Ik zag je posts in het andere topic, ik denk dat het al veel zal schelen als je kauwgom koopt (je zult er een hele reep door draaien op een avond, en zelfs de dag erna in je afterglow nog een tweede reep starten mogelijks). Maar nog niet optimaal voor waarvoor jij het gebruikt gezien je bewust afleiding mijdt. Zelf vind ik het bijeffect van MDMA met een meer dan genoeg voorraad van kauwgom zelfs lekker, het kauwgom kauwen voelt dan heel bevredigend terwijl ik nuchter niets aan kauwgom vind.
Ik vind de psychedelische high ook veel euforischer en intenser dan de MDMA high, maar kan me voorstellen dat mensen die gevoeliger zijn of geen interesse in introspectie hebben toch liever naar MDMA grijpen. Op een elektronisch dance muziek feest kan MDMA sowieso een betere keuze zijn als groep omdat je minder overprikkeld raakt en 99,9% kans zekerheid hebt dat iedereen van de groep goed gaat en je dus geen bad trippers moet bijstaan continu. Maar voor mij persoonlijk sowieso psilocybine. Als ik alleen naar zo iets ging zou ik het eens durven testen hoe het is daarop