Iemand ervaring met NEP, 2MMC enz.?

VriendelijkeGebruiker

Experimenterende gebruiker
Ik ben al sinds kort een beetje klaar met gefluoriseerde stimulanten. En ben wel geïnteresseerd geraakt in deze twee substanties. Iemand die mij hier over kan informeren of een andere chille stimulant/cathinoon kan aanbevelen?

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Wat wil je weten over nep?
Er gaan verschillende batches rond momenteel. Je hebt vlokkerige nep en shard nep. Vind het best fijn spul, is wat cocaïne hoorde te zijn.

Flower123

Badass junkie
Wat wil je weten over nep?
Er gaan verschillende batches rond momenteel. Je hebt vlokkerige nep en shard nep. Vind het best fijn spul, is wat cocaïne hoorde te zijn.
Ik vind het niet eens vergelijkbaar met een reeds bestaande, ''normale'', of beter gezegd ''non-rc''-drug tbh. Het heeft een hele eigen en inderdaad fijne werking. What do you think, @Snuffelaar ?

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik vind het niet eens vergelijkbaar met een reeds bestaande, ''normale'', of beter gezegd ''non-rc''-drug tbh. Het heeft een hele eigen en inderdaad fijne werking. What do you think, @Snuffelaar ?
Als je een goede batch te pakken kunt krijgen (niet die kutvlokken) is het heel rustig euforisch. Wel niet zo bingebaar maar zeker lekker.

Casrus

DF-koning
Heb wat ik over had aan NEP weggegeven. Mijn erectie gaat ervan weg, en dat is niet mijn bedoeling! Next.

Gesprek was wel geinig...

- Nee, het is geen coke, het is NEP.
- Nep?
-Zo heet het, `NEP`, dat is de naam!

Ook al vermindert het behoorlijk de eetlust, toch is het belangrijk tussendoor iets te eten want anders 1:na een tijdje wordt je zodanig zwak dat je het gevoel krijgt flauw te vallen en 2:kan je er hoorlijk misselijk van worden. Zo'n gevoel dat het er ieder moment zou uitkomen maar meer moet kokhalzen.

Dirkdirk

DF-koning
Ik ben fel tegen alle substituted cathinones, vooral de lange koolstofverbindingen en pyrrolidines. Menig ander zweert erbij. @Snuffelaar helpt je verder hij is er ervaren in.

Bovenaan