Holtes en zijkant hoofd

Bandana

Newbie
Hallo,

Sinds de corona crisis komt het wat vaker voor dat er wat door mn neus geknald word. Nu had ik een maand geleden een redelijke dosis (1 gram) 3mmc gesnoven en 1g ket, hierna kreeg ik last van mn holtes. Uit voorzorg even een maandje rust genomen en het dit weekend weer eens geprobeerd.
Na een paar lijntjes kreeg ik opnieuw last van een drukkend gevoel over mijn gehele gezicht wat een soort doortrekt naar de zijkanten van mn hoofd. Echt alsof ik bij elke punt of lijn het heel mn kop door snuif. Nu heb ik al wat zoutoplossing geprobeerd en hiernaast nog gestoomd. Echter heb ik niet het idee dat het volle holtes zijn.

Mijn vraag is; Heeft iemand hier ervaring mee of misschien nog andere tips? In het vervolg wil ik geen 3mmc meer doen.

Graag hoor ik meer xx

Spyro

DF-koning
Heb dat ooit een keer met troep Ket gehad. Kreeg een flinke pijnscheut m’n holtes in en heb dat spulletje niet normaal op kunnen maken.

Ik zag het maar als waarschuwing ofzo.

geflipt

Wijs gebruiker
Ket is - doorgaans - geen poeder, maar zijn eerder korreltjes of staafjes.
Als je neus niet veel gewoon is kan dat complicaties geven.

Van 3-mmc heb ik geen verstand, alleen dan dat velen zeggen dat het fel prikt.

geflipt

Wijs gebruiker
Dit was nog vrij rustig aan en ben redelijk wat gewend. De ket is hetzelfde gebleven en had dit voorheen niet
Ik raad je aan je neus wat rust te geven. Het zijn al flinke dosissen. Of kijken wat je oraal kan gebruiken. Maar je neus zegt duidelijk stop...

Blauweaap

Badass junkie
Dit was nog vrij rustig aan en ben redelijk wat gewend. De ket is hetzelfde gebleven en had dit voorheen niet
Heb hier met keta ook altijd last van. In het begin niet maar na vaker gebruik is dit opgekomen bij mij. Misschien bij jou ook het geval ? Kan je ook vrij weinig aan doen je moet het accepteren of niet meer gebruiken.

Bandana

Newbie
Heb hier met keta ook altijd last van. In het begin niet maar na vaker gebruik is dit opgekomen bij mij. Misschien bij jou ook het geval ? Kan je ook vrij weinig aan doen je moet het accepteren of niet meer gebruiken.
Jaa ik denk dat dat er dik in zit ouwe. Wel goed om hier te horen dat mensen het vaker hebben en niet de enige ben met dit vage kwaaltje haha

Neo-Shulginist

Badass junkie
De voorhoofdholtes in je hoofd kunnen verstopt en geïrriteerd raken als je veel je neus ophaalt. Dat kan dus ook gebeuren als je heel nadrukkelijk snuift. Maar sowieso kunnen middelen zoals 3-mmc of ketamine de slijmvliezen in de voorhoofdholtes irriteren. Daar kun je wel een paar weken last van houden. Stomen, neussprey en een neti-pot met fysiologische zoutoplossing kunnen helpen. Maar gebruik het niet te vaak van dan kunnen je klachten juist verergeren.

Bovenaan