hoe weet je wat goed spul is

gabberkop18

Experimenterende gebruiker
maat van me krijgt zen snelle van een dealer die uit amsterdam zen spul krijgt roze snelle ik ga maandag van iem speed kope paar grammetjes vo probere ast goeie is koopk bij ook roze bestaat hier verchil bij of kan je twee soorte hebbe die zelfde kleur hebbe en toch twee verschillende kwaliteite hebbe vb een heel goed andere rotzooi????ik koop die snelle van een albanees kan hem denk ik wel vertrouwe maar ja da weet je nooit zeker

Bal0n

Badass junkie
Kleur zegt niets, je moet het laten testen. Pure amphetamine kristallen zijn overigens spierwit :)

Mac...

Badass junkie
kleur zegt idd niet veel, alleen als die wat gelig is heb je kans dat ie al wat ouder is en niet goed bewaart, werking kan dus wat minder zijn, maar is niet per definitie slecht. Heb ooit eens zelf roze pep gehad nadat ik het had bewaard in een zelfgevouwen sealtje waar rode inkt opzat, ach ja, was nog sniffable

pepgirl

kleur zegt niks, zijn gewoon kleurstoffen
gewoon ff testen of een proefbunny zoeken en kijken hoe die erop reageert hihi als ie neervalt zou ik t niet nemen gnifgnif :grin:
volgens mij zijn pure amfetamine trouwens wat gelig van kleur
en speed kan je trouwens heel lang bewaren heb ik ff gevraagd aan zon
doctorie..... donker en droog in luchtdicht zakjedan zijn poedertjes heel lang houdbaar (paar jaar kan zelfs wel) op den duur zal de werking iets afnemen , maar dan neem je toch wat meer...no problemos...dacht ik zo

Mac...

Badass junkie
Trouwens, hoe ik altijd weet of ik goeie pep is, is als ik na 1 lijn moet gaan schijten is het meestal wel hele goeie pep.

Mac...

Badass junkie
Schijnt met coke ook zo te zijn, maar kan dan ook zijn dat de sos gewoon met pep is versneden. :confused:

ploerd_dark_core_

GOEIE SPEED????

hahahah sorry dak lach maar sinds wanneer bestaat er Goeie speed???
Dacht dat het Chemisch was...en volgens mij niet in je lichaam hoort dus kan dat dan goed zijn???

Ik gebruik het zelf ook maar goeie speed??? TIS ALLREMAAL KANKERZOOI......geel blouw wit groen paars hahaha geef het maar een kleurtje of een naampje tis en blijft die chemische troep!

Mac...

Badass junkie
edit: naam van topic wordt veranderd in:
Hoe weet je dat je speed hebt, die werkt waarvoor dat je het voor gebruikt

of zoiets

ploerd_dark_core_

sorry zag t ineens staan MAC..

Trouwens, hoe ik altijd weet of ik goeie pep is, is als ik na 1 lijn moet gaan schijten is het meestal wel hele goeie pep.

God o God...de Kenner Spreekt....

En als je nou wel na die lijn moet schijten maar het van die harde ronde keuteltjes zijn er er niet uitkomen is het dan ook goeie pep of alleen als je van die spetterpoep achterlaat op de bril....

En aan de kleur van de poep kan je aflezen waar hij vandaan komt en van welke dealer hij is?? Zit er ook een streepjescode op? haha sorry hoor vond t wel grappig!

Mac...

Badass junkie
Ronde harde keuteltjes maakt niet uit. Als je maar niet een uur eerder naar de wc bent geweest. fopschijt daarentegen staat altijd garant voor een product met een hoge kwalitatieve waarde. (Als je begrijpt wat ik bedoel)

Als je aan de kleur kunt zien van welke dealer het afkomstig is, leg ik een hoop geld voor je neer, om mij een cursus "kleur-dealer" te geven.

Streepjescode heb ik echter nog niet aangetroffen, maar je mag die eer wel opstrijken als jij me een stapje voor bent.

ploerd_dark_core_

Knetterpoepkenner

De hEilige Knetterpoepkenner heeft gelijk!!!

Ik nam vandaag de eerste snuif en ram pam pam..ik moest schijtuh!

Ik geef u Gelijk o HEER van De snelleStront....

Bij de eerste snuif, heerlijk en snel,
moet ik naar de plee, en dan weet ik het weer wel!
Is het dun,is het hard?
Vraag het de poepkenner die weet wel wat! :grin:

Mac...

Badass junkie
Jazeker,
Voor al uw poepvragen,
heb ik een antwoord dat u kan behagen.
Meer info over schijt,
vraag het mij, u krijgt geheid geen spijt.
Snuiven en schijten dat is één
Dat is mijn motto, wat ik al jarenlang meen
Dus schroom u niet en vraag maar raak,
Want antwoorden geven over pepschijt, dat is mijn taak.

