In welk groep zit Ketamine?

Bentheman

Newbie
Hallo mensen.

Ik en een vriend uit India vroegen ons af of iemand weet in welke groep (schedule) Ketamine hoort.
Dit omdat hij wou weten of het bijvoorbeeld veilig is om het te verzenden aangezien ze geen moeite gaan doen om de verzender op te sporen ofzoiets.

Ik meen dat hiet III is maar dat weet ik dus niet zeker.

Post hier

Thanks

pinnes

Belezen gebruiker
Ketamine is een dissociatief. Als je een brief post hoef je de afzender niet te vermelden dus hoe zouden ze daar ooit achter kunnen komen? Ze kunnen alleen de geadresseerde een waarschuwing geven maar geen strafvervolging .
Edit: je mag geneesmiddelen gerust verzenden mijn ex kreeg altijd haar methadon over de post.

Drugs Infolijn

Gevalideerde professional
Professional
In de praktijk zullen ze hier misschien niet zo snel achter komen, maar op de vraag of je ketamine MAG verzenden is het antwoord nee. Sommige mensen krijgen inderdaad geneesmiddelen (zoals methadon) via de post, maar dit is dan in het kader van een behandeling. Dit is dan een ander verhaal.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Bentheman zei:
Hallo mensen.

Ik en een vriend uit India vroegen ons af of iemand weet in welke groep (schedule) Ketamine hoort.
Dit omdat hij wou weten of het bijvoorbeeld veilig is om het te verzenden aangezien ze geen moeite gaan doen om de verzender op te sporen ofzoiets.

Ik meen dat hiet III is maar dat weet ik dus niet zeker.

Post hier

Thanks
Hoe zouden ze de verzender volgens jou moeten opsporen dan? Zolang er geen afzender op staat kunnen ze in principe niks doen. Als het onderschept wordt (kleine kans) ben je het natuurlijk wel kwijt.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
In theorie zou het geen kwaad kunnen. Je moet echter wel onthouden dat als ze het ontdekken je het inderdaad kwijt bent, maar nog belangrijker dat ze je misschien in de gaten gaan houden of controleren.

Zorg dus in ieder geval dat je er niet openlijk over gaat smsen of mailen bijvoorbeeld. Als je het via de mail hebt afgesproken en het vervolgens ontvangt is er hard bewijs dat jij het koopt en dat het niet zo maar naar je is opgestuurd.

Bovenaan