Hoeveel rook je dagelijks gemiddeld? (ongeveer)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hoeveel rook jij per dag, jointjes,grammen gemiddeld
Of ben je er maar mee gestopt? Scheelt vast een hoop geld en het is gezonder :wink:

Tufnut

Badass junkie
Als ik hasj in een pijpje rook dan ongeveer 0,5-1 gram per 2 dagen. Als ik wiet in joints rook, dus met tabak erbij, dan moet ik oppassen dat ik niet naar de 3-4 gram per dag ga. Tabak erbij trieert mijn verslaving direct.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Heel erg stabiel gebruik, 1-2 gram per dag elke dag. En dat al een aantal jaartjes..

Paperplane.

Wijs gebruiker
Ligt aan de sterkte van mijn spul. Heb nu hele potente skuff, daar rook ik misschien een halve gram van op een avond, maar het wil ook wel meer wezen.

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik doe het niet vaker dan 2, max 3 keer per week eigenlijk, en alleen puur in pijpje. Zal zo'n 0,5 gram per keer zijn.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
rook in de week gemiddeld 2 a 3 joints/dag (alleen) + wat meerokerij.
in het weekeinde wel wat meer al hangt het er sterk vanaf waar ik ben of heenga. ben best goed bezig, soms zijn er zelf weken waar ik maar 1 joint/dag rook.1joint/dag is het absolute minimum voor mij.
behalve op trekking-en buitenlandse vakantie's blow ik niet (toch niet van me eigen stash).

grts

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
25tolife zei:
Hoeveel rook jij per dag, jointjes,grammen gemiddeld
Of ben je er maar mee gestopt? Scheelt vast een hoop geld en het is gezonder :wink:

En jij?
als ik zo benieuwd mag zijn....

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Oke hier komt het:

Zo'n 2-4gram per dag en soms een paar dagen niets, ga er binnenkort die gewoonte gaat er snel uit!.
Maar soms ook weken 'slechts' 1,5 gram per dag het verschilt dus nogal momenteel. Ben aan het minderen :)

MisterD

Experimenterende gebruiker
ik rookte 2a3 gram per dag maar nu week gestopt scheelt zeker 15 euro per dag dus reken maar uit wat dat per maand gaat worden straks

Bovenaan