kaakjes kauwen

minamo

Bewuste gebruiker
hey,
ik heb bij sommige XTC pillen dat ik als ik bijna het einde van de trip nader, op mijn kaken ga kauwen. op dat moment boeit het niet zoveel, maar de dagen erna ben je er een stuk minder blij mee :P

Nu had ik dus een vraagje, is er een manier om dit te voorkomen, of in ieder geval te beperken? ik heb al kauwgom geprobeerd, en tanden op elkaar proberen te houden, maar dat hielp niet bijzonder veel.

alle suggesties en of op en aanmerking zijn van harte welkom:wink:

mvg,
Minamo

Tostini

Belezen gebruiker
minamo zei:
haha, ok:P...... maar is dat nou wel zon goed idee,veel suiker eten in een trip?:P

het kan nooit kwaad om een hap suiker te eten.. wrom zou dat in een trip erg zijn..
voor zover ik weet is het het handigst als je gewoon blijft eten en drinken..
je kan ook cola drinken, zit ook suiker in.. komt ook overeen met een hap suiker.
trust me het werkt :)

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Ik heb ooit gelezen dat magnesium dat kaken-spasme kan verhelpen. Ik weet alleen niet waar dat spul te vinden is. Apotheek?

Tostini

Belezen gebruiker
magnesium is denk ik wel in een sportwinkel te vinden.. met gym kregen we dat op onze handen zodat je er niet zo last van kreeg met ringzwaaien..
waarschijnlijk kun je het zelfs ergens op internet bestellen.

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Ik weet het niet, maar misschien is er een verschil tussen magnesium en inneembare magnesium. Beter eerst ff wat informatie vinden.

982

Bewuste gebruiker
Tandenstokers.. alleen bij niet al te hoge doseringen.

Ik ging een keer naar een hardcore feestje.. had ik vlak ervoor ca 600 mg mdma gedropt. Had allemaal tandenstokers mee, de portiers vroegen waarom ik die meehad. Ik zei dat ik graag schone tanden wilde hebben voor de dames..

Maar poe... toen ik naar buiten ging had ik overal, maar dan ook echt overal stukjes tandenstokers tussen mn tanden zitten.

Nu gebruik ik ze nog steeds altijd.. ze zijn scherp, dus het harde kauwen let je wel een beetje op.

trippert

Newbie
ik heb een tijdje, hoe raar het ook klinkt :rolleyes:, tie rips bij me gehad tijdens xtc gebruik... van die dikke lange tie rips, stukje afknippen en kauwen maar :grin: die dingen gaan zo lang mee en het is leuk om er mee te spelen :grin:

volgens mij had ik daarna ook niet zo last van me bek de dagen erna...

:wave:

dfssdfde

Badass junkie
Persoonlijk vind ik filtertipjes nog steeds het beste. Enige nadeel is... Ken je dat gevoel dat als je papier te lang in je mond houdt, het helemaal begint te 'vervezelen'? dat gebeurt na 2 seconden als je kaken echt niet stil kunnen zitten :tongueout:

Het werkt perfect though, neem 3 filtertipjes, rol ze op in een dikke rol, en steek tussen je kiezen :grin:

Ik vond het eerst ook vreemd klinken, maar mn beste vriend maakte er zo een paar voor mij toen hij zo stoned zat dat hij niet eens meer kon bewegen (echte vriend dus :hearteyes: ) en het werkte perfect. Je hebt wel een paar pakjes nodig op een avond als je het er erg van hebt :tongueout:
Of, als er gerookt wordt, de filters daarvan werken ook.

jcutter

Badass junkie
Je moet gewoon met een droge worst de discotheek in gaan natuurlijk! Dat is heel gebruikelijk hier in het noorden.. :rolleyes:

jcp

Bewuste gebruiker
SperSIZEboon zei:
gewoon magnesium tabletten halen bij de drogist :wave:

en die slikken voor en na een feest

http://www.nutriplaza.nl/index.php?showproduct=show&idee=622

Ik bestel deze, schijnt dat de pillen met een combi van magnesium en de natuurlijke vorm (appelzuur) de opname verbeterd.

Voor mij werken ze perfect, niet alleen tegen de kaakspanning met mdma, maar ook bij te strakke spieren op m'n rug. (heb ik vaak bij lsd gebruik)

Ook niet duur voor 15 euro 180 tabletten :)

De pillen bij de drogist bevatten vaak een combi van magnesium en calcium, wat de opname weer beslecht.

jcp

Bewuste gebruiker
Als je te hard gaat, geven ze je druivensuiker en vitamines zodat je wat sneller nuchterder word.

