Irritant aan jointen roken .

floyd

Experimenterende gebruiker
soms beginnen mijn ogen te jeuken als ik smoor... :confused:
is echt irritant, je hebt al wat rode ogen door de weed en als je er dan nog eens in begint te wrijven is het geen zicht meer.
en het is ook vervelend want na een tijdje blijf ik maar wrijven in m'n ogen en de volgende dag zitten mijn ogen dan pot dicht...

Osi`

Bewuste gebruiker
Als ik na een tijdje veel gepaft hebt, dat mijn mond ineens de wiet niet meer kan proeven, alsof ik 20 sigarette in 1x heb doorgejaagd, zeer hatelijk :(

+ Tabak rond het tipje, dat is echt zo vies als dat nat is en in contact met je lippen komt :openmouth:

Droge mond = drinken
Rode ogen = oogdruppeltjes
Boefkick(vreetkick) = eten

Mr.jiho

Wijs gebruiker
de boefkick/vreetkick, echt veel te hatelijk, dat zou toch een grote reden zijn voor mij om te stoppen.
Ik blijf gewoon eten, en ik blijf honger hebben
heel irritant :(

Taste

Experimenterende gebruiker
Droge mond is vervelend maar als je drinken bij hebt is dat niet erg.
Soms vind ik een joint wel vies smaken, zeker als ik net heb gegeten. Das best iritant

MetaalKonijn

Badass junkie
De immense gaarheid na een paar uurtjes, en de daarop volgende joint die de gaarheid niet bepaald beter weet te maken. :P

davinho

Newbie
Ik draag lenzen, en alsk avondje/nachtje lekker smoor, dan beginnen die na tijdje echt uit te drogen en héél lastig te doen :angry:
voor de rest, ivm droge mond: heb altijd fles cola oid bij de hand :grin:

Weednator

Bewuste gebruiker
davinho zei:
Ik draag lenzen, en alsk avondje/nachtje lekker smoor, dan beginnen die na tijdje echt uit te drogen en héél lastig te doen :angry:

Ik heb juist hetzelfde probleem . Door te smoren drogen je ogen uit en willen mijn lenzen altijd uitvallen , zeer irritant als je op de fiets zit !

Boner

Belezen gebruiker
davinho zei:
Aarg just zelfde probleem, is gewoon dat je dan je ogen lang open laat :P
Soms krijg ik ze er niet meer uit omdat ze zo droog zijn.

El Retro

Wijs gebruiker
Het irritante aan joints is als je het zelf niet rookt, en je kan niet tegen deu geur dat ze het in je omgeving roken. Ik ben dus zo iemand die het echt niet kan hebben en er misselijk van word :).

Imke

Badass junkie
Hempy zei:
Dat de joint zo snel op gaat. :(

Dat zeker, en dan ben je nog niet voldaan, en moet je opnieuw 1 rollen, enzo
En ook als je heel veel zin hebt erin, en dat je de perfecte joint rolt, je helemaal relaxed bent en klaar om te genieten...en dan komt er opeens iemand bij zitten, waarmee je dan wel moet delen. :rolleyes:

Jadi

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
Hempy zei:

En ook als je heel veel zin hebt erin, en dat je de perfecte joint rolt, je helemaal relaxed bent en klaar om te genieten...en dan komt er opeens iemand bij zitten, waarmee je dan wel moet delen. :rolleyes:
Rookt er niemand puur hier op DF?

Frisko

Badass junkie
Jadi zei:
Saivy zei:
Hempy zei:

stomme vraag,tzit hier vol hollanders :wave:

Happydude

Belezen gebruiker
ja ik rook puur :wink: en dat is al stukken minder irritant !! :P ik heb dan ook nooit last van tabak smaak of teer o.i.d.

wat ik wel irritant vind is de vloei het smaakt vies rolt niet lekker scheurt in of is te groot/klein en te dur en altijd op ...

matthijs

Badass junkie
Jadi zei:
Saivy zei:
Hempy zei:

Ik rook mijn hasj eigenlijk altijd puur ja. :)

ZI09

Bewuste gebruiker
Droge mond, en een soort van misselijk gevoel soms.
Dan zijn eten en drinken totaal geen optie, iets binnen krijgen gaat dan niet.

Lana

Wijs gebruiker
Ik vind irritant aan blowen dat je eerst moet bollen en roken voordat je zo´n gevoel krijgt. Een weedpil lijkt me daarom wel wat.
Maar het roken is ook lekker. Dus echt irritant is het niet. Het is wel irritanmt als je een inbrander hebr en jhet ios ppk irritant als je constant een nieuwe miety bollen. En ook de vreetkick is achteraf irritant, de volgende dag. Maar op het moment zelf is het lekker-.
Ach ja, eigenlijk is niks irritant eraan.. Het is gewoon irritant dat het zo lekker is..

Freezing

Bewuste gebruiker
dat met lenzen heb ik ook, tering dat is irritant, zit ik gwn te chillen word mn beeld ineens helemaal wazig en voel ik die lenzen opdroge op mn oge :P

FIDO

Newbie
Als je bij iemand thuis zit, maar niet binnen mag roken. Dan moet je weer in de kou in de achtertuin gaan staan ofzo... Zo word je natuurlijk ook niet relax stoned.

MetaalKonijn

Badass junkie
FIDO zei:
Als je bij iemand thuis zit, maar niet binnen mag roken. Dan moet je weer in de kou in de achtertuin gaan staan ofzo... Zo word je natuurlijk ook niet relax stoned.

Niets mis met wat frisse lucht.

FIDO

Newbie
Daar ben ik het helemaal mee eens, ik hou van de natuur. Maar toch, dat heen en weer geloop enzo vind ik maar niks.
Als je pepmiddellen hebt gebruikt maakt het allemaal niks meer uit, maar als ik gewoon lam stoned ben zit ik liever.

MetaalKonijn

Badass junkie
Hehe op die manier. :P Mjah het ligt eraan, soms kan ik erg actief/hyper worden van cannabis, maar dat is vaak bij de eerste joint van de dag zo.

FIDO

Newbie
Jah ik heb dat als ik puur rook, kleinere hoeveelheden in een waterpijp bijvoorbeeld. Dat is wat mij betrefd de fijnste high van cannabis.

OT: Als je as net voor de asbak op de grond pleurt.

matthijs

Badass junkie
FIDO zei:
Jah ik heb dat als ik puur rook, kleinere hoeveelheden in een waterpijp bijvoorbeeld. Dat is wat mij betrefd de fijnste high van cannabis.

OT: Als je as net voor de asbak op de grond pleurt.

Of nét naast de asbak :tongueout:
Je kunt aan de omgeving rond de asbak zien of iemand blowt of niet xD

Bovenaan