BUBBS

Ik heb al verschillende keren roze speed gebruikt en ja , ik leef nog !!!
Dus dikke bullshit van die rattevergif .

greetz gasten.

ts

Bewuste gebruiker
dikke rommel zei:
mij hebbe ze altij gezegt da roze me rattevergif is

Rattengif is ook roze, evenals sommige olifanten in maffe dromen/films. Alletyfus alles wat roze is is nog geen vergif!

Mijn schijt kleurt soms lichtelijk groen, maar is over het algemeen vrij hard van aard, hoewel ik soms ineens een zeer lichte en vloeibare substantie in de pleepot ziet liggen, deze zie ik ook met name wanneer ik verkeerd om in de plee zit, wat ook niet verwonderlijk is omdat je je anders om moet draaien om het het te zien heh!

boy

Bewuste gebruiker
pepgirl zei:
kleur zegt niks, zijn gewoon kleurstoffen
gewoon ff testen of een proefbunny zoeken en kijken hoe die erop reageert hihi als ie neervalt zou ik t niet nemen gnifgnif :grin:
volgens mij zijn pure amfetamine trouwens wat gelig van kleur
en speed kan je trouwens heel lang bewaren heb ik ff gevraagd aan zon
doctorie..... donker en droog in luchtdicht zakjedan zijn poedertjes heel lang houdbaar (paar jaar kan zelfs wel) op den duur zal de werking iets afnemen , maar dan neem je toch wat meer...no problemos...dacht ik zo

Pure speed (amfetamine) is vloeibaar. De snuifbare speed is amfetamine-sulfaat en dat is zo'n 85% speed, dat is bijna niet snuifbaar. Alleen 'ervaren' gebruikers kunnen het, want de tranen springen letterlijk in je ogen bij het gebruik hiervan. Overigens bevat de meeste speed op de markt maar zo'n 35% tot 40% echte speed.

boy

Bewuste gebruiker
Echt goede speed herken je overigens gewoon aan de geur, maar voor zekerheid moet je het gewoon laten testen of gebruiken. Goede speed hoor je gewoon goed te ruiken, de echte speedlucht. Ik kan het niet omschrijven, maar als je het ruikt begrijp je het meteen.

Als speed overigens gelig is zou ik het sowieso niet nemen, het kan namelijk zijn dat het verrot is doordat het slecht gedestilleerd is en dan ben je ver heen. Ik zeg niet dat het met alle speed die gelig is zo is, maar ik neem liever geen risico (geldt bij mij overigens voor alle andere kleuren dan wit).

Marcel

Belezen gebruiker
Inderdaad is testen hier de enige remedie.

De kwaliteit van speed ligt zelfs nog iets lager: rond de 35%. Dit is van de afgelopen jaren in onze testcentra.

Boy heeft het over 'vloeibare' speed. Het is meer een olievorm: Amfetamine is de werkzame stof in de speedsamples in Nederland. Amfetamine (en andere drugs, zoals MDMA, cocaïne, ketamine…) kunnen alleen in hun zoutvorm als poeder bestaan.
Aan amfetamine zit bijvoorbeeld steeds een sulfaatgroep vast, zo ontstaat het zout amfetaminesulfaat. De speed in je pakje is dus amfetaminesulfaat. Amfetamine zónder dit sulfaatgroepje, noemen we amfetamine base. Amfetamine base kan niet als poeder bestaan, maar is een olieachtige substantie (en komt als zodanig niet voor op de drugsmarkt).

Omdat speed in poedervorm steeds de zoutvorm is, namelijk amfetaminesulfaat, kan je speedsample maximum 73% zuiver zijn. Je sample bevat dan namelijk 73% amfetamine en 27% sulfaat en géén andere stoffen! Als je sample minder dan 73% zuiver is, dan is het dus versneden met andere stoffen. Speed wordt vaak versneden met mannitol, een suiker die geen psychoactieve effecten geeft en ook niet schadelijk is. Het komt regelmatig voor dat de speed ook versneden is met cafeïne. Zelden vindt de testservice amfetamine bijproducten die duiden op een onvolledige of onzorgvuldige synthese.

Dus als je het echt wil weten: http://www.drugs-test.nl.

Snuif ze!

TrippleKX

Belezen gebruiker
Re: sorry zag t ineens staan MAC..

ploerd_dark_core_ zei:

En als je nou wel na die lijn moet schijten maar het van die harde ronde keuteltjes zijn er er niet uitkomen is het dan ook goeie pep of alleen als je van die spetterpoep achterlaat op de bril....

En aan de kleur van de poep kan je aflezen waar hij vandaan komt en van welke dealer hij is?? Zit er ook een streepjescode op? haha sorry hoor vond t wel grappig!

zeg , dit kan gewoon hoor, sommige hebben et wel sommige nie

caatje

Badass junkie
Re: sorry zag t ineens staan MAC..

TrippleKX zei:
ploerd_dark_core_ zei:

zeg , dit kan gewoon hoor

OMG dit is een topic uit 2005 gestart en beantwoord door mensen die hier niet eens meer komen. :tearsofjoy:

Bovenaan