Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als ik hasj in een pijpje rook dan ongeveer 0,5-1 gram per 2 dagen. Als ik wiet in joints rook, dus met tabak erbij, dan moet ik oppassen dat ik niet naar de 3-4 gram per dag ga. Tabak erbij trieert mijn verslaving direct.
rook in de week gemiddeld 2 a 3 joints/dag (alleen) + wat meerokerij.
in het weekeinde wel wat meer al hangt het er sterk vanaf waar ik ben of heenga. ben best goed bezig, soms zijn er zelf weken waar ik maar 1 joint/dag rook.1joint/dag is het absolute minimum voor mij.
behalve op trekking-en buitenlandse vakantie's blow ik niet (toch niet van me eigen stash).
Zo'n 2-4gram per dag en soms een paar dagen niets, ga er binnenkort die gewoonte gaat er snel uit!.
Maar soms ook weken 'slechts' 1,5 gram per dag het verschilt dus nogal momenteel. Ben aan het minderen
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.