Hoeveel gram snuif jij per maand ?

Hoeveel Gram snuif(of base) jij per maand ?

• 0 tot 1 gram

Stemmen: 4 80,0%
  • 1 tot 2 gram

Stemmen: 0 0,0%
  • 2 tot 4 gram

Stemmen: 0 0,0%
  • 4 of meer gram

Stemmen: 1 20,0%

• Totaal aantal stemmers
    5
Beste meneer T. F. van een internetbedrijfje uit G.:

Dit lijkt erg veel op dealen via het forum. Dit levert vrijwel direct een IP ban op!

Ik hoop niet dat uw werkgever nu een hoop gezeik krijgt. In 1 minuut komt iedereen achter de registrant van uw website. En dan zijn de rapen gaar.

Ik denk alleen niet dat hij de eigenaar is van lijntje.nl, maar dit gewoon maar heeft ingevoerd.. derhalve zal hij ook niet T.F. uit G. zijn.

Maar dealgedrag blijft verboden.

Black Sheep zei:

Dit lijkt erg veel op dealen via het forum. Dit levert vrijwel direct een IP ban op!

Ik hoop niet dat uw werkgever nu een hoop gezeik krijgt. In 1 minuut komt iedereen achter de registrant van uw website. En dan zijn de rapen gaar.

watskeburt!?

-spaceman- zei:
Black Sheep zei:

watskeburt!?

Chek z'n gebruikersprofiel.

Armani7 zei:

Hehehe... blaaskaak. 1,5gr per dag... laat me niet lachen. Stumper... moet je echt om aandacht vragen? Of heb je geen sociaal leven?

10gr per week a gemiddelde kostprijs van 50euro per gram (mits minimaal 7+ coke) = 500 euro per week.
Een maand telt +/- 4 weken. 4 x 500 = 2000 euro per maand.
Een jaar telt 12 maanden. 12 x 2000 = 24000 euro.

Even een groffe schatting van uitgaven. Slechts een handje vol mensen kunnen deze bedragen uitgeven aan coke. Maar die mensen lopen er niet mee te koop. En bedragen zoals 24000 euro zijn voor die mensen handelsbedragen. Oftewel inkoop.
Ik denk niet dat jij dit kan opbrengen.

Lijkt me beter als je gewoon niets meer zegt. Voordat het nog een keer verkeerd gaat. Snap je?

Blaaskaak ga bij je moeder spelen. :wave:
Of ga suiker verkopen... want aan echte coke kan jij nooit komen!!!

Tony Montana zei:
Armani7 zei:

Hehehe... blaaskaak. 1,5gr per dag... laat me niet lachen. Stumper... moet je echt om aandacht vragen? Of heb je geen sociaal leven?

10gr per week a gemiddelde kostprijs van 50euro per gram (mits minimaal 7+ coke) = 500 euro per week.
Een maand telt +/- 4 weken. 4 x 500 = 2000 euro per maand.
Een jaar telt 12 maanden. 12 x 2000 = 24000 euro.

Even een groffe schatting van uitgaven. Slechts een handje vol mensen kunnen deze bedragen uitgeven aan coke. Maar die mensen lopen er niet mee te koop. En bedragen zoals 24000 euro zijn voor die mensen handelsbedragen. Oftewel inkoop.
Ik denk niet dat jij dit kan opbrengen.

Lijkt me beter als je gewoon niets meer zegt. Voordat het nog een keer verkeerd gaat. Snap je?

Blaaskaak ga bij je moeder spelen. :wave:
Of ga suiker verkopen... want aan echte coke kan jij nooit komen!!!

gij kent mij ni eens en ik zeg nie datk dagelijks sos snuif en waarom zou et ni kunne ;)

Armani7 zei:
gij kent mij ni eens en ik zeg nie datk dagelijks sos snuif en waarom zou et ni kunne ;)

Ik wil je ook niet eens kennen. In mijn vriendenkring zitten eerlijke mensen!! En als ze niet eerlijk zijn, dan krijgen ze ook de wind van voren.
In mijn vriendenkring zitten geen mensen die suiker verkopen alsof het coke is. Bij mij was je er niet goed vanaf gekomen. Maar jah, ik hoef niets te kopen van een dealertje. Maar goed... dat terzijde.

Antwoord op je vraag.

Je zegt dat je 10gr per week snuift. Je creeert daarmee de illusie bij mensen dat je dat elke week doet. Mij boeit het niet.
Mij zal het ook boeien of je het elke dag doet of niet. verdeel het over het weekend beginnend bij vrijdag. Dat zijn 3 dagen. Dus... dan snuif je +/- 3.33 gr per dag. Oke... doe dat een paar maand en dan ben je lichamelijk zo slecht te pas dat je niet meer weet of je van voor of van achter leeft. Je serotonine gehalte gaat helemaal naar de klote.

Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Serotonin

Dus.. lichamelijk zie ik je het nog niet doen.

