hoe lang zijn mij lsd zegels houdbaar?

jaspers

Newbie
Ik heb een maandje geleden 6 zegelkes gekocht en heb er nog 4 over,ze zitten netjes in gesloten zakje en heb ze droog op kamertemperatuur bewaar.
Nu wil ik weten of ik ze goed bewaard heb en hoe lang kan je ze bewaren zonder dat het zijn werking verliest. grtzz..

Daar zijn de meningen nogal over verdeeld. De een wil het in de vrieskist in een strijkzak zoveel mogelijk luchtdicht de ander bewaard het in een kistje of onder de bestekbak los in een la.

Ik denk dat je er alleen achter komt door uit te proberen wat het beste werkt. Zegeltje laten testen en daarna ander zegeltjes van zelfde batch ergens in de zon/lamplicht/vriezer/strijkzak en daarna weer laten testen wat er mee gebeurd is qua hoeveelheid LSD.

Ik geloof niet in kwaliteitsverlies. Ik heb daar nooit iets van gemerkt. Maar ik heb dan ook nooit iets na lange tijd laten testen. Puur gebaseerd op ervaring.

mag ik eens iets zeggen, bij mij zitten ze nooit echt heel goed verpakt, blijven ze 6maand liggen overal en nergens, en toch ga ik nog zo ongelofelijk hard :rockband:

De normale manier van verpakken is in aluminium folie gerold en dan weer in een gripzakje gestoken. En dat bewaar je op een droge, donkere plaats. Hiermeer heb ik nog nooit problemen gehad :wink:

Ikzelf heb nooit problemen daarmee. Ik bewaar ze netjes in alluminiumfolie --> wietzakje --> bakje met deksel.

Nasica zei:
Ikzelf heb nooit problemen daarmee. Ik bewaar ze netjes in alluminiumfolie --> wietzakje --> bakje met deksel.
Inderdaad als je dit doet blijven ze gewoon goed, ik zie eigenlijk niet in waarom ze zouden dalen in sterkte.

Ok, als je ze in de zon laat liggen of iets dergelijks misschien maar anders...

Sublimo zei:
De normale manier van verpakken is in aluminium folie gerold en dan weer in een gripzakje gestoken. En dat bewaar je op een droge, donkere plaats. Hiermeer heb ik nog nooit problemen gehad :wink:

Ik bewaar het ook gewoon altijd in aluminiumfolie in een leeg wiet zakje op een donkere plek zoals een la, mijn ervaring is dat het na een half jaar nog níet achteruit gegaan is in potentie. Of het nog langer kan weet ik niet want dan is het meestal wel echt op.

Terug
Bovenaan