In welke setting keta gebruiken?

Paracetamolletje

Belezen gebruiker
Hoi iedereen

Tot nu toe heb ik voornamelijk alleen keta gebruikt met vrienden met wat spacende beelden op de TV met muziek. Heel leuk, maar ik vroeg me af op wat voor andere momenten het ook leuk is om keta te gebruiken. Vind het zelf een beetje risky om het tijdens een festival te gebruiken bijvoorbeeld, gebruik je net even teveel betekent dit dat ik er helemaal niks meer van begrijp. Ik hoor graag jullie suggesties!

Bonko3ng

Belezen gebruiker
Het is vooral lekker na een feestje of een zware dag. Nog even lekker 2 uur worden afgeschoten voordat je in coma valt. Ik vind het op drukke plekken helemaal niks ook omdat je meestal al andere shit hebt gehad. Vooral andere downers zoals alcohol hakken er bij mij dan hard in

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Paar kleine puntjes op een festival kan ik wel van genieten, vooral icm MDMA. Voorderest niet echt, keta is niet het spul om nog allerlei dingen te gaan ondernemen. Jezelf volgooien en met je ogen dicht gaan liggen of iets spacends kijken idd.

Bonko3ng

Belezen gebruiker
Paar kleine puntjes op een festival kan ik wel van genieten, vooral icm MDMA. Voorderest niet echt, keta is niet het spul om nog allerlei dingen te gaan ondernemen. Jezelf volgooien en met je ogen dicht gaan liggen of iets spacends kijken idd.
Paar kleine puntjes wordt snel te veel en dan ben je een uur verdoofd en moet je maar zien een zitplekje te vinden in de drukte. Imo een moodkiller op een feestje al is 1 goede sleutelpunt echt wel lekker 😅

Paracetamolletje

Belezen gebruiker
Het is vooral lekker na een feestje of een zware dag. Nog even lekker 2 uur worden afgeschoten voordat je in coma valt. Ik vind het op drukke plekken helemaal niks ook omdat je meestal al andere shit hebt gehad. Vooral andere downers zoals alcohol hakken er bij mij dan hard in
Goeie, ik heb zelf inderdaad ook wel een keer keta gedaan na een mdma dip. Ik krijg zelf toch wel een vrij intense dip altijd, maar door keta "vergeet" ik dat helemaal :tongueout: een goede oplossing ook al zeg ik het zelf. "Welke dip? Waar heb je het over?"

Bonko3ng

Belezen gebruiker
Goeie, ik heb zelf inderdaad ook wel een keer keta gedaan na een mdma dip. Ik krijg zelf toch wel een vrij intense dip altijd, maar door keta "vergeet" ik dat helemaal :tongueout: een goede oplossing ook al zeg ik het zelf.
Ja heerlijk. Velen zijn u al voorgegaan😂. Het is iig niets voor een lange sessie. Bij de come down van een harde LSD trip vond ik het echt geweldig.
Misschien zou het zelfs de mdma kater verminderen. Het wordt nu in veel klinieken als medicijn gebruikt voor volgens mij depressie.

Bovenaan