hoe lang blijft de geur hangen?

Rosééé

Newbie
hallo,
als ik in de achtertuin ga blowen denk je dat iemand het dan s'ochtends nog ruikt?

ik had nog een vraagje, ik ga met 2 mensen blowen die het voor de eerste keer doen. maar ik weet niet zeker of ze er tegen kunnen,
is het beter als ik dan gewoon '' nuchter '' blijf ?

alvast bedankt.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Hoi

Beter geventileerd dan buiten kan niet, lijkt me sterk dat de geur blijft hangen.

Ik denk dat je best wel mee kan blowen, is ook wel zo leuk voor de 2 "maagden". Zorg alleen dat je niet zó stoned wordt dat je ze niet meer kunt helpen mocht er iets mis gaan. Hou het dus gewoon bij een paar hijsjes, als je al een tijdje blowt ben je toch veel sneller stoned als hun.

Veel plezier!

:stoned:

KoxBox

Badass junkie
Rosééé zei:
hallo,
als ik in de achtertuin ga blowen denk je dat iemand het dan s'ochtends nog ruikt?

Hahahahaaaa, dit kan je toch niet menen? :tearsofjoy:
Hoort dit niet in "geniale quotes uit je eigen drugs momenten thuis"?

Hotseflots

Experimenterende gebruiker
WTF hoe dom kun je zijn... :rolleyes:
De geur blijft buiten ongeveer 10 seconden hangen, daar heb je je antwoord :P

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Ligt eraan hoe vaak je 't ruikt. hoe vaker je smoked hoe minder(snel) je het ruikt, en hoe sneller de geur weg trekt. Houd er wel rekening mee dat niet iedereen dezelfde gewenning zal hebben. xP

mercury.31

Experimenterende gebruiker
je zal buiten niks ruiken, misschien iets waar je wel stil bij kan staan:
ik heb een paar keer buiten in de achtertuin een joint gerookt, en de rook werd door de wind naar binnen geblazen. Na een paar keer zon jointbreak in de achtertuin begon ik bij men ouders op de kamer toch wat te ruiken, maar verder dan dat lijkt het me geen enkel probleem om buiten te smoken.

Bovenaan