Kan de werking van acid verbergen?

Hallo, ik ben nieuw op het forum dus ik zal eerst even wat over mezelf vertellen, stukje bleefdheid :wink: Voor mijn vraag, lees dan maar het tweede tekststuk :wink: Ik ben hier onder de naam Kapitein Crack, maar heb nog nooit crack gebruikt, en ben dit voorlopig niet van plan. Het klinkt gewoon lekker, en ik hou van water en zee. Ik heb niet heel veel ervaring met drugs, ik heb een paar keer wiet gebruikt, en alcohol.

Ik wil een keer LSD gebruiken, en vraag me af: zullen anderen aan mij zien dat ik onder invloed ben. Als ik ga lopen schreeuwen: "WHOUW WAT EEN MOOIE KLEUREN IK TRIP ME BALLEN ERAF" kan ik me voorstellen dat ik gesnapt word, maar als ik me een beetje inhoud, zal ik dan betrapt worden? Wat zijn de dingen waar ik op moet letten?

Ik weet trouwens nog niet zeker of ik het ga doen, maar het is toch informatie die me vroeg of laat wel een keer van pas gaat komen. Als deze vraag al eens eerder is gesteld in het forum spijt het me, maar ik kon niks vinden met de searchbar.

Schip Ahoy,

Kapitein Crack :wave:

shokora

Wijs gebruiker
Je wilt LSD (of een andere sterke hallucinogeen) imho niet doen wanneer mensen niet mogen weten 'dat je drugs ophebt', het lijkt me dat je dan vrij paranoide kan worden.

Set en Setting is alles.

Heb je geen vriend(en) waar je mee kunt trippen? Anders zou ik wachten tot dat wel zo is.

Angramar Temenos

Badass junkie
Misschien als je vaak hebt getript dat je op een niet-sterke dosis vrij normaal kan overkomen, maar de eerste keer lijkt me echt.. kut en para. Als je 25+ keer hebt getript of zo kan het wel, maar dan eigenlijk ook niet met een hoge dosis..

Denk dat je van 40-60 ug wel redelijk zou kunnen verbergen als het echt zou moeten? Lijkt me alleen niet leuk om in een omgeving te trippen waar je hoet moet verbergen..

Martijn.

Belezen gebruiker