Kan ik nog iets met deze wiet?

• Onderwerp starter Onderwerp starter rocka
  • Startdatum Startdatum

rocka

Experimenterende gebruiker
Ik even een vraag: Ik heb dus echt totaal geen verstand van het kweken enzo van wiet. Maar ik heb een wietblaadje gewoon erg droog gewoon zo een:

wietblad.jpg

Kan ik hier nog iets mee? of is dit te weinig ofso? geen idee hoe oud het is... al een paar weken van de plant geplukt. zal wel erg bagger zijn :( Maar je weet maar nooit... Iemand een idee of je het nog kan smoken :stoned: ?

Sorry voor deze domme vraag maar heb er echt totaal geen verstand van;)

ik hoop echt dat je dit niet meent want ?????
je moet er op zijn minst 2 van die blaren hebben da weet toch iedereen !!!!

Deranged zei:
Minimaal 2 ja, 3 is het beste. Of overdrijf ik dan weer.
nee is niet overdreven, heb ook al eens 4 ter gehad maar dat is wel een beetje te veel van het goede :wink:
dan begin je te trippen :P :P

wtfpanda.jpg

Jij wilt dus een wietblaadje gaan roken :P Ik kon er op zich best wel om lache toen ik het las :mrgreen: Je moet gewoon niet zo zitten te miereneuken met een fucking wietblaadje, maar gewoon ff naar de shop das stukken makkelijker toch ? Maarja je zal waarschijnlijk nog rond de leeftijd van 12 13 jaar zitten. Je kan het proberen te roken maar het is wel heel wanhopig :smoke:

beste topic ooit, ik viel bijna van m'n stoel :mrgreen: :mrgreen:
maar eerlijk toegegeven, toen ik dertien of veertien was wist ik ook niet beter, dus er is nog hoop voor je :P
wietblaadjes moet je niet roken, daar zit quasi niks van thc in.
het zijn de gedroogde bloesems die je moet hebben :wink:
maar goed dat je het eerst vraagt voor je je suf rookt aan je blaadje :D

Nouja, sufrookt :P Na een half hijsje is dat blaadje ook al rook. Maar je kan het best proberen, misschien word je wel knetter placebo stoned 8)

slunse zei:
beste topic ooit, ik viel bijna van m'n stoel :mrgreen: :mrgreen: