Hoeveelheid diazepam voor goed effect

TokoBali2

Belezen gebruiker
Ik had een tijd geleden in een post gezet dat ik wel eens diazepam had geslikt en er geen moer van voelde. Aangezien dat tot nogal verbaasde reactie leidde ("dan was het ook geen diazepam"), ben ik even snel gaan checken hoeveel ik destijds had, en dat was het schokkende totaal van 10mg. Dus ook weer een mysterie opgelost lijkt me. Maar bij hoeveel (ongeveer, min of meer, naar schatting) mg begint het gewenste effect van recreatief gebruik?

HTID

Bewuste gebruiker
Vanaf 20 merk ik het lekker. Met 40 ga ik hard en val ik redelijk snel in slaap. Denk dat hoeveelheden persoonlijk zijn tho.

W.F.L.

Badass junkie
Dat is echt een hoop haha, met 20mg had ik met gemak al kunnen slapen.. Vind ik tamelijk hard al :P

Ik zou beginnen met 10mg. Is het te zwak, kan je altijd bijnemen toch :grin:

Ik heb 1x diazepam genomen, 20mg en dat voelde ik best hard. Toen coke bijgesnoven werd ik wat nuchterder, maar was nog steeds erg vaag :P

Oom Klaas

Badass junkie
Voor een onervaren gebruiker zou ik dan wel een maximum van 3 tot 4 licht alcoholische drankjes aanraden.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Oom Klaas zei:
Voor een onervaren gebruiker zou ik dan wel een maximum van 3 tot 4 licht alcoholische drankjes aanraden.
Precies, het versterkt het effect behoorlijk. Als je veel neemt krijg je er makkelijk geheugenverlies.

Bovenaan