Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
>> even voor mij niet
(2à3 per dag)T was zelf al zo ver bij mij gekomen dat ik niet kon slapen zonder mijn slaapsigaartjen!!geloof me ik sliep als een roosje!!flash zei:hmm jah dee reacties zijn eigenlijk nie zo hevig hier ow joh..
ik rook minstens 7-8 in de week en weekend euhm ja das meer zo een 20 per dag ofzo ..tis eigenlijk wel te mjah
u gotta die from something..
peace

ghegheEmo zei:jah, het is vakantie dus mag het nog even, maarja wel een dom iets maar zow lukt het even beter in me leven, verder ga ik echt minderen met blowen want ik begin er verslaafd aan te raken, dus alleen weekende nog, en misschien nog wel minder naar een tijdje![]()
Kontrast zei:Haal jij 5 á 6 jointjes uit 1 gram? Dat vind ik knap! En DMT/truffels/paddo's, beinvloed dat je nog positief als je 't zoveel gebruikt? Kan me voorstellen dat het je wel een boost geeft in je ontwikkeling?
Ik blow ook nietExceptional Insight zei:

Neuken?clockcable zei:Ik blow ook nietExceptional Insight zei:![]()
Exceptional Insight zei:Neuken?clockcable zei:Ik blow ook nietExceptional Insight zei:![]()