Iets om honger van te krijgen..

Carlitos

Badass junkie
Hoi,

Ik wou graag meer eten als ik bepaalde drug heb gebruikt.
Voor mij is het geen wiet omdat ik zelf al niet rook en te moe en te licht in me hoofd van word.

Zijn er nog dingentjes bij de drogist of iets waar je wel honger van krijgt ?
Ze hebben wel bepaalde dingen waar je geen honger van krijgt,maar ik vroeg me af of er dus bepaalde dingen/stoffen zijn die legaal verkrijgbaar zijn je eetlust verhogen.

Groeten

Carlitos

Badass junkie
De bedoeling van deze vraag was dat er wat gezonde manieren uit kwamen.

Wiet en Ghb is dus niets.
Ik zal het wel gewoon zo laten en binnenkort een drugspauze inlassen maar dan wel is een keer volhouden.

Thanks anyway :wave:

azgaza

Badass junkie
Gewoon in je mond stoppen en erop kauwen, tenzij dat te veel tegenstaat. Onderdruk je honger met oppeppende middelen? Dan lijkt alleen een pauze me een goed idee voor honger. Verder weet ik niet echt veel echt eetlustopwekkende dingen. Misschien bepaalde kruiden, maar veel effect zal je er dan ook niet van hebben.

Carlitos

Badass junkie
Ik krijg het moeilijk door me keel en heb geen hongergevoel.
Soms als ik droge mond en heb maar extreme honger dan schrok je het ook wat makkelijker weg.

Ja de speed onderdrukt het (de volgende dag) nog te veel vind ik.
Ik eet wel,maar zou graag meer eten :).

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Volgens mij zijn er wel een hele hoop middelen te krijgen in de natuurwinkel. Daar ben ik eigenlijk 100% zeker van. En er zullen wel een paar bijzitten die goed werken. Kan momenteel op geen komen, maar ik kan eens bij mijn moeder gaan vragen, zij heeft namelijk een natuurwinkel.

Greetz, Argulas

Carlitos

Badass junkie
Delirium zei:
Japi-10 zei:
De bedoeling van deze vraag was dat er wat gezonde manieren uit kwamen.

En pep is wel gezond?

Gewoon proppen, kreng :openmouth:

Als ik dat doe dan word het proppen en kotsen dat schiet niet op.
Pep is idd niet gezond maar om dan andere dingen er achter aan te gaan doen zoals ghb is wel ongezonder weer :openmouth: .

Bovenaan