Jij sadist!!

Drientje

DF-koning
Gemini zei:
SM is niks voor mij.
Dat is wel kort door de bocht. SM kent heel veel gezichten... Persoonlijk interesseer ik me sinds mijn ex voor BDSM. Ik heb alleen na hem niet meer een partner gehad die me eens goed domineerde en alle hoeken van de kamer liet zien. Veel mannen met verhaaltjes maar als het puntje bij het paaltje kwam was het het gewone liedje van casual seks waarbij de bevrediging voorop stond. Jammer.

Lauu

Badass junkie
handboeien is toch ook een lichte vorm van SM? ik en mijn vriendin vonden dat geweldig :grin:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Jup, (fluffy :tongueout:) handboeien, haren pakken, lichte dwang. Allemaal min of meer een lichte vorm van bdsm.

Wel jammer dat mensen vaak denken als je zegt aan bdsm te doen dat je elke avond in de touwen hangt en gedeepthroat word tot je gaat kotsen. Vaak is bdsm ook heel licht en gaat het vooral om het machtsspelletje waar je geil van word en de mindfucks. Persoonlijk is voor mij de geestelijke kant van bdsm stukken geiler dan de lichamelijke (al is die ook heel lekker :wink:)

cropp

Badass junkie
het mooie aan sm vind ik dat je zelf kunt beslissen wanneer de dwang stopt, en door iemand te blindoeken worden andere zintuigen veel sterker, zoals je oren of je zenuwen

Gemini

Badass junkie
Drientje zei:
Gemini zei:
SM is niks voor mij.
Dat is wel kort door de bocht. SM kent heel veel gezichten... Persoonlijk interesseer ik me sinds mijn ex voor BDSM. Ik heb alleen na hem niet meer een partner gehad die me eens goed domineerde en alle hoeken van de kamer liet zien. Veel mannen met verhaaltjes maar als het puntje bij het paaltje kwam was het het gewone liedje van casual seks waarbij de bevrediging voorop stond. Jammer.

Nee hoor, zo kort door de bocht is dat niet. Ik heb in het verleden dingen uitgeprobeerd met handboeien, blinddoeken en rolspellen, maar ik vond het niks. Ik heb dus ook verder geen behoefte om meer kanten van SM te ontdekken.

Bovenaan