Je weet dat je hard gaat als....

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Als je denkt dat je op het toilet achter in de keldergang, als de deur geoped is, een man achterstervoren ziet zitten en je afvraagt waarom die zo raar doet. Dan ga je kijken, there is nobody ! :openmouth:

DDeeJay

Belezen gebruiker
als je tijdens je inval van een pil naar het wc loopt omdat je even owel wordt en vervolgens het hele festival terrein afloopt met een losse riem en ontknoopte broek

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
DDeeJay zei:
als je tijdens je inval van een pil naar het wc loopt omdat je even owel wordt en vervolgens het hele festival terrein afloopt met een losse riem en ontknoopte broek
haha zo heb ik echt al teveel mensen gezien

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Als je op het toilet zit, naar je schoenen staart en ze tot je grote verbazing beginnen uit te zetten om vervolgens weer in te krimpen. :tearsofjoy:

luchtigtoetje

Badass junkie
megatrippie zei:
Sublimo zei:
Als je op het toilet zit, naar je schoenen staart en ze tot je grote verbazing beginnen uit te zetten om vervolgens weer in te krimpen. :tearsofjoy:

is dat niet normaal dan?

Door warmte verschil kunnen je voeten inderdaad uitzetten en krimpen. Maar ik denk niet dat dit is wat sublimo bedoeld :grin:

megatrippie

Belezen gebruiker
luchtigtoetje zei:
megatrippie zei:
Sublimo zei:

is dat niet normaal dan?

Door warmte verschil kunnen je voeten inderdaad uitzetten en krimpen. Maar ik denk niet dat dit is wat sublimo bedoeld :grin:

ik denk dat het er mee te maken heeft dat ik alleen naar mijn voeten staar op de wc als ik aan het trippen ben en dus altijd pulserende groeiende harige misvormde aura bevattende voeten heb.
Geweldig schouwspel om naar te kijken om nog maar niet te spreken over de rest van de wc en andere lichaamsdelen.

Escoban

Bewuste gebruiker
Als je in de verte een paard ziet. Je zeker weet dat dat geen paard kan zijn. Je vervolgens aan je vrienden vraagt of zij ook een paard zien en zodra zij nee zeggen, je beweert dat je zeker weet dat er wel een paard is, om vervolgens te realiseren dat je net dacht dat het niet een echt paard was, je vervolgens om je heen kijkt om te kijken waar je een paard in zag en de volgende vijf minuten constant bezig bent met het kijken naar bomen in de hoop de gene te spotten die exact op een paard lijkt.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
megatrippie zei:
Ik neem standaard dingen waarvan je rare dingen gaat zien

Haha. :tearsofjoy:

Deze keer heb ik extreme dingen gezien ! :hearteyes: Nu nog de woorden vinden om zo een ervaring te beschrijven...

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Je weet dat je vriend de vorige nacht hard ging, als je wakker wordt en naast je bed kijkt, en tot grote verbazing een stuk op 30 knuffels,zittend op de grond, je aan ziet staren. :openmouth:
"Ja sorry, maar ze waren zo schattig, ze moesten over ons waken terwijl we sliepen."

luchtigtoetje

Badass junkie
funky_skunk_junky zei:
Je weet dat je vriend de vorige nacht hard ging, als je wakker wordt en naast je bed kijkt, en tot grote verbazing een stuk op 30 knuffels,zittend op de grond, je aan ziet staren. :openmouth:
"Ja sorry, maar ze waren zo schattig, ze moesten over ons waken terwijl we sliepen."

haaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha dit is een instant classic! :grin: :grin: :grin:

Flameon

Badass junkie
Ooit toen ik nog student was:
Aanbellen met een man of zes met de kop vol mdma. Bij iemand aanbellen, naar binnen stormen met de muts op, de polonaise door de woonkamer lopen en aan die gillende vrouw vragen of ik een banaantje van de fruitschaal mag pakken. Toen ze luid kruisend zei: Jahaaaaa wil je ook me beurs? zei ik nee mevrouw, welterusten :P

blu

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Aanbellen met een man of zes met de kop vol mdma. Bij iemand aanbellen, naar binnen stormen met de muts op, de polonaise door de woonkamer lopen en aan die gillende vrouw vragen of ik een banaantje van de fruitschaal mag pakken. Toen ze luid kruisend zei: Jahaaaaa wil je ook me beurs? zei ik nee mevrouw, welterusten :P

Lol waar heb jij gestudeerd dan?

luchtigtoetje

Badass junkie
Flameon zei:

Hahaha. Ik zat vroeger in een crew ala jackass, voordat zij ermee kwamen, alleen focuste wij ons meer op mensen in de maling nemen. Ik vergeet de woorden "stop!! Dat is het fucking stadhuis gek!!" nooit meer. na 4 dagen stappen probeerde ik dus, al filmend het stadhuis binnen te komen hahaha.

Anyway, wij hebben idd met 10 man ofzo in de zomer via iemand zn achtertuin een polonaise gelopen door het huis. Ze konden er wel om lachen. :tearsofjoy:

Flameon

Badass junkie
blu zei:
Flameon zei:

Lol waar heb jij gestudeerd dan?

Heerlen, maar ik zat in maastricht op kamers in die tijd

Andyy

Bewuste gebruiker
Flameon zei:

haha geniaaaaaaaaaaal.

Flameon

Badass junkie
Andyy zei:
Flameon zei:

haha geniaaaaaaaaaaal.

Ja ik kan er nog om lachen als ik er aan terug denk. Arme vrouw, die schrok zich het apelazerus.

seth

Gast
Flameon zei:
Andyy zei:
Flameon zei:

haha geniaaaaaaaaaaal.

Ja ik kan er nog om lachen als ik er aan terug denk. Arme vrouw, die schrok zich het apelazerus.

geniaal echt...

Als de flikken binnenvallen en je de twee gram speed die je nog op zak hebt inslikt om niet gepakt te worden/

mephuser

Belezen gebruiker
NorthernLightBE zei:
seth zei:
Als de flikken binnenvallen en je de twee gram speed die je nog op zak hebt inslikt om niet gepakt te worden/

Kon je dan niet gewoon op de grond smijten? Jezus je moet wel hard zijn gegaan dan

Tja idd man! Dan moet je zeker wel van et padje zijn geweest :openmouth:

DDeeJay

Belezen gebruiker
je met 10 man aan het fietsen bent langs een drukke baan je ogen 10 sec dicht doet en als je ze terug opent je alleen in een bos zit :confused:

seth

Gast
mephuser zei:
NorthernLightBE zei:
seth zei:

Kon je dan niet gewoon op de grond smijten? Jezus je moet wel hard zijn gegaan dan

Het was een maat die dit tegenkwam, en hij heeft een tolerantie die erg hoog is, hij is wel drie dagen wakker gebleven toen.

Je Denkt dat iedereen in de kamer een bril draagt wat niet het geval is
je buiten op straat vraagt wie het licht heeft aangedaan terwijl het een verlichtingspaal is
je ogen zo trillen dat je mensen ziet die er totaal niet zijn

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
DDeeJay zei:
je met 10 man aan het fietsen bent langs een drukke baan je ogen 10 sec dicht doet en als je ze terug opent je alleen in een bos zit :confused:

Matheson

Belezen gebruiker
Als je denkt dat je een neger ziet lopen in het aflopende stuk voor de waterkant en het een boom blijkt te zijn.

Was gister toen ik aardig had geblowd. Krijg er toch wel een paranoia/psychotisch gevoel bij...toen ik bleef kijken vervormde het ook echt weer naar een boom. Dit alles gebeurde wel in enkele milliseconden...

DDeeJay

Belezen gebruiker
Vanadesse zei:
DDeeJay zei:
Hm..

was van het fietspad in een "bos" gereden naja meer een paar bomen en men vrienden hadden dit niet onmiddelijk door :grin:

cropp

Badass junkie
mephuser zei:
NorthernLightBE zei:
seth zei:

Volgens mij is dit hypotetisch...

Je bent zowiezo echt een domme lul als je op het moment dat er politie binnen gestormt komt jij even je sealtje in je bek om gaat keren, dat zullen die agenten ook wel door hebben, knappe jongen die dan een pokerface kan trekken met 2 gram speed op je tong :tearsofjoy:

seth

Gast
cropp zei:
seth zei:
]
Volgens mij is dit hypotetisch...

Je bent zowiezo echt een domme lul als je op het moment dat er politie binnen gestormt komt jij even je sealtje in je bek om gaat keren, dat zullen die agenten ook wel door hebben, knappe jongen die dan een pokerface kan trekken met 2 gram speed op je tong :tearsofjoy:

Hij is opgepakt en aangeklaagd...

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
seth zei:
Chris Pontius zei:
Ik wist dat belgië kut was, maar zó kut!? :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Ik vertik het voortaan om het met een hoofdletter te schrijven.

hier is het zelfs illegaal om onder invloed te zijn...

Echt ? :openmouth: Dat wist ik zelfs niet. :tearsofjoy:

Het wordt hier dan wel een serieuze boel... :P

Bovenaan