Dag mensen,
Ik zat daarstraks op internet te zoeken naar een slagroomspuit om lachgas ballonnen mee te vullen. Nu viel mij op dat je verschillende formaten qua inhoud hebt. Van 0.25L tot en met 1.5L. De prijs steeg ook naarmate de inhoud groter werd, wat natuurlijk logisch is. Maar welke inhoud heb je nodig voor normaal gebruik? En zijn er verder nog puntjes om goed op te letten?
Ik zat daarstraks op internet te zoeken naar een slagroomspuit om lachgas ballonnen mee te vullen. Nu viel mij op dat je verschillende formaten qua inhoud hebt. Van 0.25L tot en met 1.5L. De prijs steeg ook naarmate de inhoud groter werd, wat natuurlijk logisch is. Maar welke inhoud heb je nodig voor normaal gebruik? En zijn er verder nog puntjes om goed op te letten?