Correct me if i'm wrong...

xpressurself

Bewuste gebruiker
Met paddos werkt druivensuiker als een razende! Afgelopen zaterdag stoeltjes gegete en opeens ging het effe te hard, ik had 2 van die dextro tablette ingenomen en 10 minuten later voelde ik me trip al afnemen.

jcp

Bewuste gebruiker
Chill! ik heb meestal wel een valiumpje bij de hand, maar ik zal ook eens dextro gaan kopen :)

Wat ik trouwens nog was vergeten te zeggen, bij gebruik van xtc icm magnesium pillen heb ik niet alleen minder last van kaakspanningen, maar ook minder last van rollende ogen/trilvisioenen.

Serenity

Badass junkie
Tostini zei:
minamo zei:
haha, ok:P...... maar is dat nou wel zon goed idee,veel suiker eten in een trip?:P

het kan nooit kwaad om een hap suiker te eten.. wrom zou dat in een trip erg zijn..
voor zover ik weet is het het handigst als je gewoon blijft eten en drinken..
je kan ook cola drinken, zit ook suiker in.. komt ook overeen met een hap suiker.
trust me het werkt :)

Yeah right, xtc trippen is al slecht voor je tanten en dan ook nog een hap suiker? Sowieso kotsen gegarandeerd én ook een extra bezoekje aan de tandarts. Je moet ervan houden he.

En wat ik ervan weet, is dat suiker alleen helpt bij trips van 'natuurlijke' dingen. Paddo's, wiet etc. Correct me if I'm wrong, maar het lijkt me sterk dat je minder hard zou gaan op xtc als je een hap suiker neemt..

jcp

Bewuste gebruiker
+ dat je uitdroogt als de pest als je cola gaat drinken tijdens xtc gebruik.

Tostini

Belezen gebruiker
het feit dat suiker helpt is gewoon een fabeltje, het heeft meer een placeboeffect.. zolang je het gelooft werkt het meestal :)

Lauu

Badass junkie
Tostini zei:
het feit dat suiker helpt is gewoon een fabeltje, het heeft meer een placeboeffect.. zolang je het gelooft werkt het meestal :)

xtc heeft ook een placebo effect...iedereen denkt dat het werkt....maar :rolleyes:

richelle

Belezen gebruiker
suiker.+ xtc...>>>das kotsen -gegarandeerd,
ben wel benieuwd of dat magnesium helpt, heb zelf niet zo,n last van knarsen, maar m,n vriend begint al een dag van tevoren te knarsen als tie weet dat ie iets gaat gebruiken en na de 1e pil , bingo!!
Niet te filmen ..de andere dag t gevoel dat ie z,n kiezen heeft weggeknarst..

Lauu

Badass junkie
suiker en xtc = kotsen hoeft niet persee...hier nog nooit moeten kotsen van die combi

richelle

Belezen gebruiker
magnesium-pillen geprobeerd....maar geen effect, helaas, we knauwen net zo hard :wink:
blijft een iets minder leuke bijwerking..maar jah dan moeten we maar niet slikken ..

evil_kermit

Bewuste gebruiker
geen xtc nemen hehe natuurlijk gaan we dat niet meer doen :) .had dit vroeger ook altijd, zodanig veel dat mijn onderkaak uit de kom was.nu maakt het zo'n lawaai als ik men mond ver moet open doen vb: bij de tandarts.

of we nemen natuurlijk het vb van purple & brown schitterend :grin:

Debris

Bewuste gebruiker
Vorige week (14e) een beetje mdma gedaan. Heb tot woensdag met m'n kaken op elkaar gezeten. Zitten nu nogaltijd een beetje op elkaar.

Die ringetjes die onder de dop van een flesje water zitten, werkten perfect.

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Nou ik heb niet het probleem da tik kaken ga kauwen maar dat ik de hele tijd aan de zeikant van me lip ga likken xD best irri hoor want zodra hij droog is ga ik weer likken xD :tongueout:

TREMOR

Newbie
He mede spacers!

ik ben nieuw op dit forum!

Over dat kauwen van je kaken he, wat ik als erg relaxed heb ervaren als mij dit gebeurd is dit.
Als je last krijgt en zin om je kaken aan te spannen neem dan een stuk kussen of deken in je mond. Geloof mij, is super relaxed. Ziet er alleen wel een beetje raar uit maar heb zoiezo de dagen erna niet meer last van spierpijn in mijn kaken!!

cheers!

Bovenaan