Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bedankt voor het artikel, dit helpt me al een stuk verder.
Maar dit geeft niet echt weer hoe je het kunt herkennen buiten erop te bijten om glasdeeltjes te herkennen of door met een microscoop te kijken...
Zo weten we dat ook weer dacht altijd als er glas op de wiet zat dat je dan sneetjes in je longen krijgt. Maar kennelijk niet je hoest het gewoon weer uit en ook fijn om te lezen dat shops op de kwaliteit letten. Althans dat is de conclusie die ik eruit trek.
Zo weten we dat ook weer dacht altijd als er glas op de wiet zat dat je dan sneetjes in je longen krijgt. Maar kennelijk niet je hoest het gewoon weer uit en ook fijn om te lezen dat shops op de kwaliteit letten. Althans dat is de conclusie die ik eruit trek.
Ik weet 99% zeker dat de shop waar ik kom geen verzwaarde wiet of wiet waar uberhaubt mee gerommeld is verkoopt. Aangezien hier maar twee shops in een grote omgeving zijn komen er zoveel mensen. Zodra ze wiet met stukjes ertussen hier verkopen dan wordt dat binnen no time opgemerkt en gaat dat super snel rond. Hier kunnen ze waarschijnlijk hun deuren sluiten als mensen het zouden weten. Wiet waar mee gerommeld is bijna altijd voor de export. Weet ook dat de shop waar ik kom eerst hun wiet goed laat testen door doorgewinterde rokers. Is het niet goed dan wordt het ook niet verkocht tevens is er zoveel wiet in de omloop die wel goed is dat shops niet hoeven uit te wijken naar slechtere alternatieven.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.