Kan de werking van acid verbergen?

Hallo, ik ben nieuw op het forum dus ik zal eerst even wat over mezelf vertellen, stukje bleefdheid :wink: Voor mijn vraag, lees dan maar het tweede tekststuk :wink: Ik ben hier onder de naam Kapitein Crack, maar heb nog nooit crack gebruikt, en ben dit voorlopig niet van plan. Het klinkt gewoon lekker, en ik hou van water en zee. Ik heb niet heel veel ervaring met drugs, ik heb een paar keer wiet gebruikt, en alcohol.

Ik wil een keer LSD gebruiken, en vraag me af: zullen anderen aan mij zien dat ik onder invloed ben. Als ik ga lopen schreeuwen: "WHOUW WAT EEN MOOIE KLEUREN IK TRIP ME BALLEN ERAF" kan ik me voorstellen dat ik gesnapt word, maar als ik me een beetje inhoud, zal ik dan betrapt worden? Wat zijn de dingen waar ik op moet letten?

Ik weet trouwens nog niet zeker of ik het ga doen, maar het is toch informatie die me vroeg of laat wel een keer van pas gaat komen. Als deze vraag al eens eerder is gesteld in het forum spijt het me, maar ik kon niks vinden met de searchbar.

Schip Ahoy,

Kapitein Crack :wave:

shokora

Wijs gebruiker
Je wilt LSD (of een andere sterke hallucinogeen) imho niet doen wanneer mensen niet mogen weten 'dat je drugs ophebt', het lijkt me dat je dan vrij paranoide kan worden.

Set en Setting is alles.

Heb je geen vriend(en) waar je mee kunt trippen? Anders zou ik wachten tot dat wel zo is.

Angramar Temenos

Badass junkie
Misschien als je vaak hebt getript dat je op een niet-sterke dosis vrij normaal kan overkomen, maar de eerste keer lijkt me echt.. kut en para. Als je 25+ keer hebt getript of zo kan het wel, maar dan eigenlijk ook niet met een hoge dosis..

Denk dat je van 40-60 ug wel redelijk zou kunnen verbergen als het echt zou moeten? Lijkt me alleen niet leuk om in een omgeving te trippen waar je hoet moet verbergen..

Martijn.

Belezen gebruiker
Ik zou het ook nooit doen als je het moet verbergen. Doe het dan een keer met een vriend als je alleen thuis bent ofzo. Dan kun je gewoon trippen zonder zorgen. Trippen met de zorg dat iemand erachter komt is volgens mij niet zo fijn.

Atropa

Bewuste gebruiker
Jezelf verbergen is de moedertaal van cokegebruikers.

LSD is bekend om z'n visuele effecten, maar de psychologische werking is eigenlijk vele malen sterker en het komt er kort gezegd op neer dat je je bewust wordt van grenzen die wij mensen onderling hanteren om in onze schulp te blijven zitten. Waarvoor? God knows, maar het is zo.

Op het moment dat jij onder invloed van LSD moet gaan zitten acteren, en in je hoofd rekening wil gaan houden hoe je jezelf projecteerd, hoe je overkomt op anderen, zal de werking van LSD je stevig in je stoel drukken en laten zien hoe je met jezelf de kluit aan het belazeren bent. Je reactie zal in sommige gevallen niet mild zijn.

Je voelt dat werkelijk alles vanuit jezelf komt en je controleerd jezelf alsware tegelijkertijd. In plaats van jezelf te controleren door middel van jezelf te meten met je omgeving. Die omgeving is geen graadmeter meer, maar enkel iets waarmee je verbonden wilt zijn.

Gevoel van vrijheid is het allerbelangrijkste. De goede manier is:

Uitgeslapen beginnen, telefoon/MSN uit, niet gestoord kunnen worden en alleen de aanwezigheid van mensen die begrijpen wat je doormaakt, voldoende muziek klaar voor 8 uur lang, in rustig vaarwater van je leven zijn, nuchter beginnen en de dagen ervoor geen gekke dingen doen, omgeving waarin je jezelf kunt zien, fruit of aardbeijen bij de hand, een dosis te nemen naar ongeveer je keuze. 50-100 ug. En als je de sterkte niet weet, 1/3 tot 1/2 en dan afwachten. 1 of 2 dagen vrij om te relaxen, na te denken en te slapen

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
@Atropa : Amen!

Als anderen het niet mogen weten en je moet stiekem doen en probeert als het ware de acid een beetje tegen te werken gaat de lol er gauw af voor mij. Net zoals Atropa zegt is vrijheid erg belangrijk en jezelf gewoon lekker kunnen laten "gaan" is fijn.
Verder kan LSD ook leuk zijn om alleen te doen maar dat voel je zelf het beste aan of je dat wilt/kan. Fruit, maf filmpje kijken buiten wandelen, eten; naar de betoverende lucht kijken, even uit de tijd ontsnappen..., ontdekken dat je bij het koken een deel van de plastic spatel hebt laten smelten en je wellicht wat plastic hebt gegeten (oops)
Veel plezier op je eerste trip !

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
LSD met de gedachte dat iemand er niet achter mag komen, is niet fijn. Elke belemmering is als een hoge drempel op de weg naar LSD heaven. en die voel je echt wel aankomen.

aapkut

Badass junkie
het effect van lsd merk je niet snel hoor.
afgelopen zaterdag nam ik op een feestje van een vriend 2 zegels (270mics) en hun waren verbaasd over hoe normaal ik en een maat van me nog gewoon deden later die avond kwamen we ook nog veel andere mensen tegen op straat en die hadden ook niks door tot dat we het zelf zijden :P

Bovenaan