En daarnaast... geld ervoor heb je denk ik ook niet. Want... je gaat er niet mee te koop mee lopen. Dat is mijn wijze les. Als je me tenminste begrijpt met dat studenten koppie van je.
Slim ben je iig niet echt in mijn ogen.

Maar jij bent het type persoon waarmee ik niet in discussie wil gaan. Jij bent het niet waard. Jij bent nog lager dan een kakkerlak. En daar wil ik niet mee geassocieerd worden. Een kakkerlak trap ik dood. Maar zelfs dat ben je niet waard. Jij bent nietig in dit universum.
In mijn ogen ben je een aandacht trekker.
Dus... doe ons allemaal een lol. Verdwijn... ga weg. Maar ga niet onze tijd verdoen hier. Jij bent niets, een niemand. Een oplichter, leugenaar.

Delirium zei:
Armani7 zei:

Haha, cool man! Gelukkig is 400 euro per week nog te overzien :mrgreen:

als je 20 gram per week verkoopt, je inkoop prijs is 20euro voor pure coke, je mixt het voor 20% met baby talk poeder, dan heb je 25gram voor 400 euro, dan verkoop je 15gram voor 40euro per gram.

600 euro heb je dan, je inkoop is 400.

200euro + 10 gram winst...

dus hoeft niet 400 per week te koste, je kan er ook op vooruit gaan. :beer:

Als je die 20 gram per week verkoopt hea....
Als je inkoopt voor 400 en gewoon zo door verkoopt voor 40 euro, heb je 20 euro winst en binnen de kortste keren een week omzet van 40 gram ;).

sannetjuh zei:
precies durf ik t nie te zegge..scheelt ook..maar best wel veel denk ik :oops:

same here :oops:

de laatste maand was ook mijn rekord denk ik...

maar is ff een periode binnekort ben ik het weer beu, zo was het altijd al...

Armani7 zei:
sjezer! zei:
Armani7 zei:

Het gaat hier over coke en niet over suiker hoor :wave:

ik verbruik geen suiker, de suiker is enkel een handelsproduct van mij :D
Grave gast enzuuuuuuuuuuu zeker? :wink:
Als je al suiker gaat lopen verkopen voor coke ben je waarschijnlijk een junk die hierdoor elke keer zijn volgende gram hoopt te benuttigen. Verder kan ik alleen zeggen doe zo verder, de coke wereld is hard en ooit lazer je de verkeerde op en krijg je gelijk een kogel of rammel van a leven :wave: :stoned:

nu niet meer zoveel mischien 7 graam per maand maar nu probeer ik er van af te blijven was een maand geluk maar toch weer fout in gegaan maar ik begin weer opnieuw met stoppen

haahaha ligt eraan hoe de tories gaan.
als ik 20.000 in een maand zou vangen zou er misschien wel een kilo opgaan:P

luger1.jpg

1 gr per week? echt niet goed bezig zou ik zeggen.
Persoonlijk gebruik ik +- 4 jaar coke,na vroeger dagelijks gesmoord te hebben en een heftige periode van pillen achter de rug heb,ben ik een jaar clean geweest en dan af en toe eens coke beginnen te gebruiken.
Soms zijn er periodes dat ik 2 maand niets gebruik,alhoewel dat dat nu wel al lang geleden is :oops: .Op oudejaar heb ik eens 2gr opgedaan ,wat echt wel uitzonderlijk is voor mij ,en eigenlijk niet voor herhaling vatbaar.
Mijn "normaal" verbruik is ongeveer 1gr per anderhalve maand.
Zelf vind ik dit wel veel,te veel. maar goed,sommige in mijn omgeving doen zeker het dubbele.Ik beperk het meestal tot 1 a 2 kleine lijntjes,na het drinken van verscheidene biertjes,op cafe.Alleen in het weekend en eigenlijk altijd na het benuttigen van wat alcohol.

Tis niet dat ik ALTIJD iets moet hebben als ik iets drink,maar de drang vergroot wel enorm dan.

Voor de rest ben ik een nuchter mens die wel weet dat het superslecht voor je is(tanden,hart en bloedvaten worden superbelast,+altijd de combinatie alcohol en coke = minstens 2 keer zo slecht.

Ik kan het beperken tot dit. Veel mensen hebben het karakter niet en doen maar. . .

Maar natuurlijk zou ik beter stoppen,uiteraard !

Al bij al vind ik mijn gebruik niet dramatisch.

Moest ik meer beginnen gebruiken ,zou ik direct stoppen,zoals bij alle drugs moet je jezelf wat onder controle kunnen houden. (wat niet vanzelfsprekend is)

Grtz.

elke weekend snuif ik ongeveer 0.8 gram cocaine per maand dat komt op 3.2 gram per maand.
Maar het is wel puur coke dus geen gemixt dus na 0.4 voel je hem hard aankomen.
ik doet eigenlijk meer voor het sex het gevoel is dan sterker,dus het is niet zomar dat ik cocaiine gebruik het is meer voor de sex.

Terug
Bovenaan