Ik ga het forum verlaten

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Hoi lieve mensen,

Ik ga het forum verlaten want vandaag is mijn relatie beëindigd, en wil ik ook afscheid nemen van mijn drugsgebruik voor een langere tijd.

Ik heb met hem veel geëxperimenteerd met allerlei drugs. We hadden een hele fijne liefdevolle relatie. Het heeft 5 jaar geduurd.
Maar in deze periode ging het een beetje de verkeerde kant op met mijn gebruik, wat overigens niet de reden is van het einde van de relatie.

Het is nu tijd voor een lange drugspauze en mezelf weer terug te vinden. Ik wil me op andere dingen gaan focussen.

Ik heb een hele leuke tijd gehad op het forum en heel veel geleerd.

Bedankt allemaal, het ga jullie goed!

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hey @Natozlato , wat vervelend om te horen dat je relatie voorbij is! Na vijf jaar kan ik me voorstellen dat het een behoorlijke impact op je leven heeft! Jammer voor ons dat je DF gaat verlaten maar uiteraard goed dat je even een lange pauze neemt als dat nodig is 👍🏻

Heel veel succes met jezelf terug te vinden. Ik wens je het allerbeste toe! Je bent hier altijd welkom mocht je terug willen komen in de toekomst…
l

Dirkdirk

DF-koning
Hoi lieve mensen,

Ik ga het forum verlaten want vandaag is mijn relatie beëindigd, en wil ik ook afscheid nemen van mijn drugsgebruik voor een langere tijd.

Ik heb met hem veel geëxperimenteerd met allerlei drugs. We hadden een hele fijne liefdevolle relatie. Het heeft 5 jaar geduurd.
Maar in deze periode ging het een beetje de verkeerde kant op met mijn gebruik, wat overigens niet de reden is van het einde van de relatie.

Het is nu tijd voor een lange drugspauze en mezelf weer terug te vinden. Ik wil me op andere dingen gaan focussen.

Ik heb een hele leuke tijd gehad op het forum en heel veel geleerd.

Bedankt allemaal, het ga jullie goed!
Tot ziens en sterkte :handwaving1:
We lost another good soul today

Zeehond

Badass junkie
Oh wat vervelend om te lezen voor je dat jullie relatie voorbij is. Liefde, relaties, het kan zo ingewikkeld zijn. Het werkt niet altijd. Neem de tijd om het een plek te geven.
Super moedig besluit van je om hier weg te gaan en je focus te verleggen. Nieuwe deuren gaan open ❤️
Ik wens je het allerbeste!
Heb leuke herinneringen aan dingen die je op df hebt geschreven, dank je wel 🙏

_shikantaza

Badass junkie
Ik ga ook het forum verlaten. Ik word vaak aggresief door de mensen hier zelfs als ik serotonine releasers neem en ga mijn tijd niet verpesten aan uitkeringtrekkers. Tot ziens
Je doet je naam iig eer aan. Ik hoop dat je zelf nooit in een situatie komt waarin je een uitkering nodig zult hebben. Ik ben super dankbaar dat ik door mijn uitkering 100% focus op mijn herstel heb kunnen leggen.

De Apotheker

Badass junkie
Ik wou dat er een keer wat aan dit forum werd gedaan want het is echt potentie aan het wegroken met de snelheid van een pyrojunk.

I mean zelfs de donaties waren al teveel werk...

Ik weet dat het niet bij het mod team ligt btw dus zal ook gedeeld zijn door sommige denk ik.

Anunnaki

Wijs gebruiker
Ik wou dat er een keer wat aan dit forum werd gedaan want het is echt potentie aan het wegroken met de snelheid van een pyrojunk.

I mean zelfs de donaties waren al teveel werk...

Ik weet dat het niet bij het mod team ligt btw dus zal ook gedeeld zijn door sommige denk ik.
Voor gebruikers door gebruikers, dit hoort er allemaal bij :tearsofjoy:

Bovenaan