Hoe lang duurt dat xtc gevoel nou eigenlijk?

Wawa

Belezen gebruiker
Ook fijn dat ze die dosering er naast hebben gezet, heb er eigenlijk nooit op gelet. Ik neem altijd -+150 mg mdma als start brok(totaal 300/350mg op een avond) en ben 70KG. Maar ik heb gehoord dat als je gewoon lekker peakt van een kleinere(normale) dosis en dan stopt dat veel fijner is, dan een te grote dosis voor je gewicht te pakken en daarna nog veel bij te pakken om te blijven gaan. Klopt dit?

harry123

Bewuste gebruiker
Dat is mijn standaard dosering, nu kan je ook gelijk zien wanneer je ongeveer met bij pakken, dus na ongeveer 3 uur na inslag bijpakken met een hele denk ik dan? Of pas na 3,5 uur?

reverb

Bewuste gebruiker
Bijpakken heeft niet hetzelfde effect bij mij, die eerste piek haal ik voor mijn gevoel nooit. De volgende dag(en) voel ik mij eerder minder goed, anders gezegd het voelt (bij hogere dosering meer dan 2mgr/p kgr) meer als een aanslag op mijn lichaam...

Maar ik kan het ook vaak niet laten en als ik meer neem dan neem ik veelal 2 uur na de piek, niet meer een hele maar een halve (+/- 60 mg).

harry123

Bewuste gebruiker
Normaal neem ik 1, en dan wacht ik tot ie inslaat, dan 4 uur wachten, dan gooi ik er gewoon weer 1 hele naar binnen.

Mrrow14

Belezen gebruiker
Een halve,dan als ik me super lekker voel nog een halve.Dan nog een halve als het een beetje afneemt.Vraag me geen tijden want dat krijg ik meestal niet meer mee.
En die halfjes nemen is,omdat ik best wel sterke pillen heb atm.
Als ik vroeger 7-8 jaar geleden alleen al dacht om een halve te nemen,dan vond ik het echt verspilling.Wat een paar jaar rust wel niet kan doen. :grin:

Bovenaan