Hoofdpijn na coke gebruik.

Mak

Newbie
Hallo allen,

Sinds een jaar gebruik ik cocaïne. Absoluut niet heel veel, 1 gr per maand/twee maand. Dit is mij altijd goed bevallen, bijna te goed. Toch kan ik er makkelijk van afblijven. Nooit ergens last van gehad.

Tot aan vorige week. Een pakketje gekocht bij een bekende wat 2 gr coke zou moeten zijn. Gedeeltelijk nog in brok vorm.
Nu al meer dan een week een behoorlijk drukkend gevoel op mijn voorhoofd en Snel misselijk.
Iemand bekend met dit probleem? En wat zou het kunnen zijn?
Googelen brengt mij weinig, vandaar mijn vraag hier.
Heb nog wat over van deze twee gram, deze wil ik laten testen.

रति

Wijs gebruiker
Waarom ga je niet gewoon naar je huisarts? Vertel gewoon dat je coke hebt gebruikt. Huisartsen zijn er om je te helpen...

Ben benieuwd naar de testresultaten.

Conjo

Bewuste gebruiker
Drukkende gevoel herkenbaar en misselijkheid duidt meestal aan dat gewoon goeie coke is. Als je 1 x per maand doet ? Waarom 2 gram in 1 x kopen? Als je kwaliteit coke hebt gewoon minder nuttigen en doet er super lang mee! Sterk coke wilt niet altijd zeggen dat het lekkerder of beter is! Als je coke niet gewend bent! Dan is het voor de meesten mensen Te sterk coke niet plezierig.

रति

Wijs gebruiker
Drukkende gevoel herkenbaar en misselijkheid duidt meestal aan dat gewoon goeie coke is. Als je 1 x per maand doet ? Waarom 2 gram in 1 x kopen? Als je kwaliteit coke hebt gewoon minder nuttigen en doet er super lang mee! Sterk coke wilt niet altijd zeggen dat het lekkerder of beter is! Als je coke niet gewend bent! Dan is het voor de meesten mensen Te sterk coke niet plezierig.
Het tweede deel van je reactie ga ik mee akkoord maar ben het niet eens dat misselijkheid en pijn op de borst een teken van goede coke is.
Dit soort signalen betekent altijd dat er iets niet goed is, maar het hoeft ook weer niet te betekenen dat je dood aan het gaan bent. Echter bagatelliseren en je kop in het zand steken is zo'n beetje het laatste wat je moet doen...

Conjo

Bewuste gebruiker
ben het niet eens dat misselijkheid en pijn op de borst een teken van goede coke is.
Dit soort signalen betekent altijd dat er iets niet goed is, maar het hoeft ook weer niet te betekenen dat je dood aan het gaan bent. .

Wel als je teveel neemt , En door Cocaïne zoals ik zei is een MIND-FUCKER dus gaat meteen van ergst uit maar gasten hier boven berichten versturen doen coke 1 x in het jaar doen of ze er verstand van hebben

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Wel als je teveel neemt , En door Cocaïne zoals ik zei is een MIND-FUCKER dus gaat meteen van ergst uit maar gasten hier boven berichten versturen doen coke 1 x in het jaar doen of ze er verstand van hebben
Sorry Conjo maar jouw adviezen klinken ook niet alsof je er heel veel verstand van hebt.

Conjo

Bewuste gebruiker
Is geen slecht advies onder mijn plaatje staat Bewuste gebruiker... Ik vertel alleen wat mijn persoonlijk ervaring is met cocaïne gebruik. En bijverschijnselen die hij beschreef boven heb ik ook ooit gehad in de begin fase toen ik coke begon te gebruiken. Daarom moet je leren coke gebruiken (Doseren)

Laatst bewerkt:

Generaal_Grafsteen

Experimenterende gebruiker
Geen idee, heb je het getest?
altijd alles wat ik door me neus heen haal geeft me een beetje koppijn maar misschien is het dit keer gewoon niet lekker gevallen. En anders met deze cocaine, kleinere lijntjes leggen.

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Nu al meer dan een week een behoorlijk drukkend gevoel op mijn voorhoofd en Snel misselijk.
Iemand bekend met dit probleem? En wat zou het kunnen zijn?
Heb nog wat over van deze twee gram, deze wil ik laten testen.
Ik heb 1x in mijn leven extréém slechte coke gekregen en ik heb wel wat envelopjes voorbij zien komen. Toen was mijn neus ook gelijk helemaal verstopt na de eerste dosis. Inclusief alle bijholtes. Ik had het eigenlijk moeten laten testen maar ik heb het toen weggegooid.

Misschien was je coke versneden met rotzooi waar je allergisch voor bent en heb je nu voorhoofdsholteontsteking oid. Testen en naar de dokter indien de klachten zich nog voordoen, mocht je niet al zijn geweest!

Laatst bewerkt:

Conjo

Bewuste gebruiker
Versnijdingmiddel caffeine is ergst wat in je coke kan krijgen... hoofdpijn of hartkloppelingen super onrustig gevoel! Vooral goeie Colombiaanse coke na anderhalf gram gaat neus ook dicht zitten dan snuit ik gewoon brokken snot tergroot van 2 euro munten eruit en snuif daarnaast heel potje neusspray leeg. Anders heb ik volgende dag knallende koppijn en vies benauwd gevoel. dat moeten we niet hebben natuurlijk!

Laatst bewerkt:

Mak

Newbie
Waarom ga je niet gewoon naar je huisarts? Vertel gewoon dat je coke hebt gebruikt. Huisartsen zijn er om je te helpen...

Ben benieuwd naar de testresultaten.
Ben gisteren bij de huisarts geweest. Arts wist met zekerheid te zeggen dat het een verstopte/ geïrriteerde voorhoofdsholte is.
Eerst een week neusdruppels gebruiken, mocht het na een week niet weg zijn moet ik terug komen.
Drukkend gevoel is nu al een stuk minder. Dus verwacht dat het met een weekje wel weg is.
Testresultaten heb ik nog niet.

Mak

Newbie
Goede coke is slecht aan te komen als je niet echt in “de wereld” zit.

रति

Wijs gebruiker
Ben gisteren bij de huisarts geweest. Arts wist met zekerheid te zeggen dat het een verstopte/ geïrriteerde voorhoofdsholte is.
Eerst een week neusdruppels gebruiken, mocht het na een week niet weg zijn moet ik terug komen.
Drukkend gevoel is nu al een stuk minder. Dus verwacht dat het met een weekje wel weg is.
Testresultaten heb ik nog niet.
Goed dat je gegaan bent. Dus waarschijnlijk is het gewoon een samenloop van omstandigheden... Top

Conjo

Bewuste gebruiker
Goede coke is slecht aan te komen als je niet echt in “de wereld” zit.

Hoezo ? Als ik een Coke dealer was geweest! Wil juist kwaliteit verkopen? Zodat mensen terug blijven komen?
En op verjaardagen dat mensen mond op mond reclame gaan maken... Dat je goeie coke hebt? Klantenbinding....
Je hoeft zelf niet in dat wereldje te zitten....

Prison

Bewuste gebruiker
Dat krijg je automatisch na een X-aantal berichten. Ook als het berichten vol onzin zijn.

Wat in dit geval ook zo is.

Ontopic: een week lang drukkend gevoel en misselijkheid is geen teken van goede coke maar eerder een ontsteking of griepje. Ik zou voortaan bij zulke dingen direct naar de huisarts gaan, die weet tenslotte alles over medische zaken. De meesten hier niet :wink:

Mak

Newbie
Hoezo ? Als ik een Coke dealer was geweest! Wil juist kwaliteit verkopen? Zodat mensen terug blijven komen?
En op verjaardagen dat mensen mond op mond reclame gaan maken... Dat je goeie coke hebt? Klantenbinding....
Je hoeft zelf niet in dat wereldje te zitten....
Wat in dit geval ook zo is.

Ontopic: een week lang drukkend gevoel en misselijkheid is geen teken van goede coke maar eerder een ontsteking of griepje. Ik zou voortaan bij zulke dingen direct naar de huisarts gaan, die weet tenslotte alles over medische zaken. De meesten hier niet :wink:

Antwoord op mijn vraag bij Jellinek:

Beste vraagsteller,

hartelijk dank voor je bericht.

De pijn is waarschijnlijk afkomstig uit je voorhoofdsholtes. Die staan in een direct contact met de neusholtes en worden evenals de slijmvliezen van je neus, ook geïrriteerd door cocaïne. Vaak zijn je neusslijmvliezen dan al beschadigd. Cocaïne werkt vaatvernauwend. Coke lost zich op in het neusslijmvlies. De bloedvaten in het slijmvlies vernauwen zich. Hierdoor krijgen de cellen in het neusslijmvlies onvoldoende bloed. Het gevolg daarvan is dat de cellen onvoldoende zuurstof en onvoldoende voeding krijgen. De gesnoven coke kan ook in de voorhoofdsholte terecht komen en daar verstoppingen en hoofdpijn veroorzaken. Laat er eens een KNO-arts naar kijken. Je huisarts kan je naar een KNO arts doorverwijzen.

Zelf denk je aan vervuilde cocaïne. Dat zou mogelijkerwijs ook kunnen. Daarom is het goed dat je het laat testen, maar in principe mag de testservice geen drugs testen die al gebruikt is. Maar gezien jij erg vervelende klachten hebt na gebruik kan het zijn dat het laboratorium toch jouw cocaïne wil testen, om te weten of er vervuilde cocaïne op de markt is. Maar deze garantie kan ik je niet geven. Kijk opwww.drugs-test.nl voor de testservice bij jou in de buurt.

Mocht je na overleg met de huisarts of KNO arts nog last houden, neem dan eens contact op met het Landelijk Spreekuur Partydrugs van de Brijder

रति

Wijs gebruiker
Antwoord op mijn vraag bij Jellinek:

Beste vraagsteller,

hartelijk dank voor je bericht.

De pijn is waarschijnlijk afkomstig uit je voorhoofdsholtes. Die staan in een direct contact met de neusholtes en worden evenals de slijmvliezen van je neus, ook geïrriteerd door cocaïne. Vaak zijn je neusslijmvliezen dan al beschadigd. Cocaïne werkt vaatvernauwend. Coke lost zich op in het neusslijmvlies. De bloedvaten in het slijmvlies vernauwen zich. Hierdoor krijgen de cellen in het neusslijmvlies onvoldoende bloed. Het gevolg daarvan is dat de cellen onvoldoende zuurstof en onvoldoende voeding krijgen. De gesnoven coke kan ook in de voorhoofdsholte terecht komen en daar verstoppingen en hoofdpijn veroorzaken. Laat er eens een KNO-arts naar kijken. Je huisarts kan je naar een KNO arts doorverwijzen.

Zelf denk je aan vervuilde cocaïne. Dat zou mogelijkerwijs ook kunnen. Daarom is het goed dat je het laat testen, maar in principe mag de testservice geen drugs testen die al gebruikt is. Maar gezien jij erg vervelende klachten hebt na gebruik kan het zijn dat het laboratorium toch jouw cocaïne wil testen, om te weten of er vervuilde cocaïne op de markt is. Maar deze garantie kan ik je niet geven. Kijk opwww.drugs-test.nl voor de testservice bij jou in de buurt.

Mocht je na overleg met de huisarts of KNO arts nog last houden, neem dan eens contact op met het Landelijk Spreekuur Partydrugs van de Brijder

Wanneer ik een antwoord van iemand krijg op een vraag kijk ik ook vooral naar wie het zegt. In het geval ban Jellinek kan ik daar niets over zeggen omdat ik hun achterliggende opvattingen niet ken.
Dus kan niet beoordelen of hun antwoord gewoon een opsomming van mogelijkheden is, in het ergste geval zeg maar.

Even los daarvan vraag ik me wel af hoe aannemelijk het is dat je van 2 gram een neusvliesbeschadiging oploopt. Maar wie weet. Ik zou me ieg niet gek laten maken, evt vervolgonderzoek laten doen voor gemoedsrust...

रति

Wijs gebruiker
Vraag me ook af hoe regelmatig het gebeurt dat er vervuilde coke op de markt komt. Er was begin dit jaar sprake van atropine in coke in N-Brabant. Maar of vervuilde coke heel vaak voorkomt daar moet ik me nog over inlezen. Misschien weten anderen dit op het forum.
Sowieso kan je van bijv. cafeïne versnijdingen al aardige hartkloppingen krijgen als je veel gebruikt.

रति

Wijs gebruiker
Lees bijvoorbeeld dit smeuïge verhaal uit de oude doos...

Misschien dat je ledematen blijven hangen, maar fijn is het toch niet dat hiermee versneden wordt. Het artikel is uit 2011 en ik vraag me af op welke schaal dat momenteel gebeurt of dat het incidenteel is. Ieg een leuk spookverhaal voor de kleine neefjes bij het haardvuur.

(bron: http://csidokter.weebly.com/blogs/vervuilde-coke-laten-neuzen-en-oren-afsterven)

VERVUILDE COKE LATEN NEUZEN EN OREN AFSTERVEN
6/28/2011

Drugs, levensgevaarlijk. Een boodschap die niet vaak genoeg in de media herhaald kan worden. Om thuis nogmaals te herhalen. Gevaar!

Zowel het AD, met als navolger HP, hadden vandaag een ‘primeur’ te pakken: coke is levensgevaarlijk. Je neus en je oren vallen er van af. Goed nieuws voor bezorgde ouders. Welk kind schrikt er nou niet van afvallende ledematen?

Het nieuws was echter niet zo nieuw. Enige tijd geleden kwam het al als nieuwsbericht in het Nederlands Tijdschrift voor geneeskunde (NTVG). ‘Nieuws’ gebaseerd op een rapport van het RIVM uit januari 2010. Coke wordt namelijk steeds meer en meer versneden met een antiwormmiddel genaamd levamisol. Dit middel kan ‘agranulcytose’ als bijwerking geven. Een duur woord voor een verlaagd aantal – van een specifieke groep – witte bloedlichaampjes. Kortom, het versnijmiddel levamisol kan een onderdrukking van je afweer veroorzaken, die serieuze en ernstige vormen aan kan nemen en tot ernstige infecties (omdat je die simpelweg niet zo goed kan bestrijden) kan leiden. En schijnbaar je oren en je neus eraf kan laten vallen.

Dat het zelfs voor ‘heavy users’ van cocaine een reeel doch klein risico is, wordt noch in het AD noch in HP de Tijd vermeld. En dan hebben we het dus over mensen die forse hoeveelheden coke roken (ook wel crack roken genoemd) of grammen coke per week snuiven.

Letterlijk staat er in de conclusie van het rapport:

“Op basis van de beschikbare gegevens concludeerde de ad hoc expertgroep’ dat zware gebruikers van cocaine het risico lopen agranulocytose te ontwikkelen. De kans is weliswaar klein, maar wordt reeel geacht.”

Het NTVG maakte in april melding van twee vermoedelijke gevallen in Nederland waar agranulocytose was opgetreden. Of er sindsdien meer zware cokegebruikers ‘slachtoffer’ van levamisol zijn geworden, is onbekend.

Reclame voor coke zul je mij niet horen maken. Je kunt er een gat van in je neus van krijgen (tussenschot verdwijnt door regelmatig snuiven), het is gevaarlijk voor je hart (ritmestoornissen, infarct), als je het over je longen rookt beschadigen je longen ernstig en het geeft veelvuldig paranoia en angstklachten. In een slecht geval wanen.

Maar dat na 1 snuif je neus of je oren eraf vallen, is echt totale onzin.

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Dacht ik al toen je de symptomen opsomde. Een ontstoken voorhoofdsholte. En die coke met levamisol is alleen handig als je je hond even wil ontwormen. Wordt hij ook lekker relaxed van.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
En die coke met levamisol is alleen handig als je je hond even wil ontwormen. Wordt hij ook lekker relaxed van.

Ja raar he? Ik leerde pas geleden pas dat men dat met coke versnijdt. Echt weird. Gelukkig is het zo weinig dat wij mensen er (zo goed als) niks van merken.

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Ja raar he? Ik leerde pas geleden pas dat men dat met coke versnijdt. Echt weird. Gelukkig is het zo weinig dat wij mensen er (zo goed als) niks van merken.
Coke versneden met levamisol belandt bij mij in de vuilnisbak.
Een vriend van me leeft verder met 1 nier door die rommel.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Coke versneden met levamisol belandt bij mij in de vuilnisbak.
Een vriend van me leeft verder met 1 nier door die rommel.

Oh echt? Dat is wel erg ja! Dan ben ik verkeerd geïnformeerd denk ik. Gebruikte diegene niet heel erg vaak of veel?
Ik weet niet of ik het ooit genomen heb. Mijn eerste keer een avond/nacht met coke was het van anderen en dus geen idee. Daarna wel zelf geteste coke gehad en daar zat het niet in. Totaal maar 4 a 5 keer coke gebruikt in mijn leven. Bedankt voor je waarschuwing!

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Oh echt? Dat is wel erg ja! Dan ben ik verkeerd geïnformeerd denk ik. Gebruikte diegene niet heel erg vaak of veel?
Ik weet niet of ik het ooit genomen heb. Mijn eerste keer een avond/nacht met coke was het van anderen en dus geen idee. Daarna wel zelf geteste coke gehad en daar zat het niet in. Totaal maar 4 a 5 keer coke gebruikt in mijn leven. Bedankt voor je waarschuwing!
Die jongen had die nacht wel ongeveer 2 gram gebruikt, dus dat zal er zeker ook mee te maken gehad hebben.
Maar dan nog ... Versnijdingsmiddelen zoals levamisol, lidocaine, atropine al helemaal natuurlijk, in cocaïne is een no-go voor mij.

रति

Wijs gebruiker
Die jongen had die nacht wel ongeveer 2 gram gebruikt, dus dat zal er zeker ook mee te maken gehad hebben.
Maar dan nog ... Versnijdingsmiddelen zoals levamisol, lidocaine, atropine al helemaal natuurlijk, in cocaïne is een no-go voor mij.
Het is misdadig. Maar ik meen dat als je het laat testen ze niet in de uitslag meenemen wat er precies in zit? Dus hoe kom je er dan achter?

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Het is misdadig. Maar ik meen dat als je het laat testen ze niet in de uitslag meenemen wat er precies in zit? Dus hoe kom je er dan achter?
Ik koop het al jaren met testresultaten erbij. Bij vendors die ik vertrouw.
Nog nooit problemen gehad.
Maar bij een testcentrum zien ze dat toch wel?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Kun je al die rommel er uit wassen? Niet dat ik van plan coke te kopen maar vroeg het me af. Moet je wel meer dan 1 gram kopen want 1 gram wassen das zonde als je veel verliest. Speed heb ik wel altijd gewassen gebruikt. Maar dat kost ook geen drol.

Laatst bewerkt:

रति

Wijs gebruiker
Ik koop het al jaren met testresultaten erbij. Bij vendors die ik vertrouw.
Nog nooit problemen gehad.
Maar bij een testcentrum zien ze dat toch wel?
Misschien zit ik er helemaal naast.

Vond nog wel een out topic over testresultaten waarin mensen exact weten hoeveel levamisol er in zit. Nu even ah doorlezen. NB: alle cokefreaks van dat topic zijn al een tijdje niet gezien op dit forum. Waarschijnlijk gestorven aan de Levamisol. :grimacing: https://drugsforum.nl/threads/testuitslagen-coke.39753/

Laatst bewerkt:

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Kun je al die rommel er uit wassen? Niet dat ik van plan coke te kopen maar vroeg het me af. Moet je wel meer dan 1 gram kopen want 1 gram wassen das zonde als je veel verliest. Speed heb ik wel altijd gewassen gebruikt. Maar dat kost ook geen drol.
Caffeine kan je er natuurlijk uitwassen, van rommel zoals levamisol weet ik dat niet.

Als ik bij een nieuwe vendor koop, met testresultaten, laat ik het de 1e keren hertesten. En als beide resultaten overeenkomen, bouw je vertrouwen op.
Ik hoef m’n coke dus gelukkig nooit te wassen.

AcidWarrior

Wijs gebruiker

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik krijg altijd hoofdpijn als het versneden is met cafeïne.
Ik heb die paar keer dat ik coke gebruikte altijd met cafeïne gehad helaas. Maar nooit hoofdpijn gehad. Het was 68% zuiver “maar”. Als ik het ooit nog eens koop (tis me veel te duur voor de mate van plezier dat ik er aan beleef) ga ik het denk ik wassen. Mits het een hoog percentage heeft. Anders is het zonde als je veel weg wast.

Rebell

Wijs gebruiker
Ik heb die paar keer dat ik coke gebruikte altijd met cafeïne gehad helaas. Maar nooit hoofdpijn gehad. Het was 68% zuiver “maar”. Als ik het ooit nog eens koop (tis me veel te duur voor de mate van plezier dat ik er aan beleef) ga ik het denk ik wassen. Mits het een hoog percentage heeft. Anders is het zonde als je veel weg wast.

Ik heb nu iemand die verkoopt 3 soorten uit Bolivia, Peru en gewoon coke noemen ze die andere. Laatste test 82% dus de real deal. Maar ze vragen een hoge prijs die ik hier niet mag noemen. En er zit 0.9 in het zakje.
Maar het is echt super goed en lekker lang niet gehad zo puur en goed. Maar daar betaal je dan voor. Maar liever iets goed dan troep.

Maar doe het niet vaak! Dure hobby! Maar als ik genoeg heb gedronken dan komt dat pakje er wel. Super slechte combo voor het hart, maar ja wel de beste oppepper als je dronken begint te worden.

Ghb en coke ook erg lekker..

रति

Wijs gebruiker
Ik heb nu iemand die verkoopt 3 soorten uit Bolivia, Peru en gewoon coke noemen ze die andere. Laatste test 82% dus de real deal. Maar ze vragen een hoge prijs die ik hier niet mag noemen. En er zit 0.9 in het zakje.
Maar het is echt super goed en lekker lang niet gehad zo puur en goed. Maar daar betaal je dan voor. Maar liever iets goed dan troep.

Maar doe het niet vaak! Dure hobby! Maar als ik genoeg heb gedronken dan komt dat pakje er wel. Super slechte combo voor het hart, maar ja wel de beste oppepper als je dronken begint te worden.

Ghb en coke ook erg lekker..
Inderdaad, ik betaal liever 2x meer dan troep te kopen. Ik bedoel, waar gaat het in beginsel om, de goede high.

Ok nog maar een leuk plaatje over de 'flesheating cocain etc' (bron: https://www.independent.co.uk/news/...ugs-levamisole-cattle-de-wormer-a7305721.html)

drug-cutting-agents-graphic-2.gif drug-cutting-agents-graphic-1.gif

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
.

Nadeel is dat je pas weet hoe zuiver het is nadat je het al gekocht hebt. Dus je geeft eerst je geld al uit en dan kan uit de test bij het testcentrum komen dat het bagger coke is. Als je vaker gebruikt en koopt weet je wel bij wie je goede kunt kopen maar als je echt sporadisch iets koopt is de kans groter dat je slechte hebt. Ik heb pas ene keer een gram gekocht en die was 68%. Niet gek voor een scooterdealertje die bij mijn vrienden thuis op het feestje bezorgde. Stereo type dealer, toffe gozer was t. Hij heeft toen nog een biertje mee gedronken op die verjaardag hahaha. Marokkaanse jongen van een jaar of 20. Verder nooit meer coke gekocht.

Bovenaan