Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou het niet beter verwoord kunnen hebben.Marla Singer zei:Ik zou mijn kinderen gewoon goed voorlichten over de risico's, maar het zeker niet gaan verbieden. Ik zou er tegenover mijn kinderen ook geen geheim van maken, dat papa en mama zelf ook geexperimenteerd hebben...,.![]()
mocht ik ooit aan kinderen beginnen dan doe ik het ook zoMarla Singer zei:Ik zou mijn kinderen gewoon goed voorlichten over de risico's, maar het zeker niet gaan verbieden. Ik zou er tegenover mijn kinderen ook geen geheim van maken, dat papa en mama zelf ook geexperimenteerd hebben...,.![]()
Marla Singer zei:Ik zou mijn kinderen gewoon goed voorlichten over de risico's, maar het zeker niet gaan verbieden. Ik zou er tegenover mijn kinderen ook geen geheim van maken, dat papa en mama zelf ook geexperimenteerd hebben...,.![]()
Oom Klaas zei:Oftewel dit is een zelfde topic als:
Stel je kan vliegen, stel je kan toveren, stel je kan iemand tot leven wekken.
Alleen bedoelde hij natuurlijk dat als honden konden wensen, het kluiven zou regenen.youperdepoep zei:Oom Klaas zei:Oftewel dit is een zelfde topic als:
Stel je kan vliegen, stel je kan toveren, stel je kan iemand tot leven wekken.
zo, jij post wel echt veel stellige bullshit.
ooit kinderen krijgen/hebben is realistisch. ooit kunnen vliegen, toveren, tot leven wekken niet.
Marla Singer zei:Ik zou mijn kinderen gewoon goed voorlichten over de risico's, maar het zeker niet gaan verbieden. Ik zou er tegenover mijn kinderen ook geen geheim van maken, dat papa en mama zelf ook geexperimenteerd hebben...,.![]()
Bontkikker zei:Ik heb pas nog tegen mijn zoon gezegd dat hij het drugsforum eens moet bezoeken, dan kan hij zelf over goede en slechte dingen van drugs lezen zonder dat ik hem er voortdurend mee verveel.
Alles wat niet mag is toch leuker? Dat is toch mijn ervaring in mijn eigen leven. Alles waar een risico aan vast hangt is gewoon leuk om te doen. Maar je moet een grens weten te trekken zodat je niet te ver gaat. Dat maakt het leven net iets interessanter.loadrunner zei:het kan twee kanten op gaan.
Mijn ouders hebben het altijd verboden, en alle informatie die binnen kwam, gecensueerd ( was t op tv, werd kanaal gewijzigd, was er een foldertje over, werd deze per direct weggegooid
pas in de vierde klas mavo, werd ik er mee geconfronteerd, en het was net even wat te interresant.
Alles wat ouders je verbieden, met de uitleg "daarom niet" lijkt interresant te zijn.
of:
"Ja mam, ja pap" en er wordt nooit meer over gepraat, en je kids komen nooit in aanraking met drugs, omdat het slecht voor ze is.
clockcable zei:Gewoon naar drugs forum sturen, leren ze genoeg van![]()
Dat is eigenlijk met alles zo tegenwoordig, je kan alle informatie die je nodig hebt vinden op internet, van seksuele voorlichting tot drugs gebruik.