Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Omdat DrugsForum het grootste forum over drugs is in de Beneluxbuzzrider zei:hoe komt het toch dat hier de laatste tijd zo regelmatig aanvragen tot gesprekken, interviews en dergelijke komen ?
Inderdaad, laat ze eens een trip report of iets dergelijks in de media doen verschijnen in plaats van die eeuwige zever over wat een ellende alles tegenwoordig is.Pikachu zei:Waarom moet het nu toch altijd weer negatief![]()

Taat zei:Dat staat er niet, maar ik denk inderdaad niet dat het al te positief gaat opgevat worden(als er bv iemand die al 3 jaar dagelijks speed gebruikt gaat schrijven)..
Ik doe niet mee![]()
Lotti zei:Hallo,
Heb jij (20-27 jaar) drank of drugs nodig om te kunnen functioneren op je werk en zou je hierover (anoniem) willen vertellen in Yes? Stuur dan een mailtje met je naam, leeftijd en in het kort je verhaal naar: [email protected].
Lotti van Leeuwen
Redactie Yes
dat kan, maar alleen als je op de high-life cup werktDumpy zei:Taat zei:Dat staat er niet, maar ik denk inderdaad niet dat het al te positief gaat opgevat worden(als er bv iemand die al 3 jaar dagelijks speed gebruikt gaat schrijven)..
Ik doe niet mee![]()
Er staat: Wie heeft er drank of drugs nodig om te functioneren op zijn/haar werk. Hoe kan dat ooit positief zijn?
Haha, en je bloeit niet als je geen drugs gebruikt?Worstenjongen zei:Maar in ieder geval als je 28 bent bloei je ook bog hoor![]()
I beg to differ.Lotti zei:Ik had het bericht eerst geplaatst onder het kopje drugs en vervolgens ook in een discussie onder de naam alcohol. Aangezien dit twee verschillende dingen zijn
Lotti zei:Hallo,
Ik weet prima hoe internetfora werken. Het plaatsen van het tweede berichtje heeft ook totaal niets met spammen te maken. Ik had het bericht eerst geplaatst onder het kopje drugs en vervolgens ook in een discussie onder de naam alcohol. Aangezien dit twee verschillende dingen zijn...
Soma zei:Lotti zei:Hallo,
Ik weet prima hoe internetfora werken. Het plaatsen van het tweede berichtje heeft ook totaal niets met spammen te maken. Ik had het bericht eerst geplaatst onder het kopje drugs en vervolgens ook in een discussie onder de naam alcohol. Aangezien dit twee verschillende dingen zijn...
Niet echt hoor