hoeveel pakjes per dag/week/maand

tweet

Newbie
Beste iedereen,

Hoeveel pakjes gebruik jij op een avond of bijvoorbeeld per week / maand en hoeveel betaal je er voor?

DjTrips

Bewuste gebruiker
Alles wat ik krijgen kan... (als ik in een cokegreed-bui ben)
anders probeer ik mooi clean te blijven, en als men hoofd raar doet, bezuip ik mezelf...

spacebeer

Newbie
1 gram per 3 dagen, kocht 10 gram voor 250 omdat ik al genoeg had gehaald.

Nou heb ik vorige week LSD gedaan en ben ik gestopt met harddrugs.
ik wil misschien nog wel 1 x lsd doen verder niets.

alberthoffman

Belezen gebruiker
weeee ik snuif 10 pakkies per dag ben ik nu stoer??

nah ik heb geen vast patroon.. soms 3 maand niet soms in eens 2 weekenden helemaal los ligt er maar net aan..
coke is een klote drug en alleen lekker als je teveel hebt gezopen "mijn mening"

Funky Monkey

Badass junkie
alberthoffman zei:
coke is een klote drug en alleen lekker als je teveel hebt gezopen "mijn mening"
Daar heb je speed voor :beer:

OT: Ik gebruik helemaal 0 pakjes... Heb begrepen dat ik dat ook maar beter zo moet houden :wink:

Carlitos

Badass junkie
Ik heb helemaal niet een vast ritme ofzo daarin.
Heel lang geleden kocht ik wel is een grammetje.

Toen was het niet meer te krijgen.
Nu ken ik het wel weer krijgen,maar ik heb geen zin in coke (Behalve als het gratis is)

In de toekomst zal ik mischien nog wel is een keer wat halen,maar dat zal niet snel zijn dus :wave:

Ps. Betaalde 40 voor een gram.

Miriam

Bewuste gebruiker
Op mijn hoogte punt ardig wat nu heb ik een of twee pakjes per week bij me om te snuiven als ik zin heb. roken doe ik 1 per maand e dan grammetje of 3 a 10 ligt aan hoeveel ik die dag verdient heb. :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Miriam zei:
Op mijn hoogte punt ardig wat nu heb ik een of twee pakjes per week bij me om te snuiven als ik zin heb. roken doe ik 1 per maand e dan grammetje of 3 a 10 ligt aan hoeveel ik die dag verdient heb. :wink:

bij Albert Heijn verdien je nooit genog voor deze hobbie mag ik je vragen wat je dan wel doet voor de kost ?

:hearteyes:

Miriam

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
Miriam zei:

bij Albert Heijn verdien je nooit genog voor deze hobbie mag ik je vragen wat je dan wel doet voor de kost ?

:hearteyes:

natuurlijk, maar je had de vraag al gesteld voor dat ik antwood kon geven

Asfaltjunkie

Experimenterende gebruiker
Ik snuif al jaren max 5gram per jaar. Dan blijft het ook leuk en heb je er maximaal effect van.

en nee, ik crave nooit naar meer coke.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Tegenwoordig nog maar anderhalf pakje coke per jaar (op z'n hoogst). Ik ben meer van de pepperdepep!

Bovenaan