hoe van papaver drug maken

victor

Newbie
yuuw kheb dus gisteren eens kerfjes gemaakt in de bollen van de papaver maar der komt dus niets uit is het juist dat je ook de zaadjes die er in zitn kan oproken wat kan en wat kan niet help me !! ik zou zo graag eens high worden of toch tenminste een klein beetje :tongueout:

wessa

Newbie
victor zei:
yuuw kheb dus gisteren eens kerfjes gemaakt in de bollen van de papaver maar der komt dus niets uit is het juist dat je ook de zaadjes die er in zitn kan oproken wat kan en wat kan niet help me !! ik zou zo graag eens high worden of toch tenminste een klein beetje :tongueout:
als er geen wit vocht uit de volgroeide papaver komt (slaapbol) zou ik ff opnieuw beginnen als ik jou was

caatje

Badass junkie
gezien de datum van t topic denk ik dat ie ze nu als droogbloemen heeft hangen in t toilet haha

Oxydude

Newbie
je kunt de droge bollen in een koffiemolen malen (ca 2 a 3 voor de beginner), dan een thee extract maken. 20 minuten laten trekken, filteren, citroen toevoegen, en chase the dragon for the rest of the night.

tolerantie schiet exponentieel omhoog, en een zware, pijnlijke verslaving na verloop van tijd is niet uitgesloten. let op met papavers.

ps de kerfjes in de bol worden gemaakt nadat de bloemen zijn uitgebloeid. ca 1 mm diep, met een kerfmes. dat laat je 24 uur drogen, daarna herhaal je dit procede een paar keer. dat is pure opium.
de thee is ruwe opium.

Bovenaan