Exceptional Insight zei:Ge-bruikt of mis-bruikt?
Oh god, het is er zo een. Nee laat maar dan, word maar flink boos op hem. Drugs gebruiken, hoe durft hij!meisje19 zei:was et verschil? hij gebruikt das gewoon erg genoeg!!
meisje19 zei:was et verschil? hij gebruikt das gewoon erg genoeg!!
Exceptional Insight zei:Oh god, het is er zo een. Nee laat maar dan, word maar flink boos op hem. Drugs gebruiken, hoe durft hij!meisje19 zei:was et verschil? hij gebruikt das gewoon erg genoeg!!
meisje19 zei:Ik ben er achter gekomen dat mijn vriend speed gebruikt.. wat moet ik hiermee? Ik wil hem niet kwijt maar heb vernomen dat dit al langer aan de gang is..![]()
meisje19 zei:was et verschil? hij gebruikt das gewoon erg genoeg!!
drugs, BAHkiekert zei:Gelukkig zit je goed op dit forum met je vraag. Hier gebruikt niemand namelijk. Wij zijn de steungroep voor partners die drugs gebruiken.

Marla Singer zei:Ik weet niet, maar ik denk dat dit 19-jarige meisje het verder voor gezien houdt op dit forum...![]()

Angramar Temenos zei:.Je hebt ook de alcoholist die achter het station met een pak Vino premium de dag begint.
HahaExceptional Insight zei:Oh god, het is er zo eenmeisje19 zei:was et verschil? hij gebruikt das gewoon erg genoeg!!
IReaLLyLoVeYou zei:Dat is nou precies wat ik heb gedaan...hier op DF...zijn eigen posts nog wel..geweldig hoe hij met zijn lettertjes iedereen haarfijn kan uitleggen wat een hel die hero is...medelijden heb ik ..dat hij weer voor de vierde keer in die val getrapt is... en een open mind..ja die had ik toen ikhem een aantal maanden geleden betrapte...maar nu..na alle leugens en bedrog..nee...niet meer...