inlichtingen aub

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Ik heb hier enkele middelen gevonden in het medicijnkastje waar ik al eens iets over opgevangen heb, en zou graag wat inlichtingen krijgen over de werking en/ of hoeveelheidd.

- rinomar 19 stuks , pseudo-ephederine 60mg (pakje is overdatum sinds 10/2007 dus de werking is al wat verminderd)
- myolastan , tetrazepam 50mg hier 1tje van genomen en ben vet relaxed :grin:
- bronchosedal codeïne
- paracodine, hoestremmend opiaat? opiaten vertrouw ik niet zo, of is het enkel codeïne die hierin zit?

mvg

inferno33

Bewuste gebruiker
pseudo ephedrine: hier wordt meth van gemaakt, weet niet of het zelf ook recreatief gebruikt kan worden, maar vermoed dat het ephedrineachtig zal werken.. hang me er niet aan op though:P

tetrazepam klinkt als een benzo, en de werking die je daarbij beschrijft klopt daar ook mee:wink: beetje dom om een medicijn te nemen zonder te weten wat het is, maargoed...

codeïne: hangt ervan af of er paracetamol bijzit, en hoeveel.. anders is een hoog genoege dosis misschien leuk..(hoe hoog, geen flauw idee)

ik denk dat hier codeïne inzit,, maar de bijsluiter en google kunnen je dat zeker weten even goed vertellen.

lijkt alsof je de jackpot hebt gewonnen, hoop mensen vinden paracetamol, antibiotica, en AD... :wink:

Have fun :stoned:

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Tjah ik heb hier veel middelen gevonden zonder te weten dat ik ze had, als we medicijnen gebruiken houden we die meestal bij als we genezen zijn.

Ik dacht al dat het een benzo was, omdat er spierverslapper op stond en m'n pa heeft ze nog gebruikt tegen rugpijn :)

jussie

Experimenterende gebruiker
ook in spanje gehaald zeker? wij ook, heb er 2 gejat maar wil eerst meer weten voor ik er 1 inneem, hoelang werkt ie precies?

Bovenaan