Vanaf mijn 3e levensjaar merkte mijn moeder al dat ik tegen ‘dingen’ praatte die zij niet zag.
ik communiceerde met mijn overleden opa en oma, die altijd bij de boom stond in de tuin.
Tussen mijn 6e en 13e jaar heb ik helaas een negatieve ervaring opgelopen omtrent spiritualiteit, negatieve energie in huis, midden in de nacht gele en rode ogen zien in de hoek van de kamer, slapen op een hoogslaper en mijn schuifdeuren van de kast die zomaar open gingen. Telefoons die zomaar afgingen zonder dat iemand een bericht of telefoontje kreeg.
Hele nacht geluiden alsof iemand de trap op en af liep, kloppen op deuren in huis. Dit alles hebben mijn broer en moeder ook ervaren.
op de avond van overleiden van mijn andere oma, stond ik te douchen en dit keer met het gordijn open dus keek recht een spiegel in. Ik was mijn haar aan het wassen, keek de spiegel in en zag mijn oma, en ze zei: schrik niet, het is goed zo.
vervolgens rende ik naar beneden met; de telefoon gaat zo.
mijn moeder keek mij aan alsof ik gek was, maar nee. Een paar seconden later ging de telefoon met het bericht dat zij overleden was en de foto van mij en mijn broer onder haar kussen lag.
Broer van een vriendin was overleden, hartaanval op de wc. Zijn zus werkte in de schoonmaak, en die stond midden in het bedrijfspand waar wij waren. En gaf door dat zijn zus niet meer moest treuren, toen ik zijn naam
Noemde ging het alarm af door het hele pand.
Het huis van mijn moeder 2+ jaar geleden gaan verbouwen. Bij het leeghalen van het huis zat ik met mijn moeder de vloer af te breken, en haar telefoon ging af, zonder oproep. Vervolgens begon haar telefoon die in het stopcontact hing aan de lader te zwaaien van links naar rechts. Vervolgens ging er licht boven aan terwijl dat onmogelijk was zonder schakelaar om te zetten.
we hebben toen iemand horen lopen boven, ben gaan kijken en kwam er een hele boze klap voordat ik op de overloop was.
in mijn laatste huis voordat ik verhuisde naar
@Spyro hebben we daar veel dingen meegemaakt ook. Er hing daar een zware negatieve energie in de hal, ik dacht dat alleen ik dat had, tot dat Spyro zelf ook aangaf dat te ervaren. En zelfs een van mijn beste vrienden had altijd daar het gevoel alsof er iemand stond, zelfs de honden kregen de kriebels van die plek.
Dit is echt nog niks van de verhalen die ik kan delen.