Hoe kweken en in een kast.

brut0sz

Newbie
Hi,

Ik wil gewoon 1 wietplantje gaan kweken. Maare, ik heb 1 probleem. Mijn ouders mogen er echt NIET achter komen. Klinkt beetje erg achterlijk mja.. burgelijke ouders. Kan ik ze in de kast doen (is het de hele tijd donker) of ergens buiten? Hoelang gaat het duren?

groetjes,
Bert

flashkop

Bewuste gebruiker
Zet een plantje buiten in april/mei, dan begint het kweekseizoen.
Je kan het ergens in een bos zetten ofzo :wink:

davie

Wijs gebruiker
Het zou wel gaan als je kast helemaal dicht is en er een koolstoffilter inhangt. Maar dat maakt lawaai en dus verdacht. Ik weet niet of je ouders bekend zijn met de geur van wiet. Maar een beetje lucht merken ze niet, totdat je de kast open doet. Ook al hoor je de ventilatie zelf niet door trillingen kan het ooit zijn dat je het drie huizen verder wel hoort.

Gewoon buiten kweken. Ik denk dat ze er thuis anders wel achterkomen. Geur is niet alleen het probleem. Geur los je alleen op door een filter die je kan horen.

matthijs

Badass junkie
Hmm... dat komen groepen uit de buurt vaak ook wel te weten hoor...en dan zijn ze redelijk snel weg.
Maar natuurlijk een stuk minder snel dan als je ze in een bos neerzet :)
Je kan het sowieso proberen.

denito

Belezen gebruiker
matthijs zei:
Hmm... dat komen groepen uit de buurt vaak ook wel te weten hoor...en dan zijn ze redelijk snel weg.
Maar natuurlijk een stuk minder snel dan als je ze in een bos neerzet :)
Je kan het sowieso proberen.

de groepe uit mijn buurt lope niet heelder dage in het bos achter plantjes te zoeke hoor
wetend da schote voor den helft uit dikke bosse besta :wink:

kruiit

Newbie
brut0sz zei:
Hi,

Ik wil gewoon 1 wietplantje gaan kweken. Maare, ik heb 1 probleem. Mijn ouders mogen er echt NIET achter komen. Klinkt beetje erg achterlijk mja.. burgelijke ouders. Kan ik ze in de kast doen (is het de hele tijd donker) of ergens buiten? Hoelang gaat het duren?

groetjes,
Bert

binnen kan niet is te donker. en jeruikt het ook bij een. als het weer niet slechter word kun je ze ook buiten zetten. een beetje achteraf.in het begin even kijken of hij doorgoeit nieuwe blaadjes en zo. beste is om er en te zetten die de voorgroei al gehad heeft. dan lukt het wel pas afhalen als de toppen 3 kwart bruin zijn.

Happydude

Belezen gebruiker
Ik vind het al moeilijk genoeg om het voor de buren te verstoppen .... en dan heb ik al een koolstof filter en weet ik wat al niet allemaal meer .....

gewoon buiten planten op een goeie plek !! moet je kijken wat er af kan komen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

davie

Wijs gebruiker
Gewoon op een paar plaatsen buiten neerzetten en misschien heb je geluk dat ze er blijven staan tot je kunt oogsten. Of wacht gewoon totdat de boer zijn mais zaaid en verstop daar tussen wat planten. Mais doet er eigenlijk net zo lang over als wiet.

Bovenaan