Hoeveel coke voor de kater?

mdmafreak

Newbie
Gegroet,

Eens in de zoveel tijd vind ik het wel fijn om eens wat te gebruiken. Nu ben ik de laatste tijd van redelijk extreem naar wat meer recreatief gebruik geswitcht, met als doel om het toch wat verstandiger te gebruiken voor de gezondheid en depressies.

Wat vinden jullie de max qua gebruik als je de day after toch functioneel wilt zijn?

Met pep vind ik 1-2 puntjes super om nog redelijk te slapen en de dag erna zonder kut gevoel te werken/leven/sociaal doen

X, M = altijd drama

G = geen probleem tenzij je half of heel nokkie gaat

Sos = ?? Geen idee, 4-5 lijntjes?

Alvast dank voor reactie!

Laatst bewerkt:

Rebell

Wijs gebruiker
Ik gebruik MDMA tot wel 750mg in 2 dagen keta erbij coke erbij en dat heeft geen maximum.
Maar op het eind van de after stop ik met alles en ga ik op de GHB en dat lost alle vervelende gevoelens die ik heb opgelopen op.

Coke heb ik het minst last van kan zo 2 gram op een avond snuifen zonder problemen en gewoon slapen.
Het is echt de MDMA die de dagen erna vervelend kan zijn.

Wil daar wel bij zeggen dat wij zwaar gebruiken en er weinig last van hebben en dat is misschien niet voor iedereen weg gelegd.

Rebell

Wijs gebruiker
Pep is een on uit puttelijke bron van positieve invloeden

Pep is de grootste rotzooi dat er is! Daarom hebben pep snuifers geen neusbotje meer over op den duur.
GHB is het lekkerst maar je moet er niet in doorslaan. Maar dat geldt voor elke drugs :wink:

P

Pompen

Gast
Pep is de grootste rotzooi dat er is! Daarom hebben pep snuifers geen neusbotje meer over op den duur.
GHB is het lekkerst maar je moet er niet in doorslaan. Maar dat geldt voor elke drugs :wink:
Daarom neem ik ook aleen maar bommetjes, snuiven is minderwaardig op elk vlak.
Ik wil nooit ghb proberen, zelfs niet als er 5 liter tegenover staat. Downers zijn kut.

Als je zuivere amfetamine leert waarderen in de vorm van een waardige bom.. je weet niet wat je mist.

Rebell

Wijs gebruiker
Ik wil nooit ghb proberen, zelfs niet als er 5 liter tegenover staat. Downers zijn kut.

Maar je slikt wel elke benzodiazepines die er te krijgen zijn?

mdmafreak

Newbie

Als je zuivere amfetamine leert waarderen in de vorm van een waardige bom.. je weet niet wat je mist.

G op de after is super als antikater

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Ik sluit me aan bij @Misbruik .Goede pep met mate oraal is gewoon om niet te missen.

De volgende dag ook nog gewoon productief en sociaal. Een bommetje van tussen de 100 en 150 Mg zuivere amfetaminesulfaat doet zijn werk maar niet overdadig.

Rebell

Wijs gebruiker
100 en 150 Mg zuivere amfetaminesulfaat

Dan lig ik 3 dagen plafondienst te houden!
Kan geen erectie meer krijgen.
En word geestelijk helemaal gek.
Daarom maximaal 10x gebruikt in me leven.
En dat was dan als ik al 2 of 3 dagen wakker was en nog door wou gaan.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik gebruik MDMA tot wel 750mg in 2 dagen keta erbij coke erbij en dat heeft geen maximum.
Maar op het eind van de after stop ik met alles en ga ik op de GHB en dat lost alle vervelende gevoelens die ik heb opgelopen op.

Coke heb ik het minst last van kan zo 2 gram op een avond snuifen zonder problemen en gewoon slapen.
Het is echt de MDMA die de dagen erna vervelend kan zijn..

Poehee! Wat een hoeveelheden....

Rebell

Wijs gebruiker
Poehee! Wat een hoeveelheden

Als je goed voor jezelf zorgt elke dag goed eet. Trainen en ik neem extra vitamine, elke dag omega3 en dat soort dingen.
Dan kan zo een weekend makkelijk aan.
Doe dat een zomer lang. Maar gebruik daarna soms 6 maanden niks.
Behalve een biertje of een wijntje af en toe.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Als je goed voor jezelf zorgt elke dag goed eet. Trainen en ik neem extra vitamine, elke dag omega3 en dat soort dingen.
Hoe goed je ook voor jezelf zorgt, 750mg mdma is echt niet goed voor je hoor. Je hersenen vinden je niet lief als je dat doet. Zelfde als 2 gram coke. Hoeveel sinaasappeltjes je ook eet , dat compenseert echt niet. Maar ieder zijn/haar ding en keuzes.

MDMAZIING

Badass junkie
Trainen helpt echt niet tegen je hersennen frituren hoor!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Mijn cijfers:

Pep: max half grammetje 73%, nooit een kater.
X/M: max 400 mg, nooit een kater
G: doet niet veel met me, nooit een kater.
Sos: max 1,5 gram, nooit een kater.

Ik ben een gezegend mens dat ik nooit meer een kater ervaar na drugs. Om de een of andere reden was dit wel het geval in de jaren 90.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Oke dan , ik ook dan:
Speed 73% max 150mg, wel kater
MDMA max 80 mg, wel kater
Wiet kan onbeperkt zonder kater.
Verder gebruik ik zelden iets anders.
Ik ben blijkbaar wel erg kater gevoelig. Zelfs toen ik een maandje terug maar 1 puntje speed op had had ik toch een kater. 2 bier en vette kater... Ja ik ben gewoon een MIETJE! :tonguewink:

Rebell

Wijs gebruiker
Hoe goed je ook voor jezelf zorgt, 750mg mdma is echt niet goed voor je hoor. Je hersenen vinden je niet lief als je dat doet. Zelfde als 2 gram coke. Hoevel sinaasappeltjes je ook eet , dat compenseert echt niet. Maar ieder zijn/haar ding en keuzes.

Ik heb dit lang gedaan vele jaren. Ik ben dit jaar ook rustig geweest van Januari t/m Juli niks gebruikt. Ik heb geen psychische klachten of fysieke klachten. En de hele tijd gezond gedaan.

MDMAZIING

Badass junkie
Ik heb dit lang gedaan vele jaren. Ik ben dit jaar ook rustig geweest van Januari t/m Juli niks gebruikt. Ik heb geen psychische klachten of fysieke klachten. En de hele tijd gezond gedaan.
Die psychische of fysieke klachten komen ook over een jaar of 20/30. Maarja, blijf jij maar lekker je hersens frituren.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Die psychische of fysieke klachten komen ook over een jaar of 20/30. Maarja, blijf jij maar lekker je hersens frituren.
Idd. Jammer dat mensen zo kort kijken. Dus niet verder in de toekomst. Het is al vaker een onderwerp geweest hier. Ik heb der helaas echt voorbeelden van gezien. Een kennis van mij heeft het mega misbruikt lange tijd in de jonge jaren . Nu is tie net 50 en zijn pa en ma moeten zijn huishouden doen, admin doen, plannen voor hem, etc. Hij kan niks zelf meer bedenken hoe iets moet, dus geen oplossingen zien voor een probleem. Zoals bv de tafel dekken of afruimen. Soms vergeet ie zelfs of tie al naar de wc is geweest of niet. Vollledig afgekeurt etc. Natuurlijk is dat een ernstig geval en zal misschien een uitzondering zijn maar hij dacht vroeger ook: “ haaa dat gebeurd mij niet”!

Rebell

Wijs gebruiker
Nou dan had ik daar nu al last van gehad. Dit jaar sws bijna geen MDMA gehad.
Dit jaar vaker aan de GHB geweest.
En daar niet verslaafd aan geweest. Dus heb een rustig jaartje. Ik ken wel mensen die last hebben van teveel MDMA gebruik en die hebben daar nu ook last van en dat merk je ook. Ik heb dat totaal niet.

Trainen helpt echt niet tegen je hersennen frituren hoor!

Trainen en goed eten etc weegt echt wel op tegen drugsgebruik als je dat niet weet...

MDMAZIING

Badass junkie
En daar niet verslaafd aan geweest. Dus heb een rustig jaartje. Ik ken wel mensen die last hebben van teveel MDMA gebruik en die hebben daar nu ook last van en dat merk je ook. Ik heb dat totaal niet.

Trainen en goed eten etc weegt echt wel op tegen drugsgebruik als je dat niet weet...
Ik heb het over die idiote doseringen die jij neemt,waarmee je je hersenen 10000% frituurt en blijvende schade aan overhoud. Dan kan je trainen en goed eten totdat je een ons weegt,maar die schade blijft en daar merk je misschien nu niks van maar over 10,20 of 30 jaar wel.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!

Oke. Vandaag ga ik sporten,racefietsen en ff aan apparaten trekken, kilo sinaasappeltjes, ff slapen. Dan ben ik veilig voor een klein grammetje mdma vanavond.... right. Goed te wetendat het zo werkt.... :flushed:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
'Er is tot dusver geen merkbare schade' geeft natuurlijk precies nul garanties over de toekomst, hoe je t ook probeert te compenseren met gezonde zaken.

Iets wat wel gaat spelen is het feit dat als je je niet aan de regels houdt dat je uiteindelijk nauwelijks iets meer gaat voelen van je XTC pilletjes.

Rebell

Wijs gebruiker
Die hoeveelheid valt echt wel te verdelen over een heel weekend. Maar goed. Jij weet het beter en ik heb nu hersenschade! Vandaar dat ik gewoon een goed leven heb omdat ik rondloop met hersenschade! :tearsofjoy:

MDMAZIING

Badass junkie
Die hoeveelheid valt echt wel te verdelen over een heel weekend. Maar goed. Jij weet het beter en ik heb nu hersenschade! Vandaar dat ik gewoon een goed leven heb omdat ik rondloop met hersenschade! :tearsofjoy:
Sowieso over 2 dagen mdma doen is een no-go. En zoals wij al eerder zeiden is dat je het nu niet merkt maar over 20 jaar wel waarschijnlijk. Zoals ik al zei je hebt al schade want je snapt er nog steeds geen klote.

Ik weet dit is niet wat eigenlijk wou lezen,maar de realiteit is hard, I know.

Rebell

Wijs gebruiker
Jaja stoere praat ben gewoon helemaal gezond. Dus blijf maar doen alsof jij weet hoe het met mij gaat.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Ik lul maar wat
Je moet het zelf maar weten, maar stoere praat is het niet. MDMA is populair geworden eind jaren 80. Het is inmiddels 30 jaar later, en inmiddels is bekend in welke mate MDMA gebruik enigszins veilig is. En die grens ligt bij 3 maanden tussentijd alsmede maximaal 1,5 en uiterlijk 2 mg per kilo lichaamsgewicht.
Met deze gegevens in het achterhoofd kan je er voor kiezen om je niet aan die regels te houden (je geeft aan dat je vaker gebruikt dan 4 keer per jaar, zelfs 2 dagen achtereen gebruikt en ik ga er even vanuit dat je geen 400 kilo weegt), dat is uiteraard je eigen overweging, maar dit alles afdoen als stoere praat is natuurlijk bullshit.

Rebell

Wijs gebruiker
Dat die gozer nu veilig vanachter zijn toetsenbord gaat zeggen dat ik nu hersenschade heb omdat hij het niet eens is met gebruik. Dat is stoere praat!
Daar ging dat over

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Jaja stoere praat ben gewoon helemaal gezond. Dus blijf maar doen alsof jij weet hoe het met mij gaat.
nog wel. Hoe lang geleden ben je met mdma begonnen? Hoe oud ben je nu?
Ga zo door en kom over een jaar of 20 a 30 nog eens vertellen hoe het met je gaat.
Wat van het gedeelte dat de schade pas over tientalle jaren bemerkt word snap je niet?

Rebell

Wijs gebruiker
Zie kinderlijke praat 'kom maar naar Almere stad toe' dit soort kleuter praat ben ik al lang ontgroeid. Pannenkoekenpraatjes!

Rebell

Wijs gebruiker
nog wel. Hoe lang geleden ben je met mdma begonnen? Hoe oud ben je nu?
Ga zo door en kom over een jaar of 20 a 30 nog eens vertellen hoe het met je gaat.
Wat van het gedeelte dat de schade pas over tientalle jaren bemerkt word snap je niet?

Ik gebruik soms een tijdje maar ook jaren niet het zijn periodes dat ik het doe paar periodes in mijn leven gehad waar ik nu over praat net was 2013 was een top jaar en had het niet willen missen. En natuurlijk ben ik op de hoogte dat ik teveel heb gebruikt en de 3 maanden regel niet altijd heb gevolgd. Maar dat zijn een paar risico's die ik heb genomen.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Nu zijn het risico's die je hebt genomen, maar eerder deed je het voorkomen dat zaken als 750mgMDMA, 2 dagen achter elkaar doorgaan en dergelijke volkomen veilig zijn als je daar bij sport en je suplementjes neemt. En dan moet je niet raar staan te kijken als verschillende mensen je er op wijzen dat dit zeker niet veilig is.

Bovenaan