Psychonaut123
Experimenterende gebruiker
Hallo beste mensen, ik ben nieuw hier op dit forum dus zal me in het kort voorstellen. Ik ben Chris en ben 26 jaar, en heb enig ervaring met entheogenen. 20 maal paddo's, salvia, aya, you name it. Ik wil het graag hebben over een (zeer nare) ervaring die ik heb gehad met thc toen ik 15 was. Het was in de zomer van 2001, op mijn zolderkamer, raam dicht, op mijn bed. Ik dacht; ik rook een joint, en wordt lekker stoned. (1 gram wiet, 1 gram hash, gecured, in een joint, snel opgerookt) Helaas pakte dit radicaal anders uit. Het volgende gebeurde namelijk; ik keek onmiddelijk naar mijn wekker achter mij en dacht; "onee, wat heb ik gedaan...!" en hoelang gaat dit duren?" Ik begon onmiddelijk te hyperventileren. Voor degenen die niet weten wat dit is: het betekent snel ademen. In mijn geval heel snel, op een schaal van 1 tot 10, haalde ik toch de 10, zo snel als een kolibrie zijn vleugeltjes maar uit kan slaan... Mijn hart begon ook zeer extreem hard (dus niet snel) te bonken, zo hard dat het vreselijk veel pijn deed. Ik voelde ook enorm veel electriciteit bij iedere hartslag, het voelde alsof met iedere hartslag mijn hart uit elkaar dreigde te scheuren, geen grapje, het voelde alsof mijn hart uit elkaar dreigde te ontploffen!
Dit had ik nooit verwacht. Ik rookte wel vaker een jointje, en voelde me er doorgaans onwel bij, maar dit was bij de beesten af... De trip heeft zo'n 4 uur geduurd, met hevige schokken, en constant trillen. Nare gedachten, enge beelden... bah. Gewoon puur lijden was het.
Van deze ervaring heb ik jaren lang last gehad. Ik heb het onderdrukt, en van een vrolijke jongen dat zijn best deed op school verandere ik in iemand die niet meer praatte, kon lachen. Was altijd stil, en rilde sindsdien veel met mijn handen en lichaam. Voelde mij contstant gespannen, en kon niet meer denken, was mijn bewustzijn volledig kwijt. Nu, 11 jaar later ben ik herstellende. Mede door het gebruik van ayahuasca, welke mij geholpen heeft bij het verwerken van deze ervaring. Nooit meer thc voor mij. Maar mijn vraag is, heeft iemand dieper inzicht op bovenstaande? Een psycholoog wist mij te vertellen dat mijn reactie op deze overdosis het gevolg was van wat iets met koolstofmonoxide te maken had. Jeweet wel, als men hyperventileert dan gebruiken ze welleens zo'n zakje. Ook vraag ik mij af of ik de enige ben. Een vriendin van mij heeft ook eens last gehad van hartkloppingen na het roken van een paar trekjes, ik weet zeker niet zo erg als mij, en zonder hyperventileren. Ik wilde graag mijn ei kwijt, mijn mening is; onderschat de kracht van thc niet. Het kan gevaarlijk zijn....... Bedankt voor het lezen, en men hoort nog van me
Van deze ervaring heb ik jaren lang last gehad. Ik heb het onderdrukt, en van een vrolijke jongen dat zijn best deed op school verandere ik in iemand die niet meer praatte, kon lachen. Was altijd stil, en rilde sindsdien veel met mijn handen en lichaam. Voelde mij contstant gespannen, en kon niet meer denken, was mijn bewustzijn volledig kwijt. Nu, 11 jaar later ben ik herstellende. Mede door het gebruik van ayahuasca, welke mij geholpen heeft bij het verwerken van deze ervaring. Nooit meer thc voor mij. Maar mijn vraag is, heeft iemand dieper inzicht op bovenstaande? Een psycholoog wist mij te vertellen dat mijn reactie op deze overdosis het gevolg was van wat iets met koolstofmonoxide te maken had. Jeweet wel, als men hyperventileert dan gebruiken ze welleens zo'n zakje. Ook vraag ik mij af of ik de enige ben. Een vriendin van mij heeft ook eens last gehad van hartkloppingen na het roken van een paar trekjes, ik weet zeker niet zo erg als mij, en zonder hyperventileren. Ik wilde graag mijn ei kwijt, mijn mening is; onderschat de kracht van thc niet. Het kan gevaarlijk zijn....... Bedankt voor het lezen, en men hoort nog van me

hahaha