beide verder gaat. Dat zij vreemd doet is niet gek. Tenslotte ben jij de gene die vreemd is gegaan. Zeker omdat het in de pubertijd heeft afgespeeld kan zij best permanente schade in vertrouwen hebben.

Ik hoop dat je toch inziet dat zij niet jouw "jeugd" heeft verneukt maar dat jullie hoogstens uit kiet staan. Dat je het als minder fijn hebt ervaren, goh. Nog vragen of ze bij je blijft ook... Nee! je eigen fout je eigen rot jeugd en zeker niet haar 'fout'.

Wat mij betreft LuL x3+1+1

Drientje

DF-koning
Tja Stevenkeuh, zo zijn vrouwen nou eenmaal. Zeker vrouwen in de pubertijd. Er bestaat geen onzekerdere tijd voor een vrouw dan die. Je wilt liefhebben en geliefd zijn, aantrekken en afstoten, huilen en lachen.

Tip voor een volgende relatie: Als een vrouw zegt, 'laat me met rust', bedoeld ze eigenlijk: 'hou me vast zodat ik uit kan huilen', raar maar waar. Vaak zeggen wij het tegenover gestelde dan we diep van binnen willen en daaar kunnen jullie straight minded mannen niet altijd mee overweg.

Het stukje over de seks snap ik haar ook volkomen. Als ze jou wil neuken op een plek waar dat eigenlijk niet kan wil ze gewoon meer spanning en sensatie en probeert ze jou dat op die manier te vertellen. Eigenlijk wil ze dat je haar in spanning houdt, op het randje van haar stoel, geboeid en afwachtend. Als jij dan zo reageert is de reactie dat jullie nooit meer seks hebben eentje die ik me voor kan stellen. Niet dat ze nou vind dat jullie nooit meer seks hebben, ze wil gewoon die oude spanning terug. (eerlijk gezegd zijn mannen wel een beetje lui op dat gebied).

En trek je les uit de reacties van de anderen, vreemd gaan is gewoon iets wat je niet doet. Ik had je op zo'n manier emotioneel terug gepakt dat je nu een verkreukeld hoopje zielig geweest zou zijn. Dat ze jou nog een kans gegeven hebt betekend dat ze echt van je hield. Je hebt het zelf wel een beetje verprutst.
Leer vrouwen te lezen, praat en luister en leer tussen de regels door lezen. We zijn jarenlang door mannen onderdrukt en hebben nog niet echt geleerd om onze wensen (zeker wat seks betreft) op een goede en duidelijke manier te uiten. Veel meisjes zijn nog erg preuts opgevoed en dus zul je moeten leren wat we nou echt bedoelen als we iets zegggn.

Drientje

DF-koning
Paradox zei:
Drientje zei:
Veel meisjes zijn nog erg preuts opgevoed en dus zul je moeten leren wat we nou echt bedoelen als we iets zegggn.

Ja of to the point komen :grin:
Dat is niet voor idereen simpel he? Ik had in mijn eerste relatie (14-1:sunglasses: vreselijk moeite om tegen hem te zeggen wanneer ik seks wou. Ik werd dan ook boos als hij het niet uit zichzelf zag. dat is een leertraject. Stevenkeuh zegt nu 18 te zijn, meisjes van die leeftijd hebben een vreselijk grote bek maar als het puntje bij het paaltje komt een heel klein hartje. En heel veel moeite precies te zeggen wat ze willen.

Fuck, wat weet je nou helemaal als je 18 bent?

cropp

Badass junkie
Drientje zei:
Paradox zei:
Drientje zei:
Veel meisjes zijn nog erg preuts opgevoed en dus zul je moeten leren wat we nou echt bedoelen als we iets zegggn.

Ja of to the point komen :grin:
Dat is niet voor idereen simpel he? Ik had in mijn eerste relatie (14-1:sunglasses: vreselijk moeite om tegen hem te zeggen wanneer ik seks wou. Ik werd dan ook boos als hij het niet uit zichzelf zag. dat is een leertraject. Stevenkeuh zegt nu 18 te zijn, meisjes van die leeftijd hebben een vreselijk grote bek maar als het puntje bij het paaltje komt een heel klein hartje. En heel veel moeite precies te zeggen wat ze willen.

Fuck, wat weet je nou helemaal als je 18 bent?

alsof een jongen van 17/18 nee zegt als zijn vriendin tegen hem zegt dat ze met hem wil neuken!

snappen meisjes dat ze dat gewoon kunnen zeggen en dat ongeveer iedere jongen meteen een grijns van oor tot oor krijgt?

en wij zouden vreemd zijn :rolleyes:

Bovenaan