Ja het is wel zo dat eigenlijk alleen mensen die er tegen kunnen ze zouden moeten nemen, maar het is wel zo dat die mensen het zelf meestal niet weten. Als iedereen dat van zichzelf zou weten zouden die ongelukken toch ook minder voorkomen?
En ik vind dat ze in verhouding tot hoevaak het gebruikt word alsnog best zeldsaam zijn, ik heb het idee dat ze de laatste tijd wel sneller in het nieuws komen door die 'war on paddo's' die ik echt vreselijk vind, want het is écht mijn lievenslings drugs, ik vind die dingen zo leuk, mooi, fantastisch, heerlijk, verwarrend maar oooo zo prachtig.
En mijn angststoornis is in een trip genezen, dus ik ben ze nog dankbaar ook, waarom komt dat eigeniljk niet in een nieuws, dat is toch veel interessanter nieuws dan een of andere gek die zijn vrienden ging bijten.
Het lijkt allemaal zo van een kant nu, en dan alleen de negatieve. Ja natuurlijk zijn paddo's een zwaar middel, en ja, iedereen die genoge neemt komt in een staat van uiterste verwarring waar in je op het einde zelfs je zelfbesef kan kwijt raken, dus het is zeker niet niks, en voor gevoelige personen die het verkeerd interpreteren kan dat inderdaad tot psychoses of post traumatic stress (denk ik, dat alatste weet ik niet zeker) leiden.
Maar er is ook zo veel positiefs aan; ten eerste dat het overgrote allergrootste deel er helemaal niet zulke negatieve reacties op heeft maar juist hele positieve of op zijn minst neutrale, en dat het zelfs hele goede levensveranderende positieve effecten kan hebben!