dimitri255
Newbie
Heey,
Ik heb een vraagje.
XTC is een illegale drug en zou dus door men zelf gemaakt moeten worden net als GHB. Maar als ik lees wat en GHB zit schrik ik toch.
Hoe maken de dealers dan de stof MDMA ? Want dat kan je niet met gootsteen ontstopper oid doen.
Dit is geen vraag van: Hoe maak ik XTc, maar meer wat erin gestopt word. Ik wil het binnenkort voor een keertje proberen in een discotheek. En wil dan een beetje weten wat de "ingredienten" zijn.
Graag antwoorden op niveau!
mvg
dimitri
Oja en nog 'n vraagje (Scheelt weer 'n topic)
Als je XTc hebt gebruikt krijg je een zogenaamde "dip" omdat het serotonine gehalte omlaag gaat. Wat als je een kleine hoeveelheid anti depressiva gebruikt om dit "aantevullen" ? Of moet je gewoon de consequenties aanvaarden ??
Ik heb een vraagje.
XTC is een illegale drug en zou dus door men zelf gemaakt moeten worden net als GHB. Maar als ik lees wat en GHB zit schrik ik toch.
Hoe maken de dealers dan de stof MDMA ? Want dat kan je niet met gootsteen ontstopper oid doen.
Dit is geen vraag van: Hoe maak ik XTc, maar meer wat erin gestopt word. Ik wil het binnenkort voor een keertje proberen in een discotheek. En wil dan een beetje weten wat de "ingredienten" zijn.
Graag antwoorden op niveau!
mvg
dimitri
Oja en nog 'n vraagje (Scheelt weer 'n topic)
Als je XTc hebt gebruikt krijg je een zogenaamde "dip" omdat het serotonine gehalte omlaag gaat. Wat als je een kleine hoeveelheid anti depressiva gebruikt om dit "aantevullen" ? Of moet je gewoon de consequenties aanvaarden